¤~Uskovat odottajat~¤ (heinäkuu)

Huippua, että saatiin tää pino nyt perustettua. Itse oon nyt reilun viikon nettipimennossa, mutta palailen takaisin heti loman jälkeen.

Täällä edetään melko oireettomasti, kädet puutuu oisin, mutta ei muuta kummallista.

Marie rv 7+1
 
ihanaa että meillä on nyt sit täällä oma pino :heart:
yllättävän pian sitä pieniä oireita on huomaavinaan; ainakin pissahätä tuntuu vaivaavan vähäväliä ja pieniä heikotuksia sillon tällön ja mulla jalkasärky on myös aina tullut alkuraskauksissa, mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa :LOL:
on se vaan niin mahtava asia odottaa taas vauvaa, mä ylistin ja kiitin Jumalaa koko päivän sillon kun sain plussan testiin =)
nyt on tosi onnellinen olo, ei olla vielä julkistettu lähipiirillekään tätä uutista saas nähdä kuinka kauan pystyn oleen kertomatta :p sitten viimestään kun alkaa näkyä, vaikkakin itseni tuntien voi olla että jo ensiviikolla kaikki tietää :whistle: kuinkas muilla, oletteko jo kertoneet ilouutiset?

marie hyvää lomaa ja siukkuja :heart:

ilo ja rv 4+3
 
:attn: täällä huomenna alkaa taas uusviikko 5+0 ihanaa =) nyt sitä vauvamasun kasvua ei malttais ootella, huono-olo on hiukan alkanut nostella päätään mutta muuten olo mitä mainioin =)
ensiviikon minäkin sitten olen lomailemassa ja nettipimennossa :)

siunattua alkuraskautta kaikille ja ihanaista kesää :heart:
 
Kiva, että joukko lisääntyy pikkuhiljaa! Tervetuloa zizu!

Me selvittiin avioliittoleiristä ihan hyvin, vaikka rankkaahan se oli, viikko skarpata ja keskustella. :)

Mulla on eka neuvola maanantaina, odotan kovasti ekaa ultraa, että näkis sykkiikö sydän.

Odottelen kanssa toista, ensimmäinen pääsi taivaaseen helmikussa raskausviikolla 41+2. Luulenpa, että tän toisen raskauden elää täysipainoisemmin kuin ensimmäisen. Mm kirjoitan joka maanantai aamu "päiväkirjaa" fiiliksistä ja tapahtumista, ekassa ei tullut mieleenkään.

Oikein mukavaa ja siunattua lomaa ilolle!

Marie
 
tannn
kaippa mäkin tänne uskaltaudun. :) meillä mieheni kanssa tulossa ensimmäinen lapsi ja La on 6.1.2010. on se vaan jotenkin niin ihanaa seurata mahan kasvua ja kaikkea mitä itsessä tapahtuu. kiitollinen täytyyolla että kaikki on menny hyvin ja että saa nauttästä ihanuudesta. :D meillä menossa nyt rv 15+3.
 
Kiva kun joukko lisääntyy, nyt vaan olis kiva saada keskustelut käyntiin!

Mulla oli tänään eka neuvola. Eilen iltana alkoi rusehtava vuoto. Vaikka Taivaan Isälle kaikki on mahdollista, niin mä ite jo melkeinpä luovutin. Kurja odotella, kun pääsee ultraan vasta 3-4 viikon päästä.

Raskaus oireet on hävinnyt, ei mitään mikä kertoisi raskaudesta. Tosin voihan se olla, että kaikki on hyvin, mutta siltikään oireita ei ole.

No me ollaan jätetty taas Taivaan Isän käsiin ja vielä ainakin ollaan pysytty suhteellisen rauhallisina.

Mitäs teille muille kuuluu?

Marie 8+?
 
mulla olis la näillänäkymin 26.3..

Täällä mennän vasta niin alussa että pelottaa ja pelottaa ja vähän lisää pelottaa.. Haluisin mennä varhaisultraan mutta en tiiä onko liian aikasta mennä rv 6+5..
Oireita ei kauheemmin ole.. niitä mä tässä odotan :p
rinnat on vähän kipeet, ja vatsa välillä turpoo, nivusiin ja selkään sekää masuun jomottaa välillä kai seon normaalia..

tiitu ja masuasukki rv 4+4
 
tannn
heissan! Meillä on mennyt koko raskaus ilman oikeastaan mitään oireita. hirvee väsymys oli tossa alkupuoliskolla mutta nyt jo rupee meneen ohi. :) ja olo on mitä mahtavin! Just viikonloppuna yks kaveri sano että kyllä sä oot niin hehekeen näkönen! :D mikäs siinä, oli kiva kuulla! =)

mulla on sitä vaivaa ollu nyt tosi pitkään, että nopeetkääntöliikkeet repii vattaa ihan hirveesti, mut se vaan kuuluu tähän. Tää pikkunen on niin tervetullu meille, tammikuussa mentiin naimisiin 31.1. ja vappuna plussasin, siinä kyllä heräs ajatuksia että mitäs nyt? enään ei voi kauaa olla miehen kans vaan ihan kaksin, mutta sitten ajatteli et tätä oli niin toivonu että toivoo ja on kädet ristissä että mitän ei tapahdu. vakavaa ainakaan. no, ollaan suunniteltu et lähdettäis syyskuussa lappiin viikoks, mut saapa nähdä. :)

Kaikille voimia ja parhain päin jokainen käänne kuitenkin menee! :heart: :flower:
 
Täällä tänään rv 13+4...tämä raskaus ollut alku aika vaikea, mulla oikein vaikea astma, ja eka lapsi syntyi sektiolla sen takia...olen ollut saikulla nyt kesäk asti ja jatkuu ja ehkä älomaan asti...olen ollut välillä sairaalassa ja saanut suoneen lääkettä ja lääkitys on kova, avaan koneella keuhkoja ja joudun olemaan koko ajan kortisonitabl kuurilla...mutta annan kaiken herran käsiin ja hän antaa voimaa!Kun kesäk olin sairaalas, sain kertoa Jeesuksesta yhelle mummolle, ehkä oli tarkoitus ollakin siellä...eka lapsi oli terve, vaikka raskaus oli samallatavalla vaikea..Rukoilen herralta paranemista ja että pieni selviytyisi ja olisi terve! Kesäk olin sänkypotilaana, nyt jaksan olla jalkeilla ja liikkkuakin pihapiirissä...
Painoa mulla on tullut noin 3kg ja masu oli heti iso pallo, kun plussasin ja äitiysvaatteet heti päälle, osa oli kyllä turvotustakin alux..
Aloitin myös erityisruokavalion viime pe, kokeilen, jos saisin sillä astmaa vähän kuriin..
Kyllä tämä odotus ja se, että on tullut raskaaksi, on niin ihmeellistä ja ihanaa ja suuri kiitosaihe herralle!
Mulla on ollut jo kaksi ultraa rv9(kun olin sairaalas sisällä, tarkistus)ja sit se np ultra, kaikki oli normaalia ja hyvin!!
Eilen oli toka nvla ja sit myös nvla lääkäri ja kaikki oli hyvin!Ihanaa..
Laitetaan kädet ristiin ja rukoillaan, että meidän kaikkien pikkuiset pysyis masussa ja voisivat hyvin ja syntyisivät terveinä!
Siunausta tähän viikkoon!!Voikaa hyvin!
 
Niinhän siinä sitten kävi, että eilen huomattiin, että elämää ei enää ole. Itseasiassa ei ollut ollut enään muutamaan viikkoon. Mitäs sitä olis voinut tietää kun raskausoireet on muutenkin minimaaliseta.

Ehkä karua sanoa näin, mutta tuon helmikuisen kohtukuoleman jälkeen fyysiset ja henkiset kivut keskenmenosta oli pienet. Noista meidän alkuvuoden tapahtumista tulee muuten juttu syyskuun vauvalehteen.

Vuosi 2009 on ollut meille kovin synkkä, mutta pakko sen auringon on tännekin joskus paistaa, onneksi voi luottaa siihen että Taivaan Isä kantaa omiaan.
 
tannn
voi että. Otan osaa ja paljon voimia sulle marie1981. :heart: varmasti monenlaisia ajatuksia pyörii päässä, ja saattaa ärsyttää nähdä toisten odotusta yms yms.. Ian ikuinen fraasi, se oli näin nähty, ja ehkä pikkuinen ei olisi selvinnyt synnytystä pidemmälle, tai muuten elänyt pitkään, se on luonnon oma laki, että kun kaikki ei ole kunnossa niin että elämää voisi olla, luonto korjaa sen parempaan paikkaan..
kyllä sitä on itekkin miettiny joissain elämän tilanteissa että miksi näin paljon koettelemuksia, mutta sitten aina ymmärtää sen että ne on vaan meille muistutuksia siitä että on joku meitä mahtavampi voima. ja kuitenkin aina kaiken vaikeen jälkeen on ollut onnellista aikaa..

Meilläkin mennyt nyt kuukauden verran niin hyvin, että ei oo ollu oikeastaan mitään riitaa, ja joskus aiemmin saatto mennä viikko niin että joka päivä jostain väännettiin. nyut on kaikki ihanaa. :) keskiviikkona lähdetään laivalle miehen kanssa ja ollaan päivä tukholmassa. minä siellä ihan ilman mitään kielitaitoa, huh huh. :D

Marie1981 onko teillä lapsia ennestään? toivon sulle ja teille kaikille paljon voimia ja siukkeja! kirjoitelkaa useemmin, olis kiva kuulla miten muilla menee! :flower:

zizulle myös voimia ja toivotaan että raskaus sujuisi kaikesat huolimatta hyvin! :)
 
Ei meillä ole lapsia ennestään, tyttö joka syntyi helmikuussa oli meidän esikoinen. Nyt muutaman päivän pohdinnan jälkeen on sellainen olo, että vauvahaaveet jää, ehkä tää ei nyt vielä oo meidän aika saada lasta. Laitoin vaunutkin myyntiin, niissä kun takuu juoksee joka päivä.

Siunausta kaikille! Pidän tän porukan siltikin iltarukouksissa, vaikka siirryn taka-alalle.
 
hei, vaan kaikille täällä vkoja nyt 6+5 ja sairastuin viimeyönä vatsatautiin, tosi kurjaa, vaikkakin tuntuu nyt murheista pienimmältä..
todella surullista marie1981 että jouduitte taas kokemaan uuden menetyksen :hug: siunausta teidän elämään :flower:
zizulle myös jaksuja ja siunausta odotukseesi
:heart:
mä lopettelen nyt pikkuneidin imetystä ja pitäisi ruveta samanaikaisesti unikoulua neidille pitämään täyttää kohta 10kk ja vieläkin heräilee öisin monta kertaa, vanhasta tottumuksesta vaikkei nälkä olekaan, olisi ihana asia kun rupeaisi yönsä nukkumaan ja saisi totutettua nukkumaan omassa huoneessa, helpottaisi sitten ensi keväänä kun vauvakin syntyy..
meillä ensimmäinen neuvola on ensiviikolla ja odottelen jo kovasti sitä ekaa ultraa, pääsisi kurkkaamaan että kaikki ok ?:)

siukkuja jokaiselle <3 ilo
 
Täälläki kaikki yhä ok.. kai.. ei ainakaan mitään uutta.. ei oireita ei mitään.. rinnat vaa turvonnut.. vaikea luottaaa taivaan isään että hän pitäsi huolta kun viimeks maaliskussa oli se km... mutt täytyy rukoilla että kaikki menis hyvin<3

tiitu ja nasu rv 6+0
 
Hei!

Otan osaa marie81 suruunne...Kaikkea hyvää ja siunausta elämäänne!

Täällä rv 15+3tänään..Astman kanssa vaikeuksia, kävin ti kaupoissa ja meni taas huonommaksi, tänään olen taas parempi, kävin eilen tarkistamassa, että hapetus veressä hyvä ja crp ok...olen rukoillut paljon, ja selvisin nyt ilman lääkkeen lisäämistä, pelkällä levolla, ja tietty noita lääkkeitä ennestään kasa..istuin tänään hetken tossa ulkona ja kiitin herraa, kun saan hengittää hyvin pohjaan tänään, ihan mieletön tunne taas...herra on ihmeellinen! Masusta on alkanut tuntua pieniä "hipaisuja", ihana tunne, tietää, että siellä ollaan hengissä!!Pitäs ostaa pinnasänky ja turvakaukalo pikkuiselle, ei nyt ehkä vielä, mut saahan sitä täristä jo vähän...pe 4.9 mulla viimeinen se normaali ultra, jänskää, onkohan poika vaiko tyttö, kunhan olisi terve, mutta olisi kiva tietää kumpiko, voisi miettiä värejä sen mukaan...Mulla tosi iso maha jo, olen laiha muuten ja koko masu sillai niinku ulkona,kääk, kuinkahan isoksi se tuosta vielä kasvaakaan...rasvannut olen öljyllä joka päivä mahaani..ekasta ei jäänyt yhtään raskausarpea mahaan, öljysin silloinkin..Kotosalla aika vierähtää, kun ei voi oikein liikkua kuin välillä vain vähän..Yritän nauttia´silti joka hetkestä ja asioista, mitä voin tehdä! Herra antaa uskomatonta voimaa! Siukkeja kaikille! Zizu rv 15+3
 

Yhteistyössä