Tytölle nimi

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Itse odotan pikkuista ja tyttöjen nimistä suosiossa on tällähetkellä Stella, Viola, Ada jne. Nättejä ja ei niin suosittuja :) Stella Amanda olisi yksi mikä kuulostaa hyvältä :p
Stella on ihana! :heart: Mutta eikös Ada ja Aada ole aika suosittuja nykyään..Mietin vaan. :D
 
Alina
Mea
Mai
Enni
Alina
Eevi
Kiia
Sunna
Etti
Elissa
Enna
Sinna
Minea
Neena
Eea
Eela
Eena
Meena
Sona
Melia

kopsasinpas sulle suoraan meidän tulokkaan nimi-ehdotelmat, ei kaikki kuitenkaan ehkä sen tyylisiä mitä etit...mut erikoisempia kummiski!
 
Alkuperäinen kirjoittaja cora85:
Nyt ihan rehellisiä mielipiteitä ja ideoita.
Itse olen yliromanttinen taivaan rannan maalari.
Rakastan Montgomeryn kirjoja ja kaikkea vanhaa ja suloista. Mutta myös vanhoja suomalaisia nimiä, kuten Alma tms.

Vaihtoehtoja on miljoona: Una, Unna (mies ei tykkää), Ilse (mies ei tykkää, kuulemma kuin hilse), Anna, Edith, Elin (mies reperi nauruun), Sesilia, Lia, Lilian, Alma, Ella.
Tokaksi nimeksi varmaan Leena tai sitten kolmanneksi Talvikki (mummini nimiä).

Tuleeko mieleen mitään kauniita yhdistelmiä? Ja saa ehdottaa muitakin! Esim. kuvannollisia (ei kuit. Meri tai Pihla)...

Muuten etunimet. net:ssä on niin kummallisia nimiä, kuten Ori, Estrella, Daim, Tamma yms.

Anna Leena Talvikki
Anna Edith Emilia
Alma Tiuku Talvikki
Alma Mea Marilla
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Alina
Mea
Mai
Enni
Alina
Eevi
Kiia
Sunna
Etti
Elissa
Enna
Sinna
Minea
Neena
Eea
Eela
Eena
Meena
Sona
Melia

kopsasinpas sulle suoraan meidän tulokkaan nimi-ehdotelmat, ei kaikki kuitenkaan ehkä sen tyylisiä mitä etit...mut erikoisempia kummiski!

Neena ja Meena... voi hyvänen aika.. Eena, Eea... hehhe... :snotty:
 

Yhteistyössä