UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
-Tosis (ex)
Ei se mitään, vaikka vohkit nimimerkkini hetkeksi :LOL: Olet ihana ja suloinen :love:
Kiitos aamun piristyksestä trolliseni! :LOL:

Heräsin jo puoli kuudelta jännityksen takia. Näin painajaista :unsure:

Mutta nyt vaan teetä ja kahvia huiviin (y) Päivällä nokoset :love:
Kiitos Tosiystävä :love:
Mutta kirjoititko sinä nuo molemmat? o_O

-Tosis (mietin uuden nikin kohta, anteeksi tästä tahdittomuudesta :unsure::notworthy:)
 
Voi Tosiystäväni :( Tuo mustasukkainen trolli tuli taas pilaamaan meidän jutut, muistathan kun on ennenkin tullut pilaamaan meidän rennonhauskat jutut

Viimeksi se kirjoitti härskejä karvajuttuja, tuo on sairas ja minä se kiltti trolli, muistathan minut o_O
Minusta tuo härski trolli saattaa olla yksinäinen :oops: Otetaan se kainaloon, kun mennään yöpuulle :love:
 
-Tosis (alkup)
Kyllä :rolleyes:

Voit tehdä uuden nikin. Oletko varvastrolli? :sneaky:
Kyllä ihana kultaseni :love:

Juuri se kiltti ja ujo varvastrolli joka haluaa kanssa viettää joulun kanssasi :love::love::love:

Vaihdoin pikkaisen nikkiä tuon apinan takia :giggle:

Jos tällä samalla tulee taas kohta jotain rumaa ja härskiä, niin tiedät että se on se sama ilkeä apina taas

Minähän palvon maatakin somien jalkojesi alla :love:

Ei viitsitä ottaa sitä kainaloon, molemmille voi tulla peppu kipeäksi

Minä ostan sille joululahjaksi Erään pumpattavan lelun, leikkiköön sillä yksin kun on aina niin ilkeä meitä kohtaan :cautious:
 
Kyllä ihana kultaseni :love:

Juuri se kiltti ja ujo varvastrolli joka haluaa kanssa viettää joulun kanssasi :love::love::love:

Vaihdoin pikkaisen nikkiä tuon apinan takia :giggle:

Jos tällä samalla tulee taas kohta jotain rumaa ja härskiä, niin tiedät että se on se sama ilkeä apina taas

Minähän palvon maatakin somien jalkojesi alla :love:

Ei viitsitä ottaa sitä kainaloon, molemmille voi tulla peppu kipeäksi

Minä ostan sille joululahjaksi Erään pumpattavan lelun, leikkiköön sillä yksin kun on aina niin ilkeä meitä kohtaan :cautious:
Kiitos :oops: Sinä olet kyllä kiltti ja mukava trolli :love:

Vietetään joulu yhdessä, osittain täällä palstalla :love: Minun pitikin jutella joulusuunnitelmista :rolleyes: Ehkä huomenna? (y)
 
kiltti varvastrolli
Kiitos :oops: Sinä olet kyllä kiltti ja mukava trolli :love:

Vietetään joulu yhdessä, osittain täällä palstalla :love: Minun pitikin jutella joulusuunnitelmista :rolleyes: Ehkä huomenna? (y)
Kiitos Tosis, palataan :love:

Mennään yhdessä nukkumaan, tuo apinatrolli haluaa sotkea kokoajan kaiken :cautious:

Mutta onneksi meitä on kaksi kilttiä sentään täällä :) Mmmm mmuiskiss :love:

ps kohta se tulee taas minun tällä nikillä, mutta sovitaan niin etten kirjoita mitään, niin se jää kiinni vaikka miten yrittää kaunistella härskiyttään

Enkä provosoidu vaikka se yrittää mitä taas :LOL::LOL:
 
kiltti varvastrolli
Ja anteeksi taas, minulla on pakkomielle vaihdella nikkiä. Härskin mielikuvitukseni kanssa menee välillä tappeluksi. :D ja vaihdan nikkiä enkä muista enää kuka äsken olin

:oops: Olet varmaan jo ymmälläsi,

Mennään nukkumaan :love:
 

Yhteistyössä