Unohdin koiran rappuun yöksi!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oi voi :(.
Olen se sama 54v nainen joka ruvennut unohtelemaan pieniä asioita.
Päätin eilen putsata eteisen ja ulko-ovenkin.
Ajattelin, että parempi jos koira odottaa siivouksen rapussa.. Sidoin sen portaikon kaiteeseen talutushihnalla ja yhtäkkiä tänä aamuna töihin lähtiessä huomasin, että koira oli yhä rapussa ja oli ollut koko yön siis .
Nyt koira on ollut oudon vaisu tänää. Oi onkohan hän jotenkin traumatisoitunut tästä?
Voi apua oikeasti?? Mitä hänen kanssaan nyt pitäisi menetellä
 
Oi voi .
Olen se sama 54v nainen joka ruvennut unohtelemaan pieniä asioita.
Päätin eilen putsata eteisen ja ulko-ovenkin.
Ajattelin, että parempi jos koira odottaa siivouksen rapussa.. Sidoin sen portaikon kaiteeseen talutushihnalla ja yhtäkkiä tänä aamuna töihin lähtiessä huomasin, että koira oli yhä rapussa ja oli ollut koko yön siis .
Nyt koira on ollut oudon vaisu tänää. Oi onkohan hän jotenkin traumatisoitunut tästä?
Voi apua oikeasti?? Mitä hänen kanssaan nyt pitäisi menetellä
Anna suukko poskelle ja kunnon halaus.
 
Oi voi .
Olen se sama 54v nainen joka ruvennut unohtelemaan pieniä asioita.
Päätin eilen putsata eteisen ja ulko-ovenkin.
Ajattelin, että parempi jos koira odottaa siivouksen rapussa.. Sidoin sen portaikon kaiteeseen talutushihnalla ja yhtäkkiä tänä aamuna töihin lähtiessä huomasin, että koira oli yhä rapussa ja oli ollut koko yön siis .
Nyt koira on ollut oudon vaisu tänää. Oi onkohan hän jotenkin traumatisoitunut tästä?
Voi apua oikeasti?? Mitä hänen kanssaan nyt pitäisi menetellä
Olet unohtanut myös suomen kielen perussäännön, kuten moni muukin koiranomistaja. Koira (kuten muutkin eläimet) ei ole hän vaan se.
 
Voi koira parka.:(

Voiko tämä olla totta? Ihmetyttää että ei ole haukkunut tai vinkunut lainkaan, noin pitkän ajan kuitenkin tökötti rapussa.:unsure:

Ei koira kai mitään traumoja saa tuollaisesta. Ei koira ajattele samoin kuin ihmiset.
Dominoivalle koiralle tuo olisi ollut varmaan ihan hyväkin keissi!:D Mutta, sulla ei ole dominoiva koira, koska oli vaiti.

Voin kuvitella, että susta tuntuu pahalta. Itsekin olen jättänyt koiran ulos, kerran!
Kaksostenrattaita lapsineen työntelin kotiin sisälle ja koiran opetin istumaan tietyssä paikassa, jotta saan lapset ja tavarat purettua kärrylenkin jlk. rauhassa. Noh, kävikin niin että vetäsin oven kiinni ja jatkoin päivää. Kerkesin syöttää pallerot ja pistää päiväunille. Oli outo olo, että nyt jotain puuttuu, kunnes tajusin että rakas koirani ei kulje perässä! Avasin ulko-oven ja koira istui siinä samassa paikassa hiljaa melko hölmistyneen näköisenä. Itku silmässä (raskaushormoonien boostaamana) komensin koirani sisälle ja hukutin sen haleihin ja pusuihin sekä annoin pekonia. Sitten leikittiin lempipallolla.
Kyllä siitä traumat jäi MINULLE - ei koiralle.
 

Yhteistyössä