uimapuvusta/bikineistä....

Eli te äidit kenellä on kerääntynyt vatsaan yms. raskausarpia ja höllyvää nahkaa niin käytättekö etelänmaissa bikineitä?? me ollaan lähdössä Kreikkaan vajaan 3vk päästä ja hakusessa uikkarit/bikinit ja taistelen kovasti itseni kanssa uskaltaudunko bikinit päälleni laittaa!! juu, tiedän että siellä lähes kaikilla on bikinit päällä mutta muistaako kukaan nähneensäe että jollakin olisi koko uikkarit??? jotenkin tuntisin itseni itseksi kun voisin vetästä noitten arpien ja rullien päälle uikkarit, mutta muuten tietty bikinit ois kivat rusketuksen yms. kannalta:kieh:! EN kaipaa sitten vastauksia että huonoitsetunto ja ole ylpeä arvistasi...tämä on juu minun oman päänsisällä oleva juttu ja juu minulla on huono itsetunto ja nyt kaipaankin tietoa että onko kukaan käyttänyt sitä koko uikkaria biitseillä????kiitos kovasti jos joku ihan asiallisesti jaksaisi kommentoida tätä asiaa, luulen että moni muukin äiti kamppailee itsensä kanssa näistä asioista:headwall:
 
Heipat!

Kirjotin pitkät pätkät, ja hävitin ne bittiavaruuteen: /!

Mutta nyt pikaseen; ilman muuta uimapuku, jos se susta mukavammalta tuntuu! Itse tykkään bikineistä sen takia, että niissä on paljon enempi valinnanvaraa..Uimapuku taas huomattavasti mukavampi, jos lasten kanssa peuhaa ja vesiliukumäessä laskettelee.. Se, että ei rusketu yhtä "laajalti" uimapuvussa, niin mitäs sitten? Harvoinpa sitä niin vähissä asuissa julkisesti kulkee, että joku satunnainen vastaantulija huomaisi, ootko ottanut arinkoa biksuissa, uima-puvussa vai yläosattomissa!

Nautihan lomastasi, joko bikineissä tai uima-puvussa, elä turhia huoli! Mukavaa lomaa:wave:!
 

Yhteistyössä