Ulkoillaanko teillä näillä helteillä?

  • Viestiketjun aloittaja sisällä vai ulkona
  • Ensimmäinen viesti
sisällä vai ulkona
Minua jäi vähän mietityttämään kun kaveri tänään sanoi, että he eivät ole edes voineet ulkoilla näillä kamalilla helteillä, kun on niin kuuma. Kaverilla kaksi alle 3v lasta.

Kyllä meillä ollaan ulkona näilläkin keleillä.
 
h
Minä en ulkoile, mutta mies ulkoilee ja käyttää nuorinta uimassa ja pyöräilemässä. Näillä säillä on kiva käydä shoppailemassa, kun monissa kaupoissa on niin viileää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisällä vai ulkona:
Minua jäi vähän mietityttämään kun kaveri tänään sanoi, että he eivät ole edes voineet ulkoilla näillä kamalilla helteillä, kun on niin kuuma. Kaverilla kaksi alle 3v lasta.

Kyllä meillä ollaan ulkona näilläkin keleillä.
Mulla 1,5v ja mä en vaan pysty menemään ulos ennen seittemää, tulee sellanen ahdistus et ei mitään rajaa. Vihaan kuumaa niin paljon.
 
E
Kyllä me ulkoillaan. Ite oon raskaana, joten jaksan kyllä vähempi olla ulkona mitä lapsi haluis. Mutta siis käydään leikkipuistossa, rannalla, omassa pihassa.. Rannallaha on jopa helpompi olla ku sisällä ku sielä tuulee ja pääsee veteen kahlailemaan.
 
VIERAS
siis me ASUTAAN pihalla näin kesäisin. sisällä käydään vaan vessassa ja nukkumassa öisin, yleensä me syödäänkin tossa terassilla. että joo, kyllä me ulkoillaan.
 
vierass
Meillä ollaan ulkona oli sitten sää mikä vaan. Todella kovilla pakkasilla on pakko vähän rajoittaa, mutta ei haittaa vaikka esim sataa. Nyt kesäaikaan meillä ulkoillaan siten, että sisällä käydään vaan nukkumassa ja ruoka ulos hakemassa :)
 
m
Meillä molemmat ovet koko ajan auki ja ulkona ollaan jatkuvasti. Meillä aita kiertää koko pihan niin lapset uskaltaa jättää sinne yksinäänkin leikkimään. Ite teen kotihommia sisällä ja seurailen, mitä lapset touhuilee välillä ulkona, välillä sisällä.
 
tänään siedettävää
Meillä oli tänään varjossa +28, mutta sen verran pilvistä ja hienoista tuulta, että tuntui suorastaan ihanalta ulkoilla pitkästä aikaa. Käytiin maauimalalla, eikä parin kilometrin pyörälenkki vienyt tajua. :D
 

Yhteistyössä