UUSIA HOMCARE JÄLLEENMYYJIÄ MUKAAN!!

JOS OLET KIINNOSTUNUT TEKEMÄÄN OMAAN TAHTIISI TÖITÄ SILLOIN KUN SINULLE PARHAITEN SOPII, NIIN VASTAUKSESI ON SILLOIN: HOMCARE (SWIPE TUNNETUMMIN)! ANSIOSI ON IHAN SINUSTA ITSESTÄSI KIINNI, MITEN PALJON VIITSIT TÖITÄ TEHDÄ =)

HOMCARELLA ALOITUSMAKSU ON 25? MIHIN SISÄLTYY KIRJALLISTA MATERIAALIA. TÄHTISTARTTAAJANA (KESTO 3KK, MUTTA EI OLE PAKKO TEHDÄ , SUOSITELTAVAA!) MAHDOLLISUUS SAADA ILMAISEKSI N. 400? ARVOSTA TYÖVÄLINEITÄ, ESIM. KUVASTOJA, TILAUSLOMAKKEITA, OHJEVIHKOSIA JA TIETTY IHAN OMAN VALINNAN MUKAAN JOKO KAUNEUDENHOITOTUOTTEITA TAI SITTEN SIIVOUSTUOTTEITA, JOITA HYVÄ KÄYTTÄÄ ESITTELYISSÄ. lISÄKSI TULEE AIVAN MAHTAVA LAUKKU JOLLA ON HELPPO KUSKATA TAVARAA ESITTELYISSÄ ;) JÄLLEENMYYJÄHÄN SAA TAVAROISTA JO EROTUKSEN SUORAA ASIAKKAALTA, OSTAT NETOLLA JA MYYT OVH:LLA, LISÄKSI MAHDOLLISUUS MYYNNIN MUKAAN SAADA PROVISIOTA ESIM. 5%-9% JA ENEMMÄNKIN, RIIPPUU SINUSTA ! KUN PIDÄT 3 KUTSUT/3KK:DEN AIKANA ASEMASI NOUSEE SAMOIN PALKKIOSI. AIVAN MAHTAVIA KAMPANJOJA JOISTA MAHDOLLISUUS SAADA IHANIA PALKINTOJA, LISÄKSI JOKA TOINEN VUOSI TIEDOSSA KIVOJA MATKOJA ULKOMAILLE!!

JOS KIINNOSTUIT, OTA IHMEESSÄ Y-VIESTILLÄ YHTEYTTÄ.

NIIN JA TÄMÄHÄN ON SUORAMARKKINOINTIA, KYSEESSÄ EI OLE VERKOSTOMARKKINOINNISTA, JOTEN OVAT RISKITTÖMÄT ALOITTAA, MITÄÄN ET MENETÄ JOS ALOITAT, MUTTA JOS ET ALOITA MENETÄT PALJONKIN :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 00:48 jämy kirjoitti:
Jos hankit jälleenmyyjiä, niin se on sitten verkostomarkkinointia.
Väärin!
Jälleenmyyjiähän on kahden laisia: suoramarkkinoinnissa että verkostomarkkinoinnissa.
Juuri Partylitella ollaan KONSULTTEJA; koska meillä ei ole mitään varastoa itsellämme tuotteista, ts. konsultoimme PartyLiten tuotteita eteenpän... ymmärsitkö?
Kun sitten taasen HomCarella olemme JÄLLEENMYYJIÄ, koska meillä on yleensä edes pienet varastot kotonamme, jotka tilaamme HomCarelta ja sitten jälleenmyymme ne asiakkaillemme.... ymmärsitkö?
Oma lukunsa ovat sitten nämä verkostomarkkinoinnin kanssa "pelaavat"!
:attn: :D
 
ämyli
Minä olen Homcare myyjä mutta todella laiska sellainen. Ajanpuutteen vuoksi en ole ehtinyt edes kutsuja pitämään ja kaappissanikaan ei ole varastoja enää kun olen itse ne käyttänyt.
Tuotteista sen verran, että ovat todella hyviä. Uutena ihastuksenani on Deessen seerumi. =)
 
HomCare
Oletko millä sijalla kesäkuun Focuksessa Piikuli? Noilla kutsumäärillä sun pitäis kyllä olla pistesijoilla, jos kutsusi ovat tuottoisia? Itse pidän 3-8 kutsua kuukaudessa ja olen sijalla 43 kesäkuun Focuksessa - uudempi Focus ei ole vielä tullut mulle, mutta tulee varmaan tällä viikolla. Olen kyllä tässä kuussa aika laiskasti pitänyt kutsuja - vain kolmet. Nyt tulevana viikonloppuna on kyllä kolmet kutsut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 18:58 HomCare kirjoitti:
Oletko millä sijalla kesäkuun Focuksessa Piikuli? Noilla kutsumäärillä sun pitäis kyllä olla pistesijoilla, jos kutsusi ovat tuottoisia? Itse pidän 3-8 kutsua kuukaudessa ja olen sijalla 43 kesäkuun Focuksessa - uudempi Focus ei ole vielä tullut mulle, mutta tulee varmaan tällä viikolla. Olen kyllä tässä kuussa aika laiskasti pitänyt kutsuja - vain kolmet. Nyt tulevana viikonloppuna on kyllä kolmet kutsut.
En kesäkuun focuksessa ole vielä pistesijoille päässyt, katsotaan josko heinäkuussa... :ashamed:
Tuo toukokuu kun oli niin hiljainen(ts. pidin toukokuun sekä partylitelta ja homcarelta "lomaa" kummastakin pidin tuolloin 1 kutsut), ettei paljoa pisteitä herunut :snotty:
Aikasta paljon myyn myös suoraa ilman kutsuja, tuossa on muutamia tuttuja jotka ostavat suoraa :D
Oletko muutens mistäpäin Suomea? Itse on etelä-pohjanmaalta.Oletko startteihin menossa Hämeenlinnaan vai Iisalmeen? Itse luultavasti menen Hämeenlinnaan, (jos eivät suunnitelmat muutu), joten ehkä nähdään siellä :D
Mukavia myyntejä!! :wave:
 
ämyli
Homcare ja piikuli

Tepä olette ahkeria. Teettekö tätä ihan vapaa-ajallanne vai miten ehditte tuon kaiken kanssa?

Jos itsekin pääsisin pitämään kutsuja ihan tuosta noin niin tilanne olisi toinen. Töiden jälkeen on kuitenkin koti ja perhe jotka menevät eka sijalle. Mieheni kolmivuorotyö haittaa aika lailla näitä harrastuksiani. Nuorinta kun en halua sen vuoksi hoitoon enää illaksi viedä ja viikonloput haluaisin olla ihan vaan kotona.
 
HomCare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 19:31 piikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 18:58 HomCare kirjoitti:
Oletko millä sijalla kesäkuun Focuksessa Piikuli? Noilla kutsumäärillä sun pitäis kyllä olla pistesijoilla, jos kutsusi ovat tuottoisia? Itse pidän 3-8 kutsua kuukaudessa ja olen sijalla 43 kesäkuun Focuksessa - uudempi Focus ei ole vielä tullut mulle, mutta tulee varmaan tällä viikolla. Olen kyllä tässä kuussa aika laiskasti pitänyt kutsuja - vain kolmet. Nyt tulevana viikonloppuna on kyllä kolmet kutsut.
En kesäkuun focuksessa ole vielä pistesijoille päässyt, katsotaan josko heinäkuussa... :ashamed:
Tuo toukokuu kun oli niin hiljainen(ts. pidin toukokuun sekä partylitelta ja homcarelta "lomaa" kummastakin pidin tuolloin 1 kutsut), ettei paljoa pisteitä herunut :snotty:
Aikasta paljon myyn myös suoraa ilman kutsuja, tuossa on muutamia tuttuja jotka ostavat suoraa :D
Oletko muutens mistäpäin Suomea? Itse on etelä-pohjanmaalta.Oletko startteihin menossa Hämeenlinnaan vai Iisalmeen? Itse luultavasti menen Hämeenlinnaan, (jos eivät suunnitelmat muutu), joten ehkä nähdään siellä :D
Mukavia myyntejä!! :wave:
Oletko miten kauan toiminut? Minulla tulee syksyllä 4 vuotta täyteen. Sama täällä, myyn myös suoraan aika paljon, mutta pidän myös vaihtelevasti kutsuja - välillä enemmän välillä vähemmän. Olen Pohjois-Pohjanmaalta. Iisalmeen menen, mutta en ole ihan varma, vielä kun ois yhet tuottoisat myyjäiset samana päivänä - harmi kun tahtoo olla tuo meidän paikkakunnan markkinapäivä melkein joka vuosi samana päivänä kuin startti. Jos ois ollut sunnuntaina, niin oisin starttiin lähtenyt miettimättä. Mutta nyt mietityttää, kun kuitenkin useampi sata euroa tulee myyntiä noilla markkinoilla. En tiedä jaksanko kuitenkaan Hämeenlinnaan asti lähtä. Mukavia myyntejä sinullekin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 19:43 HomCare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 19:31 piikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 18:58 HomCare kirjoitti:
Oletko millä sijalla kesäkuun Focuksessa Piikuli? Noilla kutsumäärillä sun pitäis kyllä olla pistesijoilla, jos kutsusi ovat tuottoisia? Itse pidän 3-8 kutsua kuukaudessa ja olen sijalla 43 kesäkuun Focuksessa - uudempi Focus ei ole vielä tullut mulle, mutta tulee varmaan tällä viikolla. Olen kyllä tässä kuussa aika laiskasti pitänyt kutsuja - vain kolmet. Nyt tulevana viikonloppuna on kyllä kolmet kutsut.
En kesäkuun focuksessa ole vielä pistesijoille päässyt, katsotaan josko heinäkuussa... :ashamed:
Tuo toukokuu kun oli niin hiljainen(ts. pidin toukokuun sekä partylitelta ja homcarelta "lomaa" kummastakin pidin tuolloin 1 kutsut), ettei paljoa pisteitä herunut :snotty:
Aikasta paljon myyn myös suoraa ilman kutsuja, tuossa on muutamia tuttuja jotka ostavat suoraa :D
Oletko muutens mistäpäin Suomea? Itse on etelä-pohjanmaalta.Oletko startteihin menossa Hämeenlinnaan vai Iisalmeen? Itse luultavasti menen Hämeenlinnaan, (jos eivät suunnitelmat muutu), joten ehkä nähdään siellä :D
Mukavia myyntejä!! :wave:
Oletko miten kauan toiminut? Minulla tulee syksyllä 4 vuotta täyteen. Sama täällä, myyn myös suoraan aika paljon, mutta pidän myös vaihtelevasti kutsuja - välillä enemmän välillä vähemmän. Olen Pohjois-Pohjanmaalta. Iisalmeen menen, mutta en ole ihan varma, vielä kun ois yhet tuottoisat myyjäiset samana päivänä - harmi kun tahtoo olla tuo meidän paikkakunnan markkinapäivä melkein joka vuosi samana päivänä kuin startti. Jos ois ollut sunnuntaina, niin oisin starttiin lähtenyt miettimättä. Mutta nyt mietityttää, kun kuitenkin useampi sata euroa tulee myyntiä noilla markkinoilla. En tiedä jaksanko kuitenkaan Hämeenlinnaan asti lähtä. Mukavia myyntejä sinullekin.
Aloitin vasta tammikuussa tämän HomCare toiminnan, joten aika uusi olen vielä :whistle:
Nyt vasta aloitin tuon tähtistarttaajan, kun en heti alkanut ja nyt siihen vielä oli mahdollisuus, niinpä on tullut kutsujakin pidettyä sit sitä mukaan ;)
Tuossa alussa meni muutama kuukausi että itse perehdyin tuotteisiin ja tilailin pääosin niitä omaan käyttööni, että tutuilleni. Mutta, nyt olen täydessä vauhdissa ;)
Just tuli palkkiolaskelma ja siinä näytti olevan vain 70 pistettä, no ihan hyvin kun ajattelee et pari kuukautta vasta kerännyt. Sulla näyttikin olevan kunnon pisteet! Siihen minäkin pyrin :D
Ihan mukava lisä tulee kyllä noista homcaren ja partyliten tuloista tuohon kotihoidon tukeen, mikä ei todellakaan ole paljoakaan!
Ja tuotteethan ovat aivan mahtavia! Kiva näin kesälläkin pitää kutsuja esim. jalkahoito teemalla! Jalat ovat todella virkistyneet kutsujen päättyessä :D
 
HomCare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2006 klo 11:28 piikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 19:43 HomCare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 19:31 piikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 18:58 HomCare kirjoitti:
Oletko millä sijalla kesäkuun Focuksessa Piikuli? Noilla kutsumäärillä sun pitäis kyllä olla pistesijoilla, jos kutsusi ovat tuottoisia? Itse pidän 3-8 kutsua kuukaudessa ja olen sijalla 43 kesäkuun Focuksessa - uudempi Focus ei ole vielä tullut mulle, mutta tulee varmaan tällä viikolla. Olen kyllä tässä kuussa aika laiskasti pitänyt kutsuja - vain kolmet. Nyt tulevana viikonloppuna on kyllä kolmet kutsut.
En kesäkuun focuksessa ole vielä pistesijoille päässyt, katsotaan josko heinäkuussa... :ashamed:
Tuo toukokuu kun oli niin hiljainen(ts. pidin toukokuun sekä partylitelta ja homcarelta "lomaa" kummastakin pidin tuolloin 1 kutsut), ettei paljoa pisteitä herunut :snotty:
Aikasta paljon myyn myös suoraa ilman kutsuja, tuossa on muutamia tuttuja jotka ostavat suoraa :D
Oletko muutens mistäpäin Suomea? Itse on etelä-pohjanmaalta.Oletko startteihin menossa Hämeenlinnaan vai Iisalmeen? Itse luultavasti menen Hämeenlinnaan, (jos eivät suunnitelmat muutu), joten ehkä nähdään siellä :D
Mukavia myyntejä!! :wave:
Oletko miten kauan toiminut? Minulla tulee syksyllä 4 vuotta täyteen. Sama täällä, myyn myös suoraan aika paljon, mutta pidän myös vaihtelevasti kutsuja - välillä enemmän välillä vähemmän. Olen Pohjois-Pohjanmaalta. Iisalmeen menen, mutta en ole ihan varma, vielä kun ois yhet tuottoisat myyjäiset samana päivänä - harmi kun tahtoo olla tuo meidän paikkakunnan markkinapäivä melkein joka vuosi samana päivänä kuin startti. Jos ois ollut sunnuntaina, niin oisin starttiin lähtenyt miettimättä. Mutta nyt mietityttää, kun kuitenkin useampi sata euroa tulee myyntiä noilla markkinoilla. En tiedä jaksanko kuitenkaan Hämeenlinnaan asti lähtä. Mukavia myyntejä sinullekin.
Aloitin vasta tammikuussa tämän HomCare toiminnan, joten aika uusi olen vielä :whistle:
Nyt vasta aloitin tuon tähtistarttaajan, kun en heti alkanut ja nyt siihen vielä oli mahdollisuus, niinpä on tullut kutsujakin pidettyä sit sitä mukaan ;)
Tuossa alussa meni muutama kuukausi että itse perehdyin tuotteisiin ja tilailin pääosin niitä omaan käyttööni, että tutuilleni. Mutta, nyt olen täydessä vauhdissa ;)
Just tuli palkkiolaskelma ja siinä näytti olevan vain 70 pistettä, no ihan hyvin kun ajattelee et pari kuukautta vasta kerännyt. Sulla näyttikin olevan kunnon pisteet! Siihen minäkin pyrin :D
Ihan mukava lisä tulee kyllä noista homcaren ja partyliten tuloista tuohon kotihoidon tukeen, mikä ei todellakaan ole paljoakaan!
Ja tuotteethan ovat aivan mahtavia! Kiva näin kesälläkin pitää kutsuja esim. jalkahoito teemalla! Jalat ovat todella virkistyneet kutsujen päättyessä :D
Ei muuta kuin hyviä myyntejä sinulle. Kyllä se siitä lähtee. Mulle ei ole vielä palkkiolaskelma tullut, varmaan tulee huomenna.
Kyllähän näistä myynneistä tulee vähän lisää ansiota tuon kodinhoidontuen lisäksi ja sitä enemmän tulee mitä enemmän töitä tekee. Ja mikä parasta pääsee itsekin virkistäytymään aikuisten ihmisten seuraan, kun lähtee kutsuja pitämään =D. Minulla on kaksi lasta 2,5 vuotias ja 1 vuotias. Isäkin saa laatuaikaa lasten kans kun ei ole aina äiti höösäämässä vieressä =D. Ja itekin jaksaa taas paremmin hoitaa lapsia, kun saa välillä käydä jutustelemassa aikuisten ihmisten kans. Kutsujen pitäminen on ainakin itsestäni tosi mukavaa. Hauskaa kesän jatkoa sinulle ja hyviä myyntejä =).
 
Kyllä kutsujen pitäminen on aivan ihana tapa rentoutua! Saa jutella aikuisten oikeesti aikuisten asioista :D
Just vielä tuo et saa isäkin toetuttaa itseään ja hommata lasten kanssa ilman äidin nipottamista ;)
Just tuossa pidin kotonani partyliten kutsut, on yksi ihminen tuossa kiikarissa joka voisi alkaa konsultiksi, pitää vähä auttaa (pökätä vauhtia), täys into tuntuu hänellä olevan! :whistle:
Olen itse huomannut et noilla homcaren tuotteilla kun pesee ihan siis bodyshampoolla ja hair teantreamentilla (?) siis hoitoaineella ihan hiuksetkin niin eipäs päänahka enää hilseile! Mulla kun tuota ongelmaa on, kun on muutenkin atoopikko! Eikä tarvi niin paljoa laittaa kosteusvoidettakaan suihkun jälkeen kun ennen ;)
Suosittelen!! :attn:
 
homcare!! OLEN SITTENKIN TULOSSA IISALMEEN, JOTEN SIELLÄ VOIMME "TÖRMÄTÄ". KAIKKI MEIDÄN ALUEELLA OVAT SINNE TULOSSA, JOTEN MINÄKIN. MATKAAHAN MEILTÄ TULEEKIN IISALMEEN PIKKUSEN VAJAA 300KM, TOKI HÄMEENLINNAAN MENIS MELKEIN SAMA MATKA 250KM! JOTEN IHAN SAMAHAN SE ON KUMPAAN LÄHTEE!
MUTTA, TOIVOTTAVASTI TAVATAAN!! ;)
 
HomCare
Ois kyllä kiva starttiinkin tulla Iisalmeen, mutta harmi kun se sattuu lähes joka kesä tuon meidän kunnan markkinapäivän kans samalle päivälle. Päädyttiin sitten menemään myymään markkinoille (tulee kuitenkin sen verta paljon myyntiä siellä, ettei viitsi sitä jättää väliinkään) ja jättäämään startti väliin tällä kertaa. Mutta ehkä jossain toisessa startissa tapaamme. Jos haluat muuten kirjoitella minulle, niin pane mailia tulemaan osoitteeseen homcare1970@luukku.com :wave:
 
Verkosto
:saint: Kyllä HomCare on niin verkostomarkkinointia, kuin olla vain voi. Sille tosin keksitään jatkuvasti uusia nimityksiä, kuten hydriidimarkkinointi jne. Näillä nimityksillä uskotellaan jälleenmyyjille kaikkea soopaa. Pian kyseessä on tosin postimyynti, kun HC-Cubiin rekrytoidaan tarpeeksi väkeä. Tässä on varma tapa saada laaja tuttava verkosto kasaan. ollaan antavinaan jotain ja otetaan se toisaalla pois.
Olen itse ollut HC:ssa mukana muutaman vuoden. Minulla on alalinjaa, jonka ostoista saan bonusta. Pidä huoli, kun rakennat omaa verkostoasi, ettei alallinjassa nousta päällikkötasoille. Silloin bonukset :$ tippuvat todella roimasti. Vieläkö uskot, ettei HomCare ole verkostomarkkinointi? :LOL:
 
HomCare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 19:40 ämyli kirjoitti:
Homcare ja piikuli

Tepä olette ahkeria. Teettekö tätä ihan vapaa-ajallanne vai miten ehditte tuon kaiken kanssa?

Jos itsekin pääsisin pitämään kutsuja ihan tuosta noin niin tilanne olisi toinen. Töiden jälkeen on kuitenkin koti ja perhe jotka menevät eka sijalle. Mieheni kolmivuorotyö haittaa aika lailla näitä harrastuksiani. Nuorinta kun en halua sen vuoksi hoitoon enää illaksi viedä ja viikonloput haluaisin olla ihan vaan kotona.
Anteeksi ämyli, on näköjään aiemmin jäänyt kirjoituksesi kokonaan huomaamatta. Nyt lueskelin vanhaa ketjua ja huomasin kirjoituksesi.

Itse olin hoitovapaalla ja tein silloin enemmän myyntityötä (sehän ei vaikuta perus "kodinhoidon tukeen", mutta nyt lähdin töihin, joten en välttämättä jaksa ihan noin paljoa enää tehdä jälleenmyyntityötä, mutta teen sen mitä jaksan. Kukaanhan ei pakota mitenkään enempäänsä tekemään. Mies minulla on päivätyössä, joten sen puolesta pystyn kyllä tätä harrastusta harrastamaan niin paljon kuin itse jaksan ja mieheni myös mielellään hoitaa kahta alle 3 v. lastamme. Tänään kävin pitää kutsut n. 180 km päässä kotiseudullamme päiväseltään ja mies hoiti muksuja kotona koko päivän. Kun tulin kotiin oli koti siivottu, tiskit koneessa, lelut kerätty, sauna lämminnä ja muksut nukkumassa. Siis todella ihana tulla kotiin - siitä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki miehellä. Vaikka olisin kyllä halunnut muksut nähdä vielä hereilläkin... mutta hyvä näin. Tulin nimittäin vasta 21 aikoihin kotiin ja muksut olivat olleet silloin jo ainakin tunnin nukkumassa. Niin ja mies oli myös saunottanut muksut ja tehnyt kaikki muutikin muksujen iltatoimet. Pihallakin oli iso komea lumiukko, jonka mies oli lasten kans tehnyt =D, piti ihan ottaa lumiukosta valokuva.

Ja vielä kysymykseesi, niin minulla tämän harrastuksen ensisijaisesti mahdollistaa ihana mieheni, joka mielellään (uskomatonta, mutta totta) hoitaa kotia ja perhettä - ja päästää minut tuulettumaan sekä pitämään kutsuja ihan niin paljon kuin vain haluan ja jaksan. Ihana mieheni kyllä ansaitsee kaikki 10 pitsettä ja papukaijamerkitkin kaupan päälle =DDDD.
 
khf
Hei kertokaahan mulle kokeneemmat jälleenmyyjät mistä kaikkialta haalitte niitä asiakkaita???
Itse olen ollut pari päivää mukana toiminnassa mutta ajatellut mielessäni että mistä sitten saan lisää asiakkaita kun kaikki tutut on käyty läpi???
Kiitokset etukäteen vastauksista
 
Minä olen nykyään clubilainen. Olen miettinyt kuinka paljon pitäisi myydä,että saisi voittoa itselle. Clubilaisenahan en pidä kutsuja, mutta jos olisin jälleenmyyjä niin mikä olisi minun "palkka" esim. 400? myynnistä? En muista enää kun aktiivisemmasta ajastani on aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:
Minä olen nykyään clubilainen. Olen miettinyt kuinka paljon pitäisi myydä,että saisi voittoa itselle. Clubilaisenahan en pidä kutsuja, mutta jos olisin jälleenmyyjä niin mikä olisi minun "palkka" esim. 400? myynnistä? En muista enää kun aktiivisemmasta ajastani on aikaa..
EN nyt tarkkaa yht'äkkiä osaa sanoa, mutta jotain satasen paikkeilla....
eli siis tuotteesta riippuen n. 25% jää sulle tukku-ja myyntihinnan erotukseksi. + sitten kk bonus päälle.
 

Yhteistyössä