UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
jotkut gore-tex:it?

Minun pitäisi myös saada sellaiset vaelluskengät.Nyt on vain kesälenkkarit (ei niissä) tennareita ja talvikenkiä. yhdet talvikengät käyvät myös pitkään kävelyyn, eivät hierrä ja ovat ihan hyvät jalassa vaikka eivät olekkaan varsinaiset talviliikuntakengät :rolleyes:
Minulla on Haltin vaelluskengät. Ne on tukevammat kuin tavalliset lenkkarit mutta niissä ei ole korkeaa vartta eli ne ovat siis kevyet vaelluskengät. Niissä lukee drymax eli pitää tuulta ja vettä ainakin jonkin verran. (y)

Muihin vuodenaikoihin minulta löytyy Salomon-lenkkarit. Paljon pidetyt, ei enää niin hyvät. Ostin joskus vuosi sitten jemmaan uudet lenkkarit. Täytyy ottaa myöhemmin käyttöön. :LOL:

Meidän täytyy etsiä sinulle sopivat urheilukengät! :love:
 
vierailija
Minulla on Haltin vaelluskengät. Ne on tukevammat kuin tavalliset lenkkarit mutta niissä ei ole korkeaa vartta eli ne ovat siis kevyet vaelluskengät. Niissä lukee drymax eli pitää tuulta ja vettä ainakin jonkin verran. (y)

Muihin vuodenaikoihin minulta löytyy Salomon-lenkkarit. Paljon pidetyt, ei enää niin hyvät. Ostin joskus vuosi sitten jemmaan uudet lenkkarit. Täytyy ottaa myöhemmin käyttöön. :LOL:

Meidän täytyy etsiä sinulle sopivat urheilukengät! :love:
vau, sinulla on tosi hyvät kengät (y) etsitään minulle myös sellaiset sitten kun menemme yhdessä shoppailemaan :LOL:
 
vierailija
Joo! :ROFLMAO: Muuten, kävin äsken pikaisesti Haltin sivuilla... Siellä on saman tyyppisiä vaelluskenkiä, lisäksi myös nastakenkiä ja pitopohjakenkiä. Kaikki ilman toimituskuluja. (y) Uskaltaisiko tilata? :rolleyes: Omat kenkäni ovat sieltä.
Täytyy tutkia niitä sivuja.
tokihan yleensä nettikaupoissa on palautusoikeus että voi kokeilla kotona ja palauttaa jos ei ole hyvät...
 

Yhteistyössä