Ulkomaalaisia nettikauppoja, suosituksia?

tästä on paljon keskusteluja..googleta!!! tuossa pari:
Ping Pong for girls for boys
kiddies24: Babyartikel g
Babyland von Garrel GmbH - - Startseite - Der Onlineshop f
Kinderwagen Shop | Kinderwagen Hartan Alvi Kindersitze Teutonia Cybex Solution
Kinderwagen Online kaufen bei Lux4Kids
KIDS-COMFORT Online-Shop | Ihr weltweit gefragter Babyausstatter | kids-comfort.de
kidsroom.de - für Babys gemacht - Weltweiter Versand von Babyausstattung
Next Official Site: Shop for Clothes, Shoes, Electricals, Homeware & More (vaatteita)
Boden UK Online Clothes Shop & Mail Order Clothing Catalogue.
Maternity Clothes, Maternity Wear and Maternity Clothing By JoJo Maman Bebe

saksan liikkeistä saa yleensä kyselyihin vastauksen max. parissa päivässä paitsi kiddies24 vastaa hyvin nopeasti.jos saksan kielen taitoa on niin selkeämmän vastauksen saa jos kysyy saksaksi..englantia ainakin lux4kidsissä osattiin aika heikosti. englannista on kokemusta vaan nextistä..useat liikkeet pitää tilaajan hyvin perillä tilauksen kulusta ja itse olen maksanut jopa pankkisiirrolla joka toimii nykyään yhtä helposti kuin jos maksaisit kaverin tilille suomessa.
 
Juhlavaatteita ja kenkiä saa täältä: www. childrensspecialoccasionwear.co.uk Itse tilasin pojalle juhlakengät koossa 21 (kaupoista en sellaisia löytänytkään!) ja rusetin kaulaan. Postikuluineen maksoivat noin 25 €, toimitus kesti 4 päivää ja hyvältä näyttää tavarat! (poista ylimääräinen väli tuosta osoitteesta, lisäsin sen, että osoite ei muutu oudosti...)
 
Viimeksi muokattu:
Hei oikeesti! Älkää nyt vaan tilatko mistään aliexpressistä vauvalle mitään. Siis ties mitä kemikaaleja niissä on kuten edellinenkin totesi. Toki mieki tillaan välistä itelle kaiken näköstä, mutta en kyllä lapsille uskaltais mittään tilata.

Meiti on käyttäny https://www.lasten.fi verkkokauppaa ja oon tilannu ainakin lastenrattaat, hoitolaukun ja pari muuta juttuu. Ny vimosimpana tilasin kolmipyörän. Kertaalleen jouduin reklamoimaan tuotteesta, ja palvelu oli kyllä tosi asiallista.Voin varauksetta suositella.
 

Yhteistyössä