Uusi lapsi x:n kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Hulluko
  • Ensimmäinen viesti
Hulluko
Meillä on poika. Olen aina ajatellut, että kyllä lapsella ainakin yksi sisarus pitäisi olla, lapsen takia. Nyt tuntuu, että tuo sisarus pitäisi saada kun lapsi on jo yli 2-vuotias.
En kuitenkaan voisi kuvitella tekeväni sitä jonkun muun kanssa kuin aikaisemman isän.

Olemme hyvissä väleissä isän kanssa ja näemmekin melkein päivittäin, joskaan yhteiselo ei suju ja kait hänkin tähän suostuisi.

Onko siis täysin hullu ajatus teidän mielestä?
Enemmän minua huolettaa, että joudunko selittelemään Kelaan, tarhaan ym., että emme ole yhdessä, vaikka lapsen vielä teimmekin??

En haluaisi todellakaan joutua Kelan silmätikuksi, kun tavallaan tämä on vähän hassua, mutta miksei näinkin voisi toimia?
 
Tuttava sai toisenkin lapsen ex:n kanssa kun halus et ois täyssisarukset. Ei oo mitenkää tavatonta. Kaverin mies vaan oli ketku nii se enempi harmitti. Ai nii tää tuttu on nyt naimisissa eri miehen kanssa ja niillä on kaksoset =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 22:50 Hulluko kirjoitti:
Onko siis täysin hullu ajatus teidän mielestä?
Enemmän minua huolettaa, että joudunko selittelemään Kelaan, tarhaan ym., että emme ole yhdessä, vaikka lapsen vielä teimmekin??
Miettikää tarkkaan. Isä varmaan tunnustaisi lapsen ja maksaisi elatusmaksut, eikö niin. Kun ette asu samassa osoitteessa, mies ei voi jäädä hoitovapaalle eikä saada kelan päivärahoja.

Jos rakastatte toisianne ja haluatte palata yhteen, tilanne on tietysti ihan ok.
 

Yhteistyössä