UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sellaista se on kun on yöpöllö

Olisi hyvä jos osaisi mennä ajoissa nukkumaan, vaikka 23 aikaan ja heräisi 8-9 aikaan. Päivä olisi paljon pidempi ja ehtisi touhuta enemmän

Lisäys: Mutta nukkuminen ei ole turhaa puuhaa ollenkaan Täytyy nukkua riittävästi, että pysyy virkeänä ja jaksaa Minun pitäisi mennä vähän aikaisemmin nukkumaan, ettei päivän ja illan mittaan tulisi väsymystä. Silloin ei ole sellaista virkeää ja tehokasta oloa,on vain sellainen
"selvitymistä tunnista toiseen" -olo
Pitäisi mennä joka ilta samaan aikaan nukkumaan :devil:
 
  • Tykkää
Reactions: sydänystävä
Sydis, mitä jos mennään klo 00.00 petiin? Laitetaan tietsikat kiinni ja luetaan vaikka jotain.
Kuppi lämmintä juomaa tai yöpuuroa ja taustalle vielä rentoutusmusiikkia
Voisi sitä kokeilla, mutta sanotaan että sänkyyn ei saisi mennä odottamaan unta ja kierimään, jos uni ei tule niin pitäisi mennä vaikka olohuoneeseen lukemaan ja odottamaan unta ja kun väsyttää niin siirtyä sitten sänkyyn... :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-
Täytyy vain koittaa aloittaa virittäytyminen yöpuulle tarpeeksi ajoissa illalla :unsure: Ja päättää tietty kellonaika, jolloin pitää olla pedissä

Lisäys: Siis edelliseen esim. "klo 00.00 on virallinen uniaika" ja minun täytyy järjestellä asiani niin, että siihen mennessä olen pedissä :sneaky:

Uusi lisäys: Inhoan tiukkoja kellonaikoja, mutta tällaisessa tapauksessa on melkein pakko asettaa jokin viimeinen kellonaika, jolloin pitää mennä petiin :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sydänystävä
Voisi sitä kokeilla, mutta sanotaan että sänkyyn ei saisi mennä odottamaan unta ja kierimään, jos uni ei tule niin pitäisi mennä vaikka olohuoneeseen lukemaan ja odottamaan unta ja kun väsyttää niin siirtyä sitten sänkyyn... :unsure:
Totta mutta täytyy myös koittaa pysyä jämptinä eikä lipsua :sneaky:

"Uni ei tule. Saan olla tietsikalla vielä muutaman tunnin" :p
 
  • Haha
Reactions: sydänystävä

Yhteistyössä