uskovaiset äidit?onko teitä...?

  • Viestiketjun aloittaja mami19
  • Ensimmäinen viesti
Hay-D harmaana
mikä lasketaan uskovaiseks? Jos aletaan saivartelemaan, niin kaikki kastetut ovat uskovaisia.. Itse uskon, mutta en korosta sitä mitenkään erityisesti. Olen jyväskylästä ja poika on 1,5v.
 
mami19
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 00:03 äiti19 kirjoitti:
Hei mami19!!! Mistä päin Tamperetta olet? Onko sinulla meseosoitetta?
moi!täältä linnainmaa/atala suunnalta..mistä te?
en oo saanu vielä tähän uuteen koneeseen meseä ku asetuksissa on jotain vikaa ja en siis saa toimiin sitä :(
mutta voit mailata mulle os.minnie2"luukku.com!
 
Hei sellanen tuli mieleen että oletteko uskovaiset naimisissa? ajattelin vaan ku monikaan ei hyväksy avoliittoa/aviottomia lapsia...
ite en oo naimisissa ja parin kuukauden ikäinen poika meillä on,mut kyllä mäkin silti uskon.... =) ihan kirkkolainen oon,mutta en nyt mikään "himouskovainen" enkä ole mitenkään mukana seurakunnan toiminnoissa niinkuin ehkä "kunnon" uskovaiset on....joo tulipas nyt monimutkasesti...nii ja oho,en ihan kuulu tänne alle 20vuotiaisiin,parilla vuodella oon ylittänyt :D noh kuhan nyt kyselin ja kommentoin =) hyvää jatkoa kaikille teille! =)
 
mami19
joo kyl mä ainakin oon naimisissa,mut helluntailasisista on vähän väärä kuva ihmisillä :( ei se etteikö helluntailaiset hyväksyis avoliittoa,kyllähä mekin ihan taviksia ollaan vaik jokseenkin poiketaan kirkkouskovaisita,mut raamattu kieltää avoliiton ja sen myötä ei kai mekään sitä ns.hyväksytä,mut jokainehan meistä virheitä tekee ja on anteeksiantoa vailla :whistle: en mä ketään ainakaan voi tuomita tai korostaa omaa hyvyyttäni.ennenkuin tulin uskoon niin vieti minäkin aika railaksta elämää,ja tulin raskaaksi mutta menin sitte heti naimisiin kun tulin uskoon.
mutta tiedä kyllä että joka seurakunnasta löytyy aina joku joka on parempi kaikes ja niiiin täydellisiä,mut ei sen takia voi ylistää että kaikki olis..harva meistä uskaltaa ketään syytellä,eikös jeesuskin kysynyt että kuka heittää ensimmäisen kiven?
 
ramona
MOih! mä olen itse uskovaisen perheen kasvatti, isä pastori ja äiti on laulanut aina hengellistä musiikkia vaikka missä... Oon itse siis kasvanut hengellisissä piireissä ja kuulun vapikseen. Uskossa oon ollut oikeestaan koko ikäni vaihtelevalla menestyksellä.. Nyt olen raskaana ja asutaan mun avokin kanssa yhdessä. Tiedän hyvin mitä suurin osa seurakunnassa ajattelee asiasta mut totuus on juuri se et jokainen tekee virheitä eikä siitä mihinkään pääse. Mä olen onnellinen tästä pienestä elämänalusta ja aijon nauttia elämästä täysin rinnoin uskoen ja luottaen Jumalan armoon ja rakkauteen!
 
Hei!

Mä olen kanssa "uskova" äiti ja olis kiva tutustua muihin usis äiteihin. Ite oon helsingin suunnalta, mutta ihan vaan jopa pelkkä kirjoittelu seura täälä tai jossain voisi piristää. Jos siis ei pysty näkemään pitkien välimatkojen takia..
 
mikä luokitellaan 'uskovaiseksi'? :) itse olen ihan lestadiolaisesta perheestä, tulin 17V raskaaksi, ja saimme vielä toisen lapsen -11. mies alkoi pyöriä huumeiden parissa ja suhde kariutu ku aloin odottaa toista. kesällä 2011 kun kuopus syntyi, tutustuin uuteen mieheen, jonka kans elämä kaikinpuolin hyvää. Nyt ollaan vuosi yhdesä oltu ja odotan vauvaa. jumalaan uskon kyllä, mut mikä tänne ryhmään on se luokitus? =) lestadiolainen ihan, vaan vain uskovainen? :)
 

Yhteistyössä