uusi täällä - keitä olette kesämassut ja muut?

  • Viestiketjun aloittaja ensimami
  • Ensimmäinen viesti
ensimami
Moi!
Minulla laskettu aika joulukuussa ja olen vähitellen herännyt ajattelemaan, mitä voi merkitä käytännössä se, että lähipiiristä ei muita odottajia/vauvaperheitä löydy. Yksinkö haahuilen Kallion katuja :eek: ja miestä kotiin odotellen neljän seinän sisällä :headwall: ..? Hui! Työssä olen isossa päiväkodissa ja nautin siitä, että työssä ympärillä on hulinaa ja hyörinää + ihana työporukka, joten ei kai elo uhkaa käydä äitiyslomalla vähän liian hiljaiseksi?
Omat ystäväni ovat joko veloja tai sinkkuja ja miehen kavereiden vapaa-aika kuluu baareissa ja kaikki ovat tietysti päivät töissä, joten nyt tuntuu siltä, että olisi korkea aika tutustua muihin mameihin/odottajiin/pariskuntiin. Hauskinta olisi tavata ihmisiä ihan oikeasti ja isommassakin porukassa =) - ei vain netin välityksellä, kun en kauheesti haluaisi vain jumittaa sisätiloissa...
Itselleni tällainen nettilähtöinen vertaisryhmätoiminta on aivan uutta ja vierasta, joten olisko Helsingissä jo valmiina joku porukka vai ryhtyäkö perustamaan..? Ja miten?


 

Yhteistyössä