Uudelleensynnyttäjät millä viikkoilla olette liikkeitä alkaneet tuntemaan?

Esikoisesta aikanaan tunsin liikkeet viikoilla 18,ja siitä edespäin liikkeet ovat vaan aikasemmin tuntuneet.Nyt tuntuu et kaikki ei varmaan ole ihan ok.Onko teillä muilla mitään oireita?Itsellä kamala paineentunne alamahassa,pistokipua ympäri mahaa..ei oo aikasemmissa raskauksissa mitään tälläistä ollut.Ihmetyttää!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla esikoisesta taisi tuntua liikkeet rv 14-15 ja istukka oli takaseinässä, luopumisesta rv 13+ ja neuvolakortissa luki, että istukka ollut ylhäällä etuseinämässä. Nyt tässä raskaudessa np-ultrassa jo todettiin, että istukka etuseinämässä ja
Niin olin epäillytkin, kun sydänääniä kuunnellessa kuului niin voimakkaana. Pelkäsin, että saan odotella liikkeitä tosi pitkään, mut ei, samoihin aikoihin alkoi tuntumaan eli rv 13+. Jos sua kovasti huolestuttaa, niin käy ihmeessä neuvolassa kuuntelemassa sykkeet!

Noista kivuista sen verran, että tämä on mun 7. raskaus ja mahakipuka ollut tässä raskaudessa alkuvaiheessa tosi paljon, mutta sitten ne loppui yhtäkkiä useampi viikko sitten.

Malttamaton rv 20+4
 
Viimeksi muokattu:
Minä odotan nyt kolmatta lasta ja kahdesta aiemmasta tuntenut liikkeet todella aikaisin (rv.13+ ->) ja tästä kolmannesta tuntenut vasta pari viikkoa kunnolla. Nyt viikkoja ultran mukaan 20+1 (neuvolan mukaan 19+3) Np-ultrassa istukka oli etuseinämässä mistä johtuen saanut odotella liikkeiden tuntemista.
 
  • Tykkää
Reactions: Jenhy
Minulla on nyt kolmas raskaus ja olin aivan hermona kun liikkeitä ei tuntunut vielä rv19. Sain kaverilta dopplerin lainaan ja sillä sain kuuluviin vain istukan äänet. Kävin neuvolassa ja sielläkin sykkeitä etsittiin pitkään ja ne kuuluivat kaikuna istukan äänen alta. Rakenneultrassa kävi ilmi, että istukka oli aivan edessä ja keskellä. Kunnolla aloin tuntea liikkeitä vasta noin rv21.
 

Yhteistyössä