Uskovaisten mielestä seksi kuuluu vain avioliittoon.

  • Viestiketjun aloittaja tosi on
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Oikeasti edes miehistä tosi harva (näin uskon) on sellaisia, jotka ihan täysin mekaanisesti panisivat naista toisensa perään. Toki maailmaan varmaan joku yltiökyyninen mekaaninen tyyppikin mahtuu, mutta sillä 98% tuskin on kovin mekaaninen lähestymistapa (vaikka suhde olisikin lyhyt tai kertaluontoinen)
No, semmosii tiiän kyllä, jolla treffiseura koko ajan vaihtuu ja yleensä siihen se seksikin liittyy sitten olennaisesti. Onhan muitakin ominaisuuksia tietysti siinä sitten, mitä molemmat osapuolet arvioitsee.
 
"eee"
Ei tulisi mieleenikään mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, josta en tiedä, onko hän kanssani fyysisesti yhteensopiva.

Mä olen kerran ollut sängyssä sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa meidän värkit ei vaan kerta kaikkiaan toimineet yhteen. :D Miehellä oli aivan liian iso ja mulla kai sitten liian pieni, mut ei saatu yhdyntää aikaiseksi vaikka kymmenisen kertaa päivän aikana yritettiin ja ihan kaikessa rauhassa. Olispa kiva yllätys hääpäivän yönä? Että tässä sitä nyt sitten ollaan?
 
Juu, totta kai ja monella on entisiä kokemuksia jne. Mutta kyllä sä varmaan oikeesti tajusit, mitä mä tolla hain. Oon mäkin suudellut muitakin kun mun miehiä ja totta kai se oli erilaista jokaisen kanssa.

Mut ehkä se, ettei odota toiselta sitten niin jotain tietynlaista, eikä joudu myöskään itse sillä tavalla arvioitavaksi.
Mutta voihan sen ajatella niinkin, että jos sillä toisella niitä aiempia kokemuksia kuitenkin on, ja se on silti just sun kanssas, niin eikö se ole vaan hyvä juttu?
 
"vieras"
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Peyote
[QUOTE="vieras";28856032]On kiva ajatella että puoliso kelpuuttaa juuri minut vaikka hänellä onkin ollut muita. Tarkoittaa että en voi olla ihan huono.[/QUOTE]

Toisaalta kaikille ei käy niin, että tulee kelpuutetuksi.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28856044]Mormooni?[/QUOTE]

Ai nyt mä oon mormooni, kun mulla on suutelukokemuksia ennen mun miestä?:D En oo mormooni, ihan tavallinen tyttö vaan olin ja kovasti pojista tykkäsin.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28856062]Ihan kevyesti keskellä päivää vaan. Kelasin vaan, kun olen ymmärtänyt, että olet seurustellut miehesi kanssa ihan kakarasta asti. Ja puhut sun miehistä.[/QUOTE]

No siis alettiin olla 16 vuotiaana, mutta onhan sitäkin ennen elämää. ;)
ai joo, miten mä oon kirjottanut, et mieHIÄ. siis yks mies mulla on, mitensse tollai nyt lipsahti. :D Hassua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";28855991]Taivaassa ei ole parisuhteita eikä muistoja maanpäällisestä elämästä.[/QUOTE]

Eikö se ole käytännössä kuolema? Muisti tyhjennetään ja ihminen ohjelmoidaan uusiksi jotta ei tekisi enää syntiä.
 
"vieras"
Eikö se ole käytännössä kuolema? Muisti tyhjennetään ja ihminen ohjelmoidaan uusiksi jotta ei tekisi enää syntiä.
Ei kuolema vaan muodonmuutos jossa sielu saa uuden kodin uudessa kehossa, vailla menneisyyden varjoja. Syntiä tai vihaa ei enää ole. Taivaassa ei ole ihmisten välistä rakkautta vaan rakkaus kohdistuu yksinomaan Jumalaan.

Maallisen elämän tarkoitus on suodattaa puhtaat sielut akanoista ja varmistaa että taivaaseen pääsevät oikeasti haluavat viettää ikuisiuuden juuri Jumalan kanssa.
 
[QUOTE="vieras";28856243]Ei kuolema vaan muodonmuutos jossa sielu saa uuden kodin uudessa kehossa, vailla menneisyyden varjoja. Syntiä tai vihaa ei enää ole. Taivaassa ei ole ihmisten välistä rakkautta vaan rakkaus kohdistuu yksinomaan Jumalaan.

Maallisen elämän tarkoitus on suodattaa puhtaat sielut akanoista ja varmistaa että taivaaseen pääsevät oikeasti haluavat viettää ikuisiuuden juuri Jumalan kanssa.[/QUOTE]

Ai kauhia, miten itsekeskeiseltä ja narsistiselta tyypiltä tuollainen jumala kuulostaa! Ainakin täällä ihmisten maailmassa tuollaisista opetetaan pysymään kaukana.

Ja mitä tulee ketjun varsinaiseen aiheeseen, niin ihan älytöntä - ja onneksi voin sellaisesta toiminnasta pysyä niin ikään mahdollisimman kaukana.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28856284:
Ai kauhia, miten itsekeskeiseltä ja narsistiselta tyypiltä tuollainen jumala kuulostaa! Ainakin täällä ihmisten maailmassa tuollaisista opetetaan pysymään kaukana.

Ja mitä tulee ketjun varsinaiseen aiheeseen, niin ihan älytöntä - ja onneksi voin sellaisesta toiminnasta pysyä niin ikään mahdollisimman kaukana.
No, semmoisista ihmisistä pitää pysyä kaukana muutenkin, jotka pitää itseään jumalina tai kaikkivoipina, mutta Jumalan suhteen tilanne on eri, koska hän todella on Jumala, eikä vain kuvittele olevansa.

Tohon taivaan avio/ihmissuhdejärjestykseen en ota kantaa.
 
Eiks se olis kiva? toinen ei vertaisi johonkin entiseen hoitoonsa tai odottais jotain utopistista, vaan vois yhdessä opetella. Ei tarvis pelätä tulleensa koeajetuks ja huonoksi todetuks.
Eikö juuri ne odota jotain ihan utopistista, joilla ei ole juurikaan käsitystä asiasta, mutta joille seksistä on tullut tuollainen "kielletty, mutta tavoiteltu hedelmä"? Kun seksistä, ensimmäsiestä kerrasta, tehdään tuollainen "maaliviiva", siihen ladataan tahtomattakin sellaisia odotuksia, jotka eivät mitenkään voi täyttyä, kun kaksi kokematonta, malttamattoman himokasta ja pitkästä odotuksesta jännittynyttä pääsee "yhdessä opettelemaan". Tuo olisi itse asissa ihan kamala tilanne! Ja veikkaan, että kyllä siinä on suurempi riski tulla todetuksi huonoksi, kuin jos toisella on edes vähän kokemusta seksistä - se kokeneempi saattaa muistaa ja tietää itsekin kehittyneensä seksin saralla paremmaksi kuin mitä alussa oli, joten osaa ehkä suhtautua ymmärtäväisemmin kumppaniinsa. Voivathan ne kaksi kokematontakin todeta sen täysin flopanneen kauan odotetun seksikokemuksensa jälkeen (jonka takia tuli mentyä ehkä jopa ennen aikojaan naimisiin!), että "kyllä se tästä ja kokemattomiahan tässä kumpikin ollaan" - mutta voi olla, että se on osittain sellaista itselleen vakuuttelua, ja sanojen takana voi olla hyvin pettynyt ja turhautunut fiilis.
 
Peyote
[QUOTE="eee";28856381]Mitä mieltä Peyote sä olet tuosta mun aikaisemmin kertomasta kokemuksesta? Mitä jos olisitkin häiden jälkeen huomannut, ettei sun miehen penis mahdu sun sisälle?[/QUOTE]

Me oltas menty lääkäriin.
Mut siis, jos miehellä on sellainen, niin se taatusti ylpeilis sillä ja sitten vois tulla kyllä kiusaus kokeilla, että miten asiassa käy. Mutta, jos ois mulla käynyt niin oman miehen kanssa, tuskin olisin siitä ihmisestä voinut silti luopua. Olisin sitten keksinyt jonkun muun keinon.

Lisäksi, naisilta mahtuu vauvakin sieltä, että en oikein tiedä, miten voisi olla niin iso penis, ettei ihan oikeesti ollenskaan mahdu. No, mulla ei ole hirveesti kokemuksia, ehkä on jotain, jota en ymmärrä tässä asiassa.
 
Me oltas menty lääkäriin.
Mut siis, jos miehellä on sellainen, niin se taatusti ylpeilis sillä ja sitten vois tulla kyllä kiusaus kokeilla, että miten asiassa käy. Mutta, jos ois mulla käynyt niin oman miehen kanssa, tuskin olisin siitä ihmisestä voinut silti luopua. Olisin sitten keksinyt jonkun muun keinon.

Lisäksi, naisilta mahtuu vauvakin sieltä, että en oikein tiedä, miten voisi olla niin iso penis, ettei ihan oikeesti ollenskaan mahdu. No, mulla ei ole hirveesti kokemuksia, ehkä on jotain, jota en ymmärrä tässä asiassa.
Tuo oli vähän marginaalinen esimerkki, mutta mitäs sitten, jos muuten vaan olisi käynyt ilmi, ettei seksuaalisesti sovi ollenkaan yhteen - ja ettei seksi toisen kanssa ole ollenkaan "kivaa"?
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28856372:
Eikö juuri ne odota jotain ihan utopistista, joilla ei ole juurikaan käsitystä asiasta, mutta joille seksistä on tullut tuollainen "kielletty, mutta tavoiteltu hedelmä"? Kun seksistä, ensimmäsiestä kerrasta, tehdään tuollainen "maaliviiva", siihen ladataan tahtomattakin sellaisia odotuksia, jotka eivät mitenkään voi täyttyä, kun kaksi kokematonta, malttamattoman himokasta ja pitkästä odotuksesta jännittynyttä pääsee "yhdessä opettelemaan". Tuo olisi itse asissa ihan kamala tilanne! Ja veikkaan, että kyllä siinä on suurempi riski tulla todetuksi huonoksi, kuin jos toisella on edes vähän kokemusta seksistä - se kokeneempi saattaa muistaa ja tietää itsekin kehittyneensä seksin saralla paremmaksi kuin mitä alussa oli, joten osaa ehkä suhtautua ymmärtäväisemmin kumppaniinsa. Voivathan ne kaksi kokematontakin todeta sen täysin flopanneen kauan odotetun seksikokemuksensa jälkeen (jonka takia tuli mentyä ehkä jopa ennen aikojaan naimisiin!), että "kyllä se tästä ja kokemattomiahan tässä kumpikin ollaan" - mutta voi olla, että se on osittain sellaista itselleen vakuuttelua, ja sanojen takana voi olla hyvin pettynyt ja turhautunut fiilis.
Noh, mitä itse omia ekoja kokemuksia muistelen, niin vaikka kumpikaan ei osannut mitään, eikä se käytännössä onnistunut ekoilla kerroilla, ja sattuikin, niin se fiilis oli vaan niin hieno ja me haluttiin niin paljon, ettei tullut semmonen olo, että tässäkö se nyt oli. Me ei oltu silloin naimisissa kylläkään, eikä niin ois pitänyt tehdä, mutta me oltiin niin epävarmoja omasta viehätysvoimasta molemmat, että kidutettiin toisiamme testaamalla toisen pidättyväisyyttä ja niin siinä kävi.

Mutta siinävaihheessa mulle ainakin oli ihan selvää, että se on se ihminen, jonka kanssa haluan elää. Hyvin pian me naimisiin sit mentiinkin. Jos oltais nää kokeilut tehty hääyönä, en usko että olisin ollut myöskään pettynyt, vaan olisimme saaneet tehdä sen enemmän rauhassa (eikä salaa peläten, että vanhemmat tulee) ja se ois saattanut olla mukavempaa.:saint:

Mutta kaikki saa mun puolesta tehdä niinkun tahtoo, en oo mikään poliisi kellekään.
 

Yhteistyössä