UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt vasta huomasit? Itse tajusin tuon jo kauan sitten. En tiedä kumpi heistä on lapsellisempi.
Mä en tajua missä iässä lähetetään kaverin kans koko ajan pusuja ja "kömmitään peiton alle" ja "nukutaan kainalossa" ja kutsutaan "käpyseksi"..? Teini-iässä noita läheteltiin poikaystävälle mut kaverille niin kyllä siinä on lesbokertoimet aika korkeella. Ei siinä, lesbot/homot/heterot kaikki on hyväksyttyjä ja blaa blaa mut tuo toinen kun meinas ettei ole lepsoja niin vähän epäilen. Että kaapista ulos vaan tytöt!:whistle:
 
vierailija
Mä en tajua missä iässä lähetetään kaverin kans koko ajan pusuja ja "kömmitään peiton alle" ja "nukutaan kainalossa" ja kutsutaan "käpyseksi"..? Teini-iässä noita läheteltiin poikaystävälle mut kaverille niin kyllä siinä on lesbokertoimet aika korkeella. Ei siinä, lesbot/homot/heterot kaikki on hyväksyttyjä ja blaa blaa mut tuo toinen kun meinas ettei ole lepsoja niin vähän epäilen. Että kaapista ulos vaan tytöt!:whistle:
Tytöt? Mun mielestä tuossa on mies ja nainen jotka esiintyvät tyttöinä.
 
vierailija
Mä en tajua missä iässä lähetetään kaverin kans koko ajan pusuja ja "kömmitään peiton alle" ja "nukutaan kainalossa" ja kutsutaan "käpyseksi"..? Teini-iässä noita läheteltiin poikaystävälle mut kaverille niin kyllä siinä on lesbokertoimet aika korkeella. Ei siinä, lesbot/homot/heterot kaikki on hyväksyttyjä ja blaa blaa mut tuo toinen kun meinas ettei ole lepsoja niin vähän epäilen. Että kaapista ulos vaan tytöt!:whistle:
Just? Yrität nyt vihjailla että eräät vakkarimustat täällä olisivat lesboja ja mihin väite perustuu? Voitko lopettaa samantien? Eiköhän ainakin toinen näistä naisista ole saanut sinun ja ystäväsi takia ihan tarpeeksi tulla satutetuksi.
 
Uskaltaisiko keittää pienen kupin kahvia, että jaksaisi vielä lukea...? :cautious:
Mä lopetin kahvin juonnin lähes kokonaan jo aikoja sitten, varsinkin iltaisin se vaan heikensi yöunia (vaikka uskottelin pitkään itselleni aivan muuta).
Nykyään juon viikossa n. 3-5 mukillista kahvia, jos sitäkään ja vain opistolla päivisin.
 
vierailija
Alan pikku hiljaa valmistumaan yöpuulle. :oops:

Huomenna on täysi touhupäivä. :confused: :X3:

Pe käyn kokeessa ja iltapäivästä alkaa vapaa-aika. Jutellaan silloin enemmän! (y)

Hyvää yötä Sydis! Muisk! :love:
 

Yhteistyössä