UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet salaperäinen tänään trolliseni :ninja: Ei sinusta ota selvää :LOL:

Ja mikä nelijalkainen ystävä :rolleyes: Onko sinulla kissi tai piski? :sneaky:

Anteeksi, että vastaamisessa kesti. Olen uninen :oops::sleep:
MATCH sinä ihanainen :love: Eipä mitään hätää Ruuan jälkeen menin sohvalle pötköttämään ja katsomaan tv:tä, sitten nukahdin ja äsken heräsin

Kohta keitän kahvit ja meen ison koneen ääreen hommia tekemään

Olen vierelläsi ja turvanasi karhuilta :D kokoajan, Tosis :love::love::love::love:

Koira se kaverini on, sain nyt seuraa sohvalle :LOL:

(Huh mitkä 3 sanaa tulivatkaan viestinlähetyskysymyksinä :sneaky::love: )

-imari-
 
vierailija
Haaa :rolleyes:

No nyt ei Tosis ole linjoilla koska hän tietää miksi olen itr :sneaky:
ai anteeksi vielä Tosis. Tuosta aiemmasta viestistä jo huomaa että luin väärin kun kävelin siellä ja ilta-aurinko paistoi silmiin.

Luin vahingossa että kysyit miksi ihmeessä olen imuvarvastrolli, mutta sinähän kysyit että MISSÄ ihmeessä...


Niin, kuljin pikkutietä pitkin, pellon poikki ja metsän poikki ja sitten saavuin upealle muinaismuistoalueelle missä on vettä

-ivt-
 
Anteeksi kun en ehtinyt aikaisemmin palstalle. Olin touhukas ja sitten todella väsynyt. Nukuin illalla. Väsyttää.. Onkohan flunssa tulossa kun on niin väsynyt olo.. Toivottavasti ei. :unsure:

Onko sinulla jo parempi olo?
Ei se mitään :sneaky: Kuka muuten olet? :rolleyes:

Toivottavasti flunssa ei ole iskemässä sinuun :confused: Täytyy muistaa nukkua ja levätä riittävästi :rolleyes:

Minua väsytti, koska nukuin liian vähän viime yönä. Oli pakko nukkua muutama tunti illalla :whistle: Nyt valmistan vielä iltapalaa ja sitten rentoutumaan. :love:
 
Ei se mitään :sneaky: Kuka muuten olet? :rolleyes:

Toivottavasti flunssa ei ole iskemässä sinuun :confused: Täytyy muistaa nukkua ja levätä riittävästi :rolleyes:

Minua väsytti, koska nukuin liian vähän viime yönä. Oli pakko nukkua muutama tunti illalla :whistle: Nyt valmistan vielä iltapalaa ja sitten rentoutumaan. :love:
No sydis olen..:oops: kirjauduin jo ulos kun meinasin mennä nukkumaan :oops::rolleyes:

Mentäisiinkö yhdessä nukkumaan ja jutellaan huomenna lisää? :unsure::love::X3::oops:
 

Yhteistyössä