UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lisätään vielä että olen itsekin "trollannut" mutta se on ollut hyväntahtoista pilke silmäkulmassa tapahtuvaa ja tarkoitus ei ole ollut aiheuttaa mielipahaa kenellekään. Sitten taas osa kirjoittelijoista on ollut suorastaan pahantahtoista enkä ymmärrä sitä mistä sellainen tulee... katkeruutta jostain?
 
vierailija
Lisätään vielä että olen itsekin "trollannut" mutta se on ollut hyväntahtoista pilke silmäkulmassa tapahtuvaa ja tarkoitus ei ole ollut aiheuttaa mielipahaa kenellekään. Sitten taas osa kirjoittelijoista on ollut suorastaan pahantahtoista enkä ymmärrä sitä mistä sellainen tulee... katkeruutta jostain?
Mitäs jos sä yrittäisit ittelles kasvattaa vähän huumorintajua? Vois helpottaa elämää kun ei niin helposti pahoittaisi mieltään joka asiasta...:coffee:
 
vierailija
Lisätään vielä että olen itsekin "trollannut" mutta se on ollut hyväntahtoista pilke silmäkulmassa tapahtuvaa ja tarkoitus ei ole ollut aiheuttaa mielipahaa kenellekään. Sitten taas osa kirjoittelijoista on ollut suorastaan pahantahtoista enkä ymmärrä sitä mistä sellainen tulee... katkeruutta jostain?
Sinä saat trollata toisia, mutta toiset eivät sinua? Mikä vääristynyt oikeudentaju ihmisille nykyään antaa näitä oletuksia siitä miten he voivat kohdella muita ihmisiä? Monesti olen huomannut, että kaltaisesi ihmiset selittävät monessa asiassa samalla tavalla kuin sinä kaikki muihin kohdistuvat loukkaukset.
 
vierailija
Sinä saat trollata toisia, mutta toiset eivät sinua? Mikä vääristynyt oikeudentaju ihmisille nykyään antaa näitä oletuksia siitä miten he voivat kohdella muita ihmisiä? Monesti olen huomannut, että kaltaisesi ihmiset selittävät monessa asiassa samalla tavalla kuin sinä kaikki muihin kohdistuvat loukkaukset.
Sinä et nyt tajua että en ole se kuka luulet minun olevan. Käytin lainausmerkkejä koska se mitä olen täällä tehnyt ei ole oikeaa trollaamista vaan hyväntahtoista kiusoittelua ja juksaamista. :cry:
 
vierailija
hei "tosis", tääll on monta kun pitää teidän jatkuvaa lässytystä typeränä

laittakaa yyveetä jos ette kestä tätä hauskaa herjanheittoa
Pyh sulle, mä oon yks näistä jotka on tuonut vähän eloo tähän kuoleman tylsään ketjuun:p kunnes tuo mielensä pahoittaja päätti ruveta veteleen herneitä nenäänsä:D Ei oo äitinsä vissiin opettanu ettei nenään kannata vetää mitään mikä sinne ei kuulu:whistle:
 
vierailija
Pyh sulle, mä oon yks näistä jotka on tuonut vähän eloo tähän kuoleman tylsään ketjuun:p kunnes tuo mielensä pahoittaja päätti ruveta veteleen herneitä nenäänsä:D Ei oo äitinsä vissiin opettanu ettei nenään kannata vetää mitään mikä sinne ei kuulu:whistle:
Eikä sun äiti ole opettanut ettei perseeseen kannata tunkea mitään. Myöhäistä nyt on enää oppia kun persereikäsi on jo jalkapallon mentävä.
 
vierailija
Eikä sun äiti ole opettanut ettei perseeseen kannata tunkea mitään. Myöhäistä nyt on enää oppia kun persereikäsi on jo jalkapallon mentävä.
Sekotit nyt mun perseen omaas, mun peppu on sievä ja piukka, joskus kikkeliä sinne annoin koittaa mut oli niin tiukka että kokeiluks jäi joten yhtä piukka on edelleen, muuta ei ole tungettu:D mut hyvä että säkin oot oppinu, ettet mee ihan Siltsun linjalla(y)
 
vierailijasydis
Pyh sulle, mä oon yks näistä jotka on tuonut vähän eloo tähän kuoleman tylsään ketjuun:p kunnes tuo mielensä pahoittaja päätti ruveta veteleen herneitä nenäänsä:D Ei oo äitinsä vissiin opettanu ettei nenään kannata vetää mitään mikä sinne ei kuulu:whistle:
Eikä sen tosiksen äippä ole sanonut, että kun puhutaan,niin katsotaan silmiin, eikä mennä nurkan taa näkymättömistä mumisemaan

*niinkuin me* :giggle: :LOL:
 

Yhteistyössä