Tyttäreni seurustelee 15 vuotta vanhemman miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä tuli ihan järkytyksenä. Tyttö on vasta 20-vuotias ja täysin rakastunut mieheen. Hän väittää myös miehen olevan rakastunut.

Miten saan tyttöparan tajuamaan, että ei tuon ikäinen mies voi rakastua kaksikymppiseen vaan haluaa vain seksiä?
 
Minun vahva veikkaukseni on, että ikis on nainen, jonka mies lähti nuoremman kaksikymppisen matkaan. Epäilemättä mies saa nyt parempaa seksiä ja vähemmän harhaisen kumppanin - paha trauma näyttää ikikselle jääneen.
 
vierailija
Minä taas veikkaan, että Ikis on keski-ikäinen äijänkäppänä, joka haaveilee pakkomielteenomaisesti parikymppisestä tyttiksestä. Aika tyypillistä tuon ikäsillä miehillä. Todellisuudentaju heittää pikkasen ja kuvitellaan olevansa itse kuin kolmikymppinen eikä peilin edessäkään nähdä totuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minä taas veikkaan, että Ikis on keski-ikäinen äijänkäppänä, joka haaveilee pakkomielteenomaisesti parikymppisestä tyttiksestä. Aika tyypillistä tuon ikäsillä miehillä. Todellisuudentaju heittää pikkasen ja kuvitellaan olevansa itse kuin kolmikymppinen eikä peilin edessäkään nähdä totuutta.
Mä olen kanssa saanut näistä hänen aloituksistaan samanlaiset ajatukset.
 
vierailija
Minä taas veikkaan, että Ikis on keski-ikäinen äijänkäppänä, joka haaveilee pakkomielteenomaisesti parikymppisestä tyttiksestä. Aika tyypillistä tuon ikäsillä miehillä. Todellisuudentaju heittää pikkasen ja kuvitellaan olevansa itse kuin kolmikymppinen eikä peilin edessäkään nähdä totuutta.
Tämä todellakin ja kirjoittaa pakkomielteisesti myös eräistä muista aiheista. Joskus aloituksensa ovat sitä luokkaa, että niitä joudutaan poistamaan.

Sama tyyppi.
 

Yhteistyössä