unelmamajoitus kaupanpäälle (samsung)

Vaikeeta on kyllä. Italian kohde oli ihana. Meksiko liian kaukana.

Onko kukaan soittanut siihen numeroon, josta kerrotaan lisää kohteista??
Mainoksessa oli kyllä että heidän kautta hoituu edullisesti myös lennot ja auton vuokraamiset. Jaa-a. Harkintaa, harkintaa.
 
Kyseessä on Plussa-kortti tarjous. Eli kun ostaa Samsungin LCD-taulutelevision niin saa viikon majoituksen jopa neljälle hengelle luksuslomakohteessa kaupan päälle. Tarjous on voimassa Mustassa Pörssissä vain kampanjassa nimettyjen tv-mallien kaupanpäällisenä 29.5.-9.7.2006 välisenä aikana.
 
On tietyt mallit kyseessä ja muistaakseni maksoi 1600 ?.
Tarjous umpeutuu muistaakseni 7.7. jos ei ole muutoksia tullut.

Mä olen itse päätynyt siihen että ei kannata tuommoinen. Markantalosta saa kuitenkin halvemmalla ja matkat kannattaa suunnitella ihan vapaalla kädellä ilman minkään näköisiä rajoittimia.
 
luittekos noita ehtoja? Vaikka en ole telkkaria ostamassa niin uteliaisuuttani kurkkasin koska tuollainen "tarjous" aina epäilyttää. Ei "koskaan" saa mitään täysin ilmaiseksi.
Sehän on tietty itsestään selvä että jos majoituksen saat niin matkat maksat itse ihan hotelliin asti ja nyt kantsii miettiä sitten missä se hotelli onkaan lentokenttään tai vaikka isompaan bussiasemaan verrattuna eli miten saat ne matkatavarasi kentältä sinne ja mitä se maksaa. Jossakin päin maailmaa kun saatat maksaa aika reippaasti lisää taksimatkaan matkalaukuistasi ja montako matkalaukkua sikäläiseen taksiin edes mahtuu. Ei ne ole kaikkialle sellaisia isoja ja tilavia vaan saattaa olla aika hmmmm.... vaatimattomia, vaikka nimeä taksi käytetään.
Kopsasin tähän pätkän tuolta sivulta:
"Rajoitettu määrä asuinhotelleja saattaa vaatia maksun sähköstä, puhelimesta ja/tai vedestä. Sinulle annetaan tiedot näistä vaatimuksista etukäteen, ennen varauksesi vahvistamista.
....
Olet vastuussa huoneistolle aiheutuvista vahingoista siinä majoittumisesi aikana, ja lomakeskus voi pyytää sinulta ennakkomaksua särkyneiden tavaroiden varalta saapuessasi."
Enpä ole vielä maailmalla matkustaessani törmännyt tuohon vesi tai sähkömaksuun (puhelinmaksu on toki itsestäänselvyys!!).
Ja tuo ennakkomaksu särkyneiden tavaroiden varalta. Se pistää pikkuisen epäilemään millainen "luxushotelli" sitä perisi, ei ole nimittäin peritty koskaan (ja aika monessa hotellissa aika monessa maassa olen ollut ja itse ilman matkatoimistoa hotellihuoneita maksanut).
Hyvää matkaa teille ketkä tuon valitsette, mutta jos ette paljoa maailmalla ole omin päin (siis ilman matkatoimistoa ja valmismatkoja) matkustaneet suosittelen erittäin tarkkaa tutustumista kohteeseen ihan etäisyyksiin ja kulkumahdollisuuksiin ja lukemaan niitä hotellivertailuja netistä.
 
kahden äiti
lomaosakehotelleissa on monestikin tapana ottaa ns maksu pantiksi siitä että huoneesta ei hajoa mitään. Rahan saa sitten kun kirjaituu ulos niin pois.

ja jotkut hotellit veloittavat sähköstä yms. pakettilomissa niitä ei ole, luultavasti sisällytetty jo hintaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 14:06 kahden äiti kirjoitti:
lomaosakehotelleissa on monestikin tapana ottaa ns maksu pantiksi siitä että huoneesta ei hajoa mitään. Rahan saa sitten kun kirjaituu ulos niin pois.

ja jotkut hotellit veloittavat sähköstä yms. pakettilomissa niitä ei ole, luultavasti sisällytetty jo hintaan.
olen ollut ihan itsevaratuissa hotelleissa ilman paketteja aika monessa maassa enkä ole missään erikseen sähköjä maksellut. Lienee sitten maa-ja hotellikohtaista tuo.
Ja lomaosakkeissa me ei olla oleskeltu kun minä haluan maailmalla astua valmiiseen ruokapöytään enkä viettää aikaani keittiössä.
mutta ehkä nuo asiat saattoi olla "uutta" jollekin muullekin vai olenko minä ainoa tietämätön. Ei kait haitannu jos mainitsin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 22:34 vieras kirjoitti:
Vaikeeta on kyllä. Italian kohde oli ihana. Meksiko liian kaukana.

Onko kukaan soittanut siihen numeroon, josta kerrotaan lisää kohteista??
Mainoksessa oli kyllä että heidän kautta hoituu edullisesti myös lennot ja auton vuokraamiset. Jaa-a. Harkintaa, harkintaa.
Minulle kyllä ilmoitettiin kun olin puhelinyhteydessä että he eivä hoida lentoja??? Yksi numero ainakin mistä minulle soitettiin on 0800 772 075
 

Yhteistyössä