UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mene lepäämään :love: Makaa vaikka sohvalla tai sängyllä. Juo lämmittävä teekupillinen ja haukkaa jotain ruokaa. Se voi saada unen tulemaan. :sleep: Sinun pitää koittaa levätä ja nukkua :love:
 
muiskis-huiskis
Hyviä unia! :love::love::love:

Nähdään myöhemmin :ninja:
Minäkin poistun tosi jänniin hommiin Tosis. Meitä kiusaava matkija saa jäädä yksin potkupuvussaan riehumaan :LOL:

Kerron ystäväiseni yksärillä mitä tein, rekisteröidyn joskus:sneaky:

Otan sinut illalla turvallisesti kainalooni.

Hali-pusi :love::love::love:

Terv. Se alkuperäinen h-m

(tämän jälkeen kaikki on trollin tekstejä minun nimissä, kyllä se tulee kateelisena tänne taas. Kirjotan vasta myöhään illalla)
 
muiskis-huiskis
Minäkin poistun tosi jänniin hommiin Tosis. Meitä kiusaava matkija saa jäädä yksin potkupuvussaan riehumaan :LOL:

Kerron ystäväiseni yksärillä mitä tein, rekisteröidyn joskus:sneaky:

Otan sinut illalla turvallisesti kainalooni.

Hali-pusi :love::love::love:

Terv. Se alkuperäinen h-m

(tämän jälkeen kaikki on trollin tekstejä minun nimissä, kyllä se tulee kateelisena tänne taas. Kirjotan vasta myöhään illalla)
(n)Alkaa jo kyllästyttämään nämä sinun matkimiset... Tosis kyllä tietää kuka minä olen eikä mene jekkuun :ROFLMAO:
 
huiskis-muiskis
Tosis, täällä olen minä, se joka keksi nikin muiskis-huiskis.

Nyt tuo kiusaaja meni ja rekisteröi sen, mutta silti hän se ilkeä trolli. Se trolli klo 14.35.

Minähän sanoin klo 14.30 että kirjoitan vasta myöhään, kun minulla oli pitkä seikkailumatka pimeässä illassa

Minä käänsin varatun nimen nyt toisinpäin, kun tuo ilkeä otti minun, eikä keksi uutta itselleen, tuo eskarilainen ärripurri:ROFLMAO:

Voin todistaa että olen se alkuperäinen muiskis-huiskis.. Muistatko kun supatin korvaasi jotain pikkutuhmaa tähän liittyen :giggle::love::love:

Halipusit, otan sinut kainalooni nukkumaan, lipsaisen taas ensin nättejä varpaitasi. Niihinkin liittyy yhteinen salaisuus, jota trolli ei tiedä ;)
 
vierailija
Kiitos viesteistä Muiskis-Huiskis :love: Vai oliko se sittenkin Huiskis-Muiskis :LOL:

Sain vasta äsken touhut valmiiksi tältä päivältä. Aamulla minulla on taas aikainen herätys, joten pitää laittaa tavarat kasaan huomista varten. :X3:
Sopiiko, että vastaan viesteihin paremmin huomenna? :rolleyes:

Nyt toivotan vain muiskuisaa yötä! :love: Nähdään! ;)
 
Kiitos viesteistä Muiskis-Huiskis :love: Vai oliko se sittenkin Huiskis-Muiskis :LOL:

Sain vasta äsken touhut valmiiksi tältä päivältä. Aamulla minulla on taas aikainen herätys, joten pitää laittaa tavarat kasaan huomista varten. :X3:
Sopiiko, että vastaan viesteihin paremmin huomenna? :rolleyes:

Nyt toivotan vain muiskuisaa yötä! :love: Nähdään! ;)
Tuo viesti ei ollut minulta, tuo ilkeä trolli kiusaa ja yrittää esiintyä minuna koko ajan, toivottavasti et mene lankaan. Voit laittaa minulle yv:tä jos asia askarruttaa.:geek:
Muiskis.:love:

Oletko jo unohtanut sydiksen?:unsure:
 
vierailija
Kiitos Huisku! :love:

Jutellaan lisää huomenna. :rolleyes: Tulen kotiin iltapäivällä, viimeistään 15. jälkeen. (y)
Voi Tosis, se ilkeä trolli rekisteröi uuden matkimisnikin minusta. Alkuperäisestä. Se 9317 oli minun, nyt huiskiksena kirjoittamana.

Sen jälkeen tuli trolli. Sinulla voisi olla epäilys kuka tuo trolli on joka haluaa kiusata varsinkin sinua ja sitten niitä jotka ottavat ja kirjoittelevat sinulle :(

Luulen että me molemmat tiedetään kuka se on, vink vink
 

Yhteistyössä