Uusi tapaaminen Hesassa 14.9.

Heippa pitkästä aikaa!

Kiitokset taas nauruntäyteisestä illasta... :LOL: :LOL: :LOL:
Mun kotimatka meni kans Cityn parissa ja luin kans ton pinkki Betty-jutun... huomasitkos Pulttis et niiltä on tulossa myös Glitter-väri? Miksiköhän sä tulit heti mieleen? Siin ois pientä piristystä pikkujoulukauteen... sitä odotellessa! :xmas:
Arvatkaa meinaako "vähä" väsyttää... olin menos nukkumaan ja poika oli ihan kääriytyneenä peittoon ja ihan kuumissaan niin yritin varovasti siirtää peittoo niin eiköhän tuo heränny... ei siin mitään mut nukahti vast NELJÄLTÄ uudestaan. :headwall: No, aamul sit oli 38,4 kuumetta joten sekin ehkä syynä yön kiukkusuuteen. Nyt on reppana mummin luona päikkäreillä ja mä tulin käymään kotona välissä siivoilee paikkoi huomista näyttöö varten (onnistuu imurointi huomattavsti paremmin ja nopeempaa kun ei oo pikkuapulainen koko ajan sammuttamassa imuria) ja käyn kaupassa samalla. Pitää nyt vaan toivoo ettei taas vaihteeks mee korviin kun on räkänen, eihän se ois vissiin ku vast seittemäs korvatulehdus pienen miehen elämässä. :'(
Mutta täytyy vissiin ruveta hommiin et saa jotain aikaseksikin.
Pistetääs mietintämyssy päähän et koska treffailtas uudestaan tonttulakkien kera... paikkaa täytyy kyl vissiin vaihtaa ellei kemuilla siin roskalavalla hodareiden ja glögimukien kera. Sitä ennen täytyy kyl vissiin käyä ostaa parit uudet housut et välttyy tollasilt kivoilt viime hetken ylläreiltä. :whistle:
Papuneiti... "pistä nyt hyvä ihminen sukkahousut jalkaan"... :LOL: Sori Riikka ja PulttiBois meni teilt ehkä vähä ohi (ja vihels mennessään) mut voidaan valottaa täst ens kerral jos enää muistetaan koko juttua.

Törmäillään, ootte ihania! :heart: :heart: :heart:
 
Ihanaa seuraa ja hyvää ruokaa oli jälleen kerran. Pikkusen tuli väsy joo, hyvä että metrossa pysy silmät auki... Ja meillä herättiin varttia yli viis tänä aamuna :kieh: .

Nyt ollaan jo täällä maalla ja kävin jo shoppaamassa herralle toisen talvihaalarin ja itelle pari veskaa :).

Ehkä mäkin saan ennen ens kertaa kaivettua saappaitani kaapin perukoilta ettei iske aikataulukriisiä jos taas vetoketjut hajoaa käsiin.

Näkyilläänhän taas naiset.
 
Ihana ilta oli, hyvää ruokaa ja hyvässä seurassa!! :p

Mä en muuten eilen nukkunut aamulla, vaikka olisin saanut! Heräsin ihan kivasti vähän yli 8. Mutta päikkärit otin kyllä päivällä..

Mä en onneksi päässyt nukahtelemaan kotimatkalla, kun vieressä istunut nuoriherra yski noin 30s-1min välein!! :kieh: Hiukan alkoi ärsyttämään...

Ei muuten kauheesti tee mieli vaniljavanukasta.. Mutta mä en kyllä tajua vieläkään missä se caramel oli!?

Ansu, kyllä mä olisin laittanut sukkahousut, jos mun jalat olis ollut yhtä valkoiset ja sää oli mitä oli.. Ja kuitenkin hame ja kengät olis musta vaatineet sukkahousut.. Mieti, jos se äijä ois kävellyt siihen seinään??? :LOL:

Pikkujouluja odotellessa!! Ootte ihania ja toivottavasti nähdään pian!!
 
Hyi yök! Et ois muistuttanu siit vanukkaasta... tosin jotainhan siin oli pakko olla vialla kun Olli ne halus meille lahjottaa.
Mut joo, ei muuta... käydäänpä miettiin sitä paikkaa ihan tosissaan ettei tuu sit hirmu hoppu... pikkujoulukausi lähestyy ja paikat täyttyy nopeesti.
Nyt koisimaan et jaksaa aamul viihdyttää meiän pientä nuhanenää. :heart:
 

Yhteistyössä