Ubikinonia miehelle

Onko kenenkään puoliso käyttänyt tuota ubikinoni- valmistetta ja onko ollut mitään muutosta sperman laatuun? meillä on miehellä oligoteratozoospermia eli liikkuvuus ja rakenne huono, 1% vain normi muotoisia. joku tutkimushan oli tehty missä miehille oli annettu 200mgr ko. valmistetta/ vrk ja muoto, liikkuvuus sekä määrä oli parantunut merkittävästi. taidan ruveta tuolle ukkokullalle sitä syöttäãn, tiedä vaikka joku ihme tapahtuisi ja voisi jopa kotioloissa raskautua:)
 
Hei!

Me ollaan miehen kanssa molemmat syöneet viime joulukuusta asti ubikinonia, mutta myös muita antioksidantteja. Koska hoidot eivät ole tuoneet pikkukakkosta, niin päätettiin kokeilla antioksidanttihoitoa. Meidän syömistä valmisteista hedelmällisyyteen vaikuttavat ainakin sinkki. Ubikinoni piristää, joten se on syytä ottaa aamuisin, sinkkiä on syöty 45mg 2 krt päivässä, mutta noin suurta määrää en kyllä nauttisi ilman, että on verikokeella tarkistettu sinkinpuutos. Mutta varmaan joku 20 mg aamuin illoin olisi ihan ok. Ja sit tietty joku hyvä monivitamiinivalmiste, esim. Solgarilla on miehille ihan oma pillerinsä ja jos ei kalaa syö paljon, niin kalaöljystäkin voi olla apua soluille. Tsemppiä teille!
 
Nat
Vuokko-75 no onko positivisia tuloksia hedelmällisyyspuolella syömisestä huomattu?

L@ura82 jos olette lähellä 40 v, kannattaa kääntyä ubiquinoLin puolelle

itse syön ubiquinolia 400-600 mg päivässä, olen 40 v
valitettavasti tehoa ei saatu vielä testaamaan, mutta vointi parani huomattavasti, tunnen itseäni kuin olisin 25 v :)
 
ahaa, eli tuosta valmisteesta on siis tehokkaampikin muoto eli tuo ubikinoli, täytyypä siirtyä siihen, mies täyttää 41 loppu vuodesta ja itse porskutan kohta 33 mutta mies tuota isompia annoksia on ottanut päivittäin.en osaa sanoa vielä onko mitään tehoa kun vasta n 2kk syönyt sitä, mut sperma on muuttunut valkoisemmaksi ja paksummaksi ja määrältäänkin tuntuu tulevan kerralla enempi, mut tosiaan laadusta ei sit tiedä. nyt ovis joten koklataan taas miten käy :)
 

Yhteistyössä