Uusi tapaaminen Hesassa 14.9.

Juu, sopivalta kuulostaa 19.30 :). Ehtii käydä suihkussa työpäivän jälkeen, ettei ihan kammolle löyhkää (meillä monta asiakasta jotka polttaa sisällä ja se hiuksiin ja vaatteisiin tarttuva haju on kammottava) .
 
Perjantai-illalle ei näköjään oteta Mayaan pöytävarauksia mut mä voin koittaa soittaa et josko ne neljälle suostuis pöydän varaamaan.
Kun eipä meitä taia olla muita tulossa???? Vai löytyykö muita innokkaita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Perjantai-illalle ei näköjään oteta Mayaan pöytävarauksia mut mä voin koittaa soittaa et josko ne neljälle suostuis pöydän varaamaan.
Kun eipä meitä taia olla muita tulossa???? Vai löytyykö muita innokkaita?
Vai jätetäänkö varaus tekemättä ja mennään sit muualle, jos ei sinne neljästään mahduta :)?
 
Iltaa!

Mun kaveri ois mahdollisesti tulossa meiän kanssa iltaa viettämään mikäli se teille passaa? Kyseli mua hotellille mut totesin et oon jo lupautunu muualle niin aattelin et josko meiän seuraan viel yks kahen pojan äiti mahtuis. Tosin ei oo viel varmaa mut aattelin nyt kuitenki kysästä teiän mielipidettä.

Vaatteet... hyvä kysymys... luultavasti taas vaihteeks mustat housut ja varmaan joku turkoosi paita. :D Eipä mun vaatekaapista paljo muuta löydykään.

Mulle käy ruokapaikaks joku muukin kun Maya joten jos ei sinne mahdu niin mennään vaik Omenapuuhun tms, se ois ainakin lähellä.
 
Kokemuksella voin sanoa, että perjantai iltana 19.30 ei tulla pääsemään minnekään syömään ilman pöytävarausta. Kaikki paikat on tuohon aikaan jo täynnä, olen pariin kertaan etsinyt ruokkapaikkaa ihan vaan ilman varausta, ja ollaan päästy ehkä kiinalaiseen syömään.
Jos menis aikasemmin esim. 18 aikaan, olis vielä tilaa, mutta sen jälkeen on aika toivotonta. Ja ollaan kuitenkin kierretty noin 10 ruokapaikkaa keskustasta, kun ollaan ilman varausta kierrelty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:
Kokemuksella voin sanoa, että perjantai iltana 19.30 ei tulla pääsemään minnekään syömään ilman pöytävarausta. Kaikki paikat on tuohon aikaan jo täynnä, olen pariin kertaan etsinyt ruokkapaikkaa ihan vaan ilman varausta, ja ollaan päästy ehkä kiinalaiseen syömään.
Jos menis aikasemmin esim. 18 aikaan, olis vielä tilaa, mutta sen jälkeen on aika toivotonta. Ja ollaan kuitenkin kierretty noin 10 ruokapaikkaa keskustasta, kun ollaan ilman varausta kierrelty.
Eli sit olis varaus tehtävä varmaan :). Ainakin johonkin. Kuka hoitaa?... Mä en yksinkertasesti ehdi ennen seiskaa, kun on tuo työaika ja sitte ukko tarhasta ja mummi ja vaari tulevat ehkä viiden jälkeen, jonka jälkeen mulla vasta saumat mennä esim. rauhassa suihkuun :).

Mutta mulle sopii kyllä ihan mikä vaan ruokapaikka, kunhan saan ruokani syödä lämpösenä ja rauhassa :D.

Ja: mun puolesta ansu sun kaveri voi tulla mukaan jos uskaltautuu :LOL:
 
Mulle myös sopii mikä tahansa ruokapaikka.
Oliskohan Cantina West ottanut varauksia vastaan perjantaiksi?? Jos se Maya ei ota, ennen kyllä otti. Itse soitin joskus loppuviikosta Mayaan, niin oli jo kaikki pöydät varattuja, mutta olis ilmeisesti varauksen voinut tehdä perjantaiksikin.
 
mulle käy mikä vaan.
tosin tämän päivän ultra päättää onko mulla asiaa ihmistenilmoille.. :ashamed:
vuotoa ja mahakipua ollut eilen, kohta lähden ultraan tarkistamaan onko mahassa joku kiusaamassa äitiä. :heart:
voi, toivon niin. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
mulle käy mikä vaan.
tosin tämän päivän ultra päättää onko mulla asiaa ihmistenilmoille.. :ashamed:
vuotoa ja mahakipua ollut eilen, kohta lähden ultraan tarkistamaan onko mahassa joku kiusaamassa äitiä. :heart:
voi, toivon niin. :ashamed:
Tsemppiä ja toivotaan parasta!! :hug:
 
Alkuun Pulttikselle... :hug: Toivotaan ettei mitään vakavaa ja masuasukki pysyis matkassa! :heart:

Perjantaista... kaveri ei tuu joten meit ois lähös neljä. Cantina westistä ois nyt sit varattuna pöytä neljälle klo 19.30, käykö?
 
yksi elävä sikiö löytyi ja iso hematooma (verenpurkaus) joka siis vuotaa.
olen remmissä mukana perjantaina jos vaan olo sallii.nyt 2 viikon sairasloma pamahti päälle joten lungisti pitää ottaa.
ja mikä parempaa hoitoa olisikaan kuin ruoka. :whistle: :p
mutta mitään remuamista en voi tehdä.. sängyssä kun pitäisi olla melkein vaan.
 
pulttikselle: ihanaa, että pikkunen on siellä pysyny :). Juu, ihan rauhallisesti otat, tuut meidän kanssa kuitenkin syömään, sehän se on oikein lepoa kun saa vähän aikaa ihan rauhassa istua ja olla.

Ja ansulle: cantina west sopii mainiosti :).

Mulla edelleen se pukeutumispulma, ja jos kelit on tälläset kun tänään niin aina pahenee pulma... Ettei sit ihan kastuis, ni ainakin takkia ja kenkiä pitäs miettiä uusix.
 
Ihanaa PulttiBois, että kaikki oli hyvin ja pikkuinen kasvaa! :hug:
Cantina West sopii hyvin mullekin! Täytyy vaan kyylätä jostain miten sinne pääsikään, kun on pitkä aika, kun viimeks olin..
Vaateongelma kasvaa.. Meinasin paleltua matkalla, kun tulin kouluun.. Mitähän sitä laittas päälle? Enemmänkin taas paita ongelma.. Vaikka eipä meistä koskaa kukaan ole alastinkaan tullut tapaamisiin!! :LOL: :p
Huomista innolla odottaen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Oisko huono idea jos tehtäs treffit vaik juna-asemalle ja käpöteltäis siit porukalla? Kun eikös kaikki kuitenkin julkisilla tuu?
mulle sopii.
nähtäiskö sitten klo 19.15 juna-aseman edessä (makkarataloa vastapäätä) puoleisilla ovilla siis?
eiköhän 15 min riitä kävelyyn ellen minä sekoita pakkaa :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Oisko huono idea jos tehtäs treffit vaik juna-asemalle ja käpöteltäis siit porukalla? Kun eikös kaikki kuitenkin julkisilla tuu?
mulle sopii.
nähtäiskö sitten klo 19.15 juna-aseman edessä (makkarataloa vastapäätä) puoleisilla ovilla siis?
eiköhän 15 min riitä kävelyyn ellen minä sekoita pakkaa :whistle:
Mulle sopii myös :).
 
Nähdään siis asemalla 19.15. :D Mun pitäs huomen aamul ettiä jotku housut, ehjät mielellään :whistle: ja paidan alle joku toppi. Pitää vaan toivoo ettei rakkauspakkaus herää taas ennen kuutta niinku on tehny koko viikon. :headwall: :heart:
 
Pakko jonnekin avautua, kun alkoi taas niin v....taa! Rakas äitini soitti ja, jos joku muistaa nähneensä viimeks, kun kirjotin mitä "keskustelimme" niin tämän päivän "keskustelu" jatkuu siitä. Pyysin silloin, että voisivat kysyä sopiiko meille tulla eikä vaan ilmoittaisi, että nyt me tullaan. Asia on nyt kärjistetty niin, että he eivät saa meille tulla enää ollenkaan. He ovat miettineet, että menevät tulevat hotelliin yöksi ja meidän poika vietäs sit sinne hotelliin. He niin itkevät, kun eivät saa poikaa tavata eikä saa tulla meille. Niinhän mä taas olen sanonutkin.. Ärsyttää ja v....taa ihan suunnattomasti! Sit tämän toisen jo arvasinkin..., että äitini on itse ehdottanut, että laittais mun tilille joka kuukausi rahaa, kun aloin taas opiskella, että ei tarvis tehdä niin paljon töitä. Hän ei ole vielä edes antanut mitään rahaa, niin senkin sain päin naamaa, että onko hän sulle mitään muuta kuin rahasampo, joka antaa rahaa. Mä en ole ite edes pyytänyt yhtään mitään ja osasin tätä jo odottaa, kun menin siihen suostumaan..
Nyt mulla on taas tosi paska olo, tänään piti olla kiva päivä, ollaan pojan kanssa kahdestaan kotona päivä ja illalla oli kiva lähteä ulos, mutta nyt on niin huono fiilis, että ei tosikaan..
Sanoin hänelle, että rahaa ei tarvi laittaa ja koskaan en halua kuulla tollasta puhetta enää. Mä olen kuulemma 3 vuodessa muuttunut niin paljon ja olen vaan häntä kohtaan vihamielinen. Johtuskohan siitä, että olen alkanut pitää välimatkaa ja alkanut tehdä omat päätökset, enkä ole hänen märäiltävissä ja pompotettavissa enää!!??
Sanoin puhelun lopuksi, että tää puhelu loppuu nyt ja katkasin.
Ja mulla on taas syyllinen olo, ja niin ei sais olla..
Tää ei varmaan lopu koskaan, kannan tätä vi... syyllisyyttä varmaan lopun elämääni, vaikka siitä mun just pitäs päästä eroon.
Tällasta tää on, kun on kasvatettu syyllistämisellä ja kiristetty ja uhkailtu tekemään mitä vanhemmat haluaa..
Kyllä helpotti! Kiitos, jos joku jaksaa lukee..
Nähdään illalla, mutta älkää ihmetelkö, jos olen vähän allapäin..
 
:hug:
mä varmaan tiedän aika paljon mistä puhut.
me ei olla tekemisissä enään kummankaan vanhempien kanssa.
viimeksi anoppiin meni välit keskiviikkona kokonaan, minun perheen kanssa ei olla oltu tekemisissa 2,5 vuoteen.
joten tulet sellaisena kuin olet, ihastuttavana itsenäsi =) :heart:
 
KIITOS ILLASTA B)

väsytti kyllä aivan kamalasti kun kotiin pääsin.
onneksi lehti, miehen tuliainen pelasti bussimatkan kun luin pinkeistä pil.lunkarvoista ja nauroin bussissa yksinäni.. :LOL:

ruoka oli ihanaa, seura vielä parempaa.
nähdään pian uudestaan :wave:
 

Yhteistyössä