UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko sinulla närästyslääkettä? Voisit silti kokeilla sitä jos se auttaisi?
Siis tuo ensimmäinen ei oli vastaus tähän kysymykseen. Ei ole. :oops: Minulla on tosi pieni lääkevarasto :whistle::LOL:

Joskus on ollut paljon pahempi. Nyt on kohtalainen ja se alkoi joskus 19 aikaan eli menee varmaan kohta ohi (y)

Tämä oli hyvä muistutus siitä, että pitää vähän rajoittaa kahvin juontia (y) 1 kuppi per päivä, joskus kaksi mutta ei joka päivä.
 
vierailija
Siis tuo ensimmäinen ei oli vastaus tähän kysymykseen. Ei ole. :oops: Minulla on tosi pieni lääkevarasto :whistle::LOL:

Joskus on ollut paljon pahempi. Nyt on kohtalainen ja se alkoi joskus 19 aikaan eli menee varmaan kohta ohi (y)

Tämä oli hyvä muistutus siitä, että pitää vähän rajoittaa kahvin juontia (y) 1 kuppi per päivä, joskus kaksi mutta ei joka päivä.
Voi. Aika pitkään on jo kestänyt. Pystytkö liikkumaan vai haittaako kipu liikkumista? :oops:
 
vierailija
Tietsikka temppuilee, en pysty linkittämään :X3:

Minulla ei ole soodaa, koska en leivo muuta kuin pitsaa :LOL: Ei ole tavallisia vehnäjauhoja tai edes sokeria kaapissa

Tällainen kestää joka kerta 6 h - :X3: Närästys on kai minulla sitten tällaista. (n) Illalla pystyin lähtemään ulos puuron jälkeen, mahakipu tuli uudestaan :confused:
 
vierailija
Olen kyllä hiukan huolissani :unsure: :(
Ota jugurttia tai maitoa, jos ne auttaisi tai piimää...
Älä ole Sydis :love:

Tämä tulee aina silloin tällöin, kun sortuu liikaan kahviin. Viimekuussa olin kipulääkettä heti, kun kohtaus alkoi. Siinä olisi mennyt muuten koko päivä sinnitellessä. :whistle: Se auttoi (y) Tänä iltana en ottanut, koska puuro oli tehokas apu :eek: Kipu vain tuli takasin omituisesti. Voisin ottaa osan kipulääkkeestä nyt (y) Älä ole huolissasi :love:
 
vierailija
Tietsikka temppuilee, en pysty linkittämään :X3:

Minulla ei ole soodaa, koska en leivo muuta kuin pitsaa :LOL: Ei ole tavallisia vehnäjauhoja tai edes sokeria kaapissa

Tällainen kestää joka kerta 6 h - :X3: Närästys on kai minulla sitten tällaista. (n) Illalla pystyin lähtemään ulos puuron jälkeen, mahakipu tuli uudestaan :confused:
Älä ole Sydis :love:

Tämä tulee aina silloin tällöin, kun sortuu liikaan kahviin. Viimekuussa olin kipulääkettä heti, kun kohtaus alkoi. Siinä olisi mennyt muuten koko päivä sinnitellessä. :whistle: Se auttoi (y) Tänä iltana en ottanut, koska puuro oli tehokas apu :eek: Kipu vain tuli takasin omituisesti. Voisin ottaa osan kipulääkkeestä nyt (y) Älä ole huolissasi :love:
Seis. Kipulääkettä ei oikein saisi ottaa närästykseen koska se ärsyttää vatsaa lisää.. Osta purkki ruokasoodaa tai apteekista vaikka rennietä, ei ne paljon maksa. Olisi sitten kotiapteekissa apuja sastavissa ja voisit kokeilla seuraavalla kerralla että toimiiko eikä tarvitse kipua sietää niin kauan.
 
vierailija
Seis. Kipulääkettä ei oikein saisi ottaa närästykseen koska se ärsyttää vatsaa lisää.. Osta purkki ruokasoodaa tai apteekista vaikka rennietä, ei ne paljon maksa. Olisi sitten kotiapteekissa apuja sastavissa ja voisit kokeilla seuraavalla kerralla että toimiiko eikä tarvitse kipua sietää niin kauan.
Himputti, ehdin jo ottaa :X3:

Olen ottanut kerran aiemmin ja se auttoi (y) Minulla närästys on erilaista :cautious: Ei ole samoja oireita, pitkällään olo auttaa ja kipulääke :confused:

Valmistaudutaan yöpuulle :love: Kiitos Sydis :love:
 
vierailija
Himputti, ehdin jo ottaa :X3:

Olen ottanut kerran aiemmin ja se auttoi (y) Minulla närästys on erilaista :cautious: Ei ole samoja oireita, pitkällään olo auttaa ja kipulääke :confused:

Valmistaudutaan yöpuulle :love: Kiitos Sydis :love:
:eek::rolleyes:o_O

Voi :unsure:

No nyt nukkumaan, jospa aamulla olisi parempi olo. Nukutaanko yhdessä? :oops::X3:

Kannattaa myös lukea netistä tietoa närästyksestä niin tiedät vähän oireita ja muuta.. :unsure:
 
vierailija
Huomenta ja aamumuisku Sydikselle! :love:

Kiitos avusta! (y) Täytyy ostaa soodaa seuraavalla kauppareissulla. En osta kovin usein lääkkeitä, koska en ehdi käyttää niitä parasta ennen -päivään mennessä. Sitten harmittaa (n)

Olen lukenut joskus aiemmin närästyksestä ja luin uudestaan eilen. En tiennyt, että minulla on närästystä, koska ei tule samanlaisia oireita ja siihen auttoi myös eri keinot. o_O No joka tapauksessa, täytyy koittaa hillitä kahvin juontia. Tänään kahviton päivä (y)

Oletko kunnossa? Sinulla oli aiemmin vilustumista ja keitit inkiväärijuomaa. :coffee:
 

Yhteistyössä