Uusi lapsi exälle

Yllä vastaus mitä olet kirjoittanut, kun et näyttää ettet "muista".

Samassa viestiketjussa minä eli Äityli kirjoitti "toivotaan kumminkin ko. pariskunnalle onnellista tulevaisuutta", johon SINÄ VIERAS vastasit
omalla typerälläsi tyylilläsi "Ei toivoteta.

Samaten SINÄ VIERAS arvostelet rouvan ulkonäköä, hääpukua sekä kehoitat sulhasta laiduttamaan.
Täytyy sanoa ,etten ikinä ole lukenut näin ala-arvoista tekstiä mitä SINÄ VIERAS täällä "kirjoitat"

yhä ystävällisin terveisin Äityli
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:13 äityli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 23:22 vieras kirjoitti:
Käykääpä kaikki, joita nää Äitylin kirjotukset ärsyttää, ihan huvikseen lukemassa ko. kirjottelijan kommentteja allaolevassa linkissä. Pikkusen on nyt kyllä menny nuo mielipiteet sekasin kun vertaa tätä ja tuota toista ketjua! Vissiin on kaverilla vaikee päättää mitä on mieltä :LOL:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?cm=forums&mode=viewtopic&fid=37&tid=475007&page=7
Vieras:lla vastaukset vasta ovatkin fiksuja =) Maalaat piruja seinille, toivot suhteille huonoa, arvostelet ihmisten ulkonäköä. Aikuismaistako ?
Mistä ihmeestä tuo katkeruutesi ja katellisuutesi kumpuaa vieraita ihmisiä kohtaan??? Yritän jollainlailla ymmärtää sinua, mutta en keksi mitä väärään ko. pariskunta tai minä olemme tehneet sinulle.


Kiitän "mielenkiintoisesta" keskustelusta kanssasi
Ystävällisin terveisin Äityli

Hyvä Äityli! Minä olen se vieras, joka tuon mielipiteen sun kirjoituksista on kirjoittanut ja mielestäni tuossa ei oo sit yhtikäs mitään pirujen maalaamisia seinille saatikka arvostelua ihmisten ulkonäöstä!!! Enkä ole katkera tai kateellinen kenellekkään, vaikka onnellinen yh-äiti olenkin !!! Ja ajatteleppa vielä, lapsen olen yksikseni tähän maailmaan saattanut ex-poikaystävälle :) Nyt sulla alkaa varmaan jo näkyä punaista ja mielessä pyöriä ajatuksia huonosta ihmisestä ja äidistä. Mutta arvaappa mitä, minä shitit välitän mitä sinä minusta oot mieltä :LOL: Omasta mielestäni olen maaliman paras äiti omalle tyttärelleni. Ai niin ja vielä lapsen isi muuten tapaa lastaan ja säännöllisesti!!!

Ja asiaan, mä oon vieläkin sitä mieltä, että sä et nyt ihan osaa päättää mitä mieltä asioista, lapsen saannista, olet. Tuossa ylempänä kirjoitat, ilmeisesti lasten tekemisistä, että " Pitkän tähtäimen suunnitelma -> correct" ja toisessa ketjussa sanot, että " Jos ja kun he haluvat perustaa perheen, niin kaikki rakennustarvikkeethan heillä on kasassa". Miten noin vuoden seurustelu on sun mielestä pitkän tähtäimen suunnittelua??? Voi shitti sentään... :whistle:
 
vieras edelleen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 11:18 äityli kirjoitti:
Yllä vastaus mitä olet kirjoittanut, kun et näyttää ettet "muista".

Samassa viestiketjussa minä eli Äityli kirjoitti "toivotaan kumminkin ko. pariskunnalle onnellista tulevaisuutta", johon SINÄ VIERAS vastasit
omalla typerälläsi tyylilläsi "Ei toivoteta.

Samaten SINÄ VIERAS arvostelet rouvan ulkonäköä, hääpukua sekä kehoitat sulhasta laiduttamaan.
Täytyy sanoa ,etten ikinä ole lukenut näin ala-arvoista tekstiä mitä SINÄ VIERAS täällä "kirjoitat"

yhä ystävällisin terveisin Äityli
Enpä ole tuo sama vieras koska en ole ikinä kirjoittanut tonne uusioperheiden puolelle ja tää taitaa nyt poiketa hiukan aiheesta!!!!! Nyt on ollu tarkoitus puhua ihan lue viestiketju alusta ni tiedät!!!! Haloo!!! Meneeko asiat sulla jotenki sekaisin jo!!!??? :LOL: :headwall: :headwall:
 

Ja ajatteleppa vielä, lapsen olen yksikseni tähän maailmaan saattanut ex-poikaystävälle :)
NIIN JOKAINEN TAPLAA TYYLILLÄÄN...

Nyt sulla alkaa varmaan jo näkyä punaista ja mielessä pyöriä ajatuksia huonosta ihmisestä ja äidistä. Mutta arvaappa mitä, minä shitit välitän mitä sinä minusta oot mieltä
HOHHOIJAA

Omasta mielestäni olen maaliman paras äiti omalle tyttärelleni. Ai niin ja vielä lapsen isi muuten tapaa lastaan ja säännöllisesti!!!
ONPA HARVINAISTA ETTÄ ISÄ TAPAA LASTAAN SÄÄNNÖLLISESTI. (= TÄMÄ NYT ON PÄIVÄNSELVÄÄ)

Ja asiaan, mä oon vieläkin sitä mieltä, että sä et nyt ihan osaa päättää mitä mieltä asioista, lapsen saannista, olet. Tuossa ylempänä kirjoitat, ilmeisesti lasten tekemisistä, että " Pitkän tähtäimen suunnitelma -> correct" ja toisessa ketjussa sanot, että " Jos ja kun he haluvat perustaa perheen, niin kaikki rakennustarvikkeethan heillä on kasassa". Miten noin vuoden seurustelu on sun mielestä pitkän tähtäimen suunnittelua??? Voi shitti sentään... :whistle:
PURJEHTIA AVIOLIITON ONNELLISEEN SATAMAAN

--äityli, joka lähtee hakemaan muksut tarhasta ja jättää tämän keskustelun tähän. Mieskin soittaa...

 
Koska osaat itseäsi haukkua idiootiksi,en puutu siihen.
Jälkiviisaudessa ei ole mitään pahaa. Ehkä joku oppii sinun virheistäsi,kun tässä jälkiviisastellaan.
Yllätyslapsia ei ole eikä tule. Jos ei käytä ehkäisyä,lopputulos voi olla kaltaisesi lainen. Ota vastuu tekemisistäsi. Parasta olisi ollut,jos olisitte ottannet ex-miehesi kanssa aiemmin. Jos pidät lapsen,mikä hänen asemansa on?Jos et pidä, onko lapsen vika,että aikuiset hölmöilevät?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 14:26 Suru kirjoitti:
Tämä on erittäin noloa ja vaikeaa, toivoisin siis asiallisia neuvoja sillä tyhmyyteni tiedostan kyllä itsekin :ashamed:

Erosimme mieheni kanssa vuosi sitten, olimme avossa emmekä käyneet sopimassa kahden lapsemme elatuksesta lastenvalvojan luona koska emme kumpikaan sitä halunneet. En siis ole saanut elatusmaksuja vaan mies on satunnaisesti osallistunut kuluihin. Myös lasten tapaamiset olemme saaneet sovittua keskenään aina enemmän tai vähemmän yhteisymmärryksessä.

Nyt eksyimme "heikkona hetkenä" samoihin lakanoihin, ja näyttää siltä että olen raskaana :ashamed: Lasta vastaan minulla ei ole mitään, mutta tapa on vähän ongelmallinen ja kyseenalainen.

Minkälainen tilanne on tällaisessa tilanteessa mennä tunnustamaan isyyttä? Uskotaanko että olemme todella eronneet vai aletaanko meitä syyttämään esim. tukien väärinkäytöstä tai jostain muusta? Onko kukaan ylipäätään joutunut tällaiseen tilanteeseen vai olenko ihan ainutlaatuinen idiootti maailmassa.. Ajatukset ahdistaa..

Kiitos ystävällisistä vastauksista :flower:
Lukasin koko ketjun ja huomasin, että kysymyksesi oli unohdettu ihan kokonaan. Kukaan ei vastannut. Tämä nyt tulee hieman myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan. Onko jo varmistunut oletko raskaana? tuossa luki, että näyttää siltä että olet.

Mä oli samassa tilanteessa reilu 2 vuotta sitten. Olimme olleet 6kk erossa, kun eksyimme samoihin lakanoihin ja tietty tulin raskaaksi. Ei sitä meistä kumpikaan suunnitellut niin vain kävi. en tiedä johtuiko ikävästä vai mistä. Pidimme kuitenkin eron vireillä, koska oli parempi että eroamme. ei meistä ollut yhdessä eläjiksi. Olen nyt sitten ollut lasten kanssa yksin siitä lähtien. Isyyden tunnustusta ei tehty, koska isä hän on kuitenkin vaikka sitä ei missään kävisi selittämässä. Ei ollut tarpeen. Eikä lapset ole tästä tilanteesta kärsineet sen enempää, kuin yleensäkään lapset kärsivät erosta.
Eikö tärkeintä kuitenkin aina ole se, että lapsia rakastetaan ja heistä huolehditaan. Ei se ole maailman loppu, jos vanhemmat asuvat eri osoitteissa. Tyttäremme on meille todela rakas eikä kumpikaan ole katunut hänen saamistaan. Vaikka hän sai alkunsa "vahingossa" hän on silti todella haluttu ja rakastettu lapsi. Ja onnellinenkin mielestäni.

Enkä usko, että teitä ruvetaan mistään epäilemään.Eiköhän tälläistä satu muillekin, tuskin olemme ainoat!

Jos olet raskaana, ONNITTELUT! :hug:
Ja voimia ja jaksamista :hug:
 

Yhteistyössä