Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

  • Viestiketjun aloittaja Vauva ja mamma
  • Ensimmäinen viesti
Täälä iloinen ja puhelias äiti kaipaa kanssa seuraa Vantaa- helsinki-espoo(dösät kulkee)
Lapsia meillä on tyttö 3v poika 5v ja enkelipoika :saint:
sähköposti on maria.vaisanen@saunalahti.fi
ps jos joku haluaa kirjoiteella,niin sekin sopii
 
äiskä76
Asun itse loukinaisissa,tässä littoisten vieressä.Mulla on kaksi poikaa 5 ja puoli vuotias ja 1 v 11kk sekä tyttövauva 2,5 kk.Itse olen
melkeen 28.Olis kiva nähdä tai meilailla kuulumisia. =)
 
HurjaMimmi
täällä tyttö 1v 4kk, ja minä 21v, kaipailen ulkoilu seuraa..shoppailuseuraa...ja muutenkin ystävää, jolla olisi tyttö lapsi kanssa ja mielellään samanikäinen, niin Tampereelta ollaan :)
 
sarieljakson
Täällä olis 3 pojan äippä vailla ulkoilu seuraa Martinlaaksosta.Nuorin poika on minun kanssani päivisin vanhemmat pojat ovat päiväkodissa.Nuorin on iältään kohta 8kk.Olisi kiva saada kävely,kahvi ja juttu seuraa.
 
Maremma
Hei vaan!
Olisi kiva saada kaveri niin itselle kuin lapsillekin (tytöt 1v10kk ja 5kk). Bussit kulkee ympäri pääkaupunkiseutua, Koivukylän lähistöllä pyöritään kuitenkin pääasiassa.
Otapa yhteyttä! marianne.pasanen@kolumbus.fi :hug:
 
khf
huhuu onko mammoja nummela-vihti alueelta???? kyseleepi 30+ mamma nummelasta lapset poika 11v tyttö 9v tyttö 2v10kk ja mahaasukki la 13.01.06 laittakaa postia jos löytyy kirsi.falck@luukku.com

 
3xäippä
Oulu ja lähialueet. Ulkoilu ja kahvittelu seuraa kaipaa äiti 29v ja pojat 7 ja 6 sekä tyttö 4v. Jos haluat tutustua niin kirjoittele osoitteeseen mari.halonen@suomi24.fi.
 
Hei! :wave:

Äiti 30v ja tytär 1v kaipailevat seuraa Kartanokoski, Tammisto ja Pakkala alueelta sekä lähiympäristöstä, johon julkisilla sujuvasti pääsee. Minä kaipaisin kahvittelu-, juttelu- ja ulkoiluseuraa ja tyttö leikkiseuraa ja muuten vaan kaveria, lähinnä arkipäivisin päiväs aikaan.. B)

Meilata saa osoitteeseen jjokinen@hotmail.com =) :flower:
 
Hei, haetaan ja kiireesti uusia ystäviä, itselle ja tytölle. Asumme martinlaaksossa vantaalla ja itsellä on ikää 30v ja tytöllä 1,2v. Olen kotona hoitovapaalla vielä, joten päivät käy niinkuin pikkasen tylsiksi. :headwall:

Ei kun meiliä tulemaan ja rohkeasti tutustumaan, ollaan ihan mukavia, jos toi nyt yhtään auttaa. :p

ananda-75@suomi24.fi
 

Yhteistyössä