Uusi tapaaminen Hesassa 14.9.

Mulle ei käy elo-syyskuun vaihde, oon sillon Kreikassa. Mikäli ei Papuneiti pistä koko maata sekasin... ;) Mut muuten toi syksyn puolelle siirtäminen kuulostaa ihan järkevältä... ukollakin kun alkaa heinäkuun puolesta välistä loma ja lähetään varmaankin mökille sillon. Ja sitä ennen tulee varmaan pyörähdettyä Tallinnassa ja huomen aamulla pitäs lähtee häjyileen pohjanmaalle... nää on rankkoja nää kotiäidin kesäpäivät... :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Mulle ei käy elo-syyskuun vaihde, oon sillon Kreikassa. Mikäli ei Papuneiti pistä koko maata sekasin... ;) Mut muuten toi syksyn puolelle siirtäminen kuulostaa ihan järkevältä... ukollakin kun alkaa heinäkuun puolesta välistä loma ja lähetään varmaankin mökille sillon. Ja sitä ennen tulee varmaan pyörähdettyä Tallinnassa ja huomen aamulla pitäs lähtee häjyileen pohjanmaalle... nää on rankkoja nää kotiäidin kesäpäivät... :whistle: B)
Ehdotus oli vaan tuo kuun vaihde, hyvin voidaan vaikka vasta syyskuun puolessavälissäkin tavata :D . Tai elokuun puolen välin tienoillakin käy mulle :whistle: .

Mulla nyt tiedossa olevat esteet tuolla syksyn puolella on -> 22.-23.9. meillä 2-vuotissynttärit ja seuraavana viikonloppuna ei olla kotona, riippuen nyt siitä mihin päädytään, ollaan silloin jossain lämpimässä :D . Ja sitte ajoissa kun päätetään, niin voin töistä vapaan viikonlopun pyytää :). :whistle:
 
ME lomaillaan elokuun loppupuolelle asti, joten syyskuussa käy kun vaan ajoissa sovitaan niin pystyn jotenkin vaikuttamaan vuoroihin jne..

oikein mukavaa kesää kaikille ja nähdään syksyllä sitten?

mitä muuten kaikille kuuluu???
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
ME lomaillaan elokuun loppupuolelle asti, joten syyskuussa käy kun vaan ajoissa sovitaan niin pystyn jotenkin vaikuttamaan vuoroihin jne..

oikein mukavaa kesää kaikille ja nähdään syksyllä sitten?

mitä muuten kaikille kuuluu???
Vaihdoinkin ton ekan viestin otsikon jo :). Kun näyttää siltä, että syyskuu sopii sitte taas paremmin kaikille :D .

Mä täällä vikaa saikkupäivää vietän yksin, kun Mikael mummilassa, mulla keuhkoputkentulehdus.

Ja tosiaan ajoissa sitte sovitaan, että voipi niihin työvuoroihin vaikuttaa =) .
 
ai ruokaa :p

*juoksee katsomaan kalenteria*
aargh.
mulla 8.päivä töitä klo 23 saakka ja 15.päivä klo 21 saakka. eli mulle nuo ei käy kyllä mitenkään..
perjantai 14.päivä olisi mulla vapaa joten se kävisi
:wave:

miten on??? :p
 
Heippa tytsyt!

Papuneidille iiiso :hug: huomisen johdosta... lohduttaako yhtään et moni on sanonu et on äidille ollu vaikeempaa se töihin meno kun lapselle hoitoon meno?!
Mä kotiuduin eilen pojan ja äitini kanssa Rodokselta ja hitto et meinaa tuntuu kylmältä tää kotoSuomen ilmasto Kreikan lämpöön verrattuna.
Mulle luultavasti kävis se 14.9, pitää viel miehelt kysyy mikä työvuoro on, mut...
 
Pojan eka hoitopäivä on onnellisesti ohi! Poika oli kuulemma todella reipas. Kun menin hakemaan, naureskeli vaan eikä heti tullut äidin luo, vaan jatkoi touhujaan. Tänään oli onneks vaan tällanen lyhyt päivä, huomenna on sitten vähän pidempi.

Jos saadaan vielä Riikka mukaan, niin jengihän on koossa, vanhaan tuttuun tapaan. Kukaan ei vissiin uskalla lähteä meidän mukaan. :D
 
Moi kaikki :)

Täytyy kysellä noilta mummilta ja vaarilta jaksaisko ne tulla meille, mutsi saikulla ens viikon vielä :). Mulla alkaa loma 14.9., joten sen puoleen käy kyllä :D. Mutta ilmottelen tässä viikonlopun aikana miten käy ton hoidon suhteen.
 
Valitettavasti Mayasta ei saa bonusta.. Mutta voidaanhan me mennä jatkoille jonnekin mistä saa bonusta!! Siinähän juodessa kertyy hyvin bonukset!
Tosi kiva, jos Riikkakin pääsis mukaan!
Onks kellään ideoita sen paikan suhteen?? Muita kuin Maya?
 
Jos ei Mayaan mahdu niin miten ois vaik Cantina west? Ja mikäli Riikka ei pääse niin treffataanko sit suosiolla vaik loppukuusta vai nähäänkö kolmisteen?
Ai juu, nyt on vihdoin meiän kämppäasiakin menny eteenpäin... tehtiin maanantaina yhest kämpäst tarjous joka meni läpi... eli jos kaikki menee hyvin niin meil on edessä muutto Nurmijärven suuntaan loppuvuodesta tai jos oma kämppä menee pian kaupaks niin sit jo aiemmin. Oli pakko ottaa riski ja tehä tarjous vaik ei oo oma viel myyty kun tuli niin vastustamaton kämppä eteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Jos ei Mayaan mahdu niin miten ois vaik Cantina west? Ja mikäli Riikka ei pääse niin treffataanko sit suosiolla vaik loppukuusta vai nähäänkö kolmisteen?
Ai juu, nyt on vihdoin meiän kämppäasiakin menny eteenpäin... tehtiin maanantaina yhest kämpäst tarjous joka meni läpi... eli jos kaikki menee hyvin niin meil on edessä muutto Nurmijärven suuntaan loppuvuodesta tai jos oma kämppä menee pian kaupaks niin sit jo aiemmin. Oli pakko ottaa riski ja tehä tarjous vaik ei oo oma viel myyty kun tuli niin vastustamaton kämppä eteen.
jos riikka tulee niin lähdetään sitten- ellei niin siirretään-
ja onnea asunto juttuun ansu.
meillä kanssa edessä tuo etsiminen, vantaa-järvenpää välistä pitäisi löytyä :whistle:
t. paksuuntunut pulttis :heart:
 
Pääsen mä tulemaan viikon päästä :D

Mutta moneltakos me sitten nähdään ja missä, mä pääsen töistä 15.45, että ennen puol seiskaa en kyllä keskustaan ehdi mitenkään...

Ja pulttikselle hirmusti onnea :flower:
 

Yhteistyössä