Uusia lasten möläytyksiä pinoon!

Olin kaupassa 3 vuotiaiden kaksosten kanssa, olivat juuri oppineet kuivaksi. Perunaosastolla
vanha muori pudotti perunoita maahan ja kumartui toisen lapsen edessä noukkimaan niitä.
Muori haisi pahasti pissalle (liekö inkontinenssivaivaa?) Niin eikähän toinen lapsista todennut kovaan
ääneen et "äiti, annetaan ne meidän vaipat tolle mummulle ku se tuntuu tarttevan niitä!"
Nolotti joo...
tästä jo vähän aikaa.

Nyt aivan olin nuorimman (2v6kk) kanssa uimahallissa. Viereisessä suihkussa oli todella isorintainen
täti-ihminen. Lapsonen sit kovaan ääneen:"ÄIITII! katto ny ihan oikeasti, ton tädin kikit on palio isommat ku sulla äiti ja ne on isommat ku minä itte!"

naurattaa ja ei naurata :D
 
Kaadoin lasiin itselleni colaa. 2 v lapsenlapsi näki sen ja halusi maistaa.
Koska hänelle ei colaa vielä anneta, niin "narrasin" että se on mummin viiniä ja sen tietää jo Lovakin, että viiniä eivät lapset juo.
Tai luulin tietävän...

Lasi kun jäi puolilleen tietokonepöydälle niin heken päästä pikkupimu juoksi kertomaan arvostelunsa:
"Mummi, kylläpäs oli hyvää viinaaa!"

:)
 
no tuota
Oltiin etelänlomalla, mies tuli korkeaan kuumeeseen ja jäi huoneeseen nukkumaan kun mentiin lapsen 4v kanssa illalliselle. Mies oli juuri ennen lähtöämme käynyt vessassa hoiperrellen ja soperrellen (vitsejä). Ravintolassa lapsi kajautti isoon ääneen meidän suomalaisten keskellä, että äiti mennäänkö me jo huoneeseen vaikka iskä onkin siellä huumeesta sekaisin... yritin siinä sitten korjailla, että Kuumeesta...
 
"jojo"
Mä olen päässyt vähällä, tähän mennessä isoin "möläytys" oli se, kun kuopus keksi ekaa kertaa laittaa kaksi sanaa peräkkäin. Tämä tapahtui kaupassa ja tietysti vielä ison miehenkörilään vieressä: "Kato, ÄIJÄ!"
 
"vieras"
Eilen mietittiin ruokapöydässä isompien lasten kanssa maitoa, että onko lypsetty lehmää/ tai nähnyt kenenkään lypsävän jne. normikeskustelua elämästä.

-meidän neljä vuotias huutaa, minä tiedän mistä maito tulee, kysyn no mistä? -lehmän pyllystä :D

sen jälkeen keskustelinkin pienimmän kanssa mistä se maito oikeesti tulee :D
 
[QUOTE="vieras";27379794]Eilen mietittiin ruokapöydässä isompien lasten kanssa maitoa, että onko lypsetty lehmää/ tai nähnyt kenenkään lypsävän jne. normikeskustelua elämästä.

-meidän neljä vuotias huutaa, minä tiedän mistä maito tulee, kysyn no mistä? -lehmän pyllystä :D

sen jälkeen keskustelinkin pienimmän kanssa mistä se maito oikeesti tulee :D[/QUOTE]

Meillä kaksosten mielestä "naislehmät" vain asuu ja syö ja "mieslehmät" on niitä mitä lypsetään... :O

Ja on olemassa vaarallisia lehmiä ja tavallisia lehmiä. Lue: sarvelliset ja sarvettomat lehmät...
 
"määmää"
Lehmistä tuli mieleeni, että me ollaan ihan maalaisia, itsellä ei ole karjaa (muita eläimiä kyllä), mutta ihan naapurissa on kyllä isokin navetta. Silti maatalousnäyttelyssä lapset ihmettelivät vasikan nähdessään "mikä toi on?" :) Monikohan luuli kaupunkilaislapsiksi...
 
olin kaupungilla lasten kanssa, esikoinen ei tahtonut istua rattaissa eikä kävellä.
lopulta otin kädestä kiinni ja talutin, jolloin alkoi ulvoa kurkkua suorana "apua! päästä ilti apua
!" onneksi oli vauva kaksostenrattaissa, muuten olisivat vielä luulleet jonkun satanistin siepanneen viattoman
lapsosen... sen verran äidillisen näköinen olin varmaan pitkässä mustassa nahkatakissani ja huulet syvänpunaisina
 
Viimeksi muokattu:
riska3
meidän 2,5v lähti pappansa kans kauppaan. olivat jo kassalle menossa kun pappa oli kysynyt että muistettiinkos nyt kaikki.. "PAPPA MUMMON KALJAt JÄI!" oli pappa ollut nolona :D
 
"vieras"
Tää nyt ei ehkä ole möläytys, mutta oltiin ulkona kävelyllä ja lapsukaiselle (5v) tuli nälkä. Sanoin, että ei ole nyt eväitä mukana, kotona sitten syödään. Lapsi pohti ja pyysi, että voisinko PUIDA hänelle pari jyvää edes...viljapellon vieressä siis käveltiin.
 
Teinien äiti
Veljeni olivat noin 2,5 ja 3,5 vuotiaita kun meille tuli kylään isäni työkaveri. Hän oli punapartainen ja iso mies. Pojat tuijottelivat vierasta sanattomana- hiljaisuuden vallitessa- eteisessä kunnes vanhempi sanoi, että onpas iso mies. Nuorempi otti tutin pois suusta ja siihen perään: ja LUMA!
 
  • Tykkää
Reactions: bud
"vieras"
3v sai kaupassa tyypillisen kiukkukohtauksen, eikä suostunut liikkuumaan leluhyllyltä eteenpäin. Otin sitten tyttöä kädestä kiinni ja talutin eteenpäin tytön huutaessa: "AI, AU! ÄITI, AINA SÄ KURISTAT MEITÄ! LOPETAAAA!" Siinä vähän mummelit katto...
 
Me asutaan kans sen verran maalla, että lehmät ja hevoset pitäis olla ihan tuttuja eläimiä. No lapissa hirvi seisoi tienposkessa ja hiljensin ja pysähdyin ja takapenkiltä kuuluu: "MIKÄ TOI ON??? Jaa se on hevonen!" Ja sitten hirvee hihitys ja juttu jatku: "Vähän mä oon tyhmä, toihan on hirvi!" :D
 
"vieras"
ei ollut oma lapsi mutta lähipiiristä... lapsi seisoi pinnasängyssä, hiljattain oppinut puhumaan enempi.. isänsä jutteli toiselle miehelle jotain niin muksu huusi sängystä vieraalle sedälle että "pijä säkin äijjä se tulpas kii!" .. mistä lie oppinut... :)
 

Yhteistyössä