Uskominen jumalaan romahtanut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainoastaan pari kiihkistä mut lähestulkoon kaikki atet lukee raamattua kuin piru sanasta sanaan. Sit sillä mollataan haukutaan, vähätellään jne. Oliks jokin pointti vai ihanko vaan huviksenne ihmisiä kiusaatte?
asialliseen kysymykseen asiallista vastausta vaan odotellaan

heti käännetään kiusaamiseksi, kun uskiksilla ei ole tietenkään järkeenkäypää vastausta :coffee:
 
:sleep: Sanon vain että Jeesus on olemassa. Koin tänäänkin Hänen läsnäolonsa. ❤

Ja Jeesuksen voima on suurempi kuin muiden jumaluuksien (jotka ei ole jumalia edes). Sen huomaa silloin kun oikeesti alkaa rukoilla toisen uskonnon voimia vastaan. Aina sitä ei muista ja kerkiä ja jaksakaan.

Ei mulla muuta. :):sleep:
 
tomalat jurpattu
Tyhmä atte kysyy, vastaathan?

Unohdetaan ensimmäinen koominen vaihe. Eli kun jäbä puhalletaan tomusta kasaan ja mimmi napsaistaan sen tomun kylkiluusta.

Okei. Saavat sitten lapsia, lapset sukurutsaa keskenään, ja niiden lapset tekee samaa. Okei, mitähän siitä aina mahtaakaan seurata? :coffee:
nonni

ykskään hihhuli ei vastaa eikä pysty selittämään juttua
 
vierailija
Kristillinen Valheen kupla on puhkeamassa. Kuten tilasto osoittaa nuorisossa jo enemmistö on hyljännyt kristillisen Valheen. Nuorisossa on tulevaisuus. Hyvältä näyttää.
 
vierailija
Mun elämä on niin kurjaa,että olen kyllä alkanut epäilemään Jumalaani.Vaikkei Jumala kuulemma tee virheitä,niin luulen ,että mun kohdalla teki.Tai sitten vaan tahtoo katsella mun vuosikymmenten kurjuutta ja kärsimystä ainaisessa köyhyydessä ja kurjuudessa.Tiedä sitten.Uskon häneen silti.Kenellekään ei kuulemma anneta enempää,kuin jaksaa kantaa,mutta mä olen close to my breaking point..
 
vierailija
Mun elämä on niin kurjaa,että olen kyllä alkanut epäilemään Jumalaani.Vaikkei Jumala kuulemma tee virheitä,niin luulen ,että mun kohdalla teki.Tai sitten vaan tahtoo katsella mun vuosikymmenten kurjuutta ja kärsimystä ainaisessa köyhyydessä ja kurjuudessa.Tiedä sitten.Uskon häneen silti.Kenellekään ei kuulemma anneta enempää,kuin jaksaa kantaa,mutta mä olen close to my breaking point..
Sun pitää antaa ISO rahallinen lahjoitus paikallisen palvontakeskuksen pastorin pankkitilille, niin sitten helpottaa. Tai sitten jos vain ymmärryksesi riittäisi ymmärtämään, että olet joutunut pyrmidihuijauksen kohteeksi ja kuulut sihen ryhmään joka vain rahoittaa muiden juhlat, mitään vastinetta et koskaan rahoillesi tule saamaan, koska myytävää tuotetta ei ole koskaan olut edes olemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Sun pitää antaa ISO rahallinen lahjoitus paikallisen palvontakeskuksen pastorin pankkitilille, niin sitten helpottaa. Tai sitten jos vain ymmärryksesi riittäisi ymmärtämään, että olet joutunut pyrmidihuijauksen kohteeksi ja kuulut sihen ryhmään joka vain rahoittaa muiden juhlat, mitään vastinetta et koskaan rahoillesi tule saamaan, koska myytävää tuotetta ei ole koskaan olut edes olemassa.
ÖÖÖÖ.Rahallinen lahjoitus joo,kun EI ole rahaa mistä ammentaa.Thats the broblem.Ei auta työnhaku,koulutus,rukoilu,pelaaminen,myyminen.Itseä en ole vielä myynyt,enkä sieluani....Mikään eikä kukaan ei auta...
 
vierailija
Maanantain MOT-ohjelmassa oli hyvä onecoin niminen esimerkki kuinka pyramidi huijaus toimii ja kuinka siihen kerran sortuneet eivät millään suostu myötämään huijatuksi tulleeksi. Kristinuskossa on kyse aivan samanlaisesta pyramidihuijauksesta. Olemattomalla tuotteella rahastetaan hyväuskoisia ihmisiä. Ainoa ero on, että kun pyramidihuijaus tehdään uskonnollisen sateenvarjon alla, niin se ei ole rikollista, silloin on lupa myydä Tyhjää hyvällä hinnalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Eräs tutkija on pohdinnoissaan tullut tulokseen:

'Uskonto on kimppu psykologisen todellisuuden viruksia, meemejä. Geenien tavoin meemit pyrkivät kaikin keinoin varmistamaan oman elinkelpoisuutensa, monistamaan itseään ja leviämään sukupolvesta toiseen.

Uskonnollinen fundamentalismi ja skitsofrenia ovat rinnastettavissa. Molemmat ovat jäljitettävissä aivotoimintaan.'

Hyvä että kansakuntana olemme pääsemässä pikkuhiljaa eroon harhakuvitelmista.
 
vierailija
Mun elämä on niin kurjaa,että olen kyllä alkanut epäilemään Jumalaani.Vaikkei Jumala kuulemma tee virheitä,niin luulen ,että mun kohdalla teki.Tai sitten vaan tahtoo katsella mun vuosikymmenten kurjuutta ja kärsimystä ainaisessa köyhyydessä ja kurjuudessa.Tiedä sitten.Uskon häneen silti.Kenellekään ei kuulemma anneta enempää,kuin jaksaa kantaa,mutta mä olen close to my breaking point..
En mäkään ole ajatellut, että Jumala olis laja-automaatti:barefoot:
 

Yhteistyössä