uusia tuttavuuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Tuleva Kokkolalainen
  • Ensimmäinen viesti
Tuleva Kokkolalainen
Hei kaikille.
Olemme tammikuussa muuttamassa Kokkolaan kun mieheni työskentelee siellä. Ei ole sukulaisia siellä enkä muutenkaan tunne ketään...
Siispä olisi kiva tutustua näin kirjoittelemalla ihmisiin ja tavata sitten kun kotiudumme sinne.
Olis mukava lasten kans viettää yhdessä aikaa ja välillä sitten päästä ilmankin niitä vähän tuulettumaan.

Itse olen 24 ja poika on 2- vuotias.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:18 heitukka kirjoitti:
hei olen kyllä ylivieskasta. mut ois kiva tutustua kun täällä muut äidit ei ota joukkoon kun niille on jo kertynyt oma joukko,yms. hylkäs sit mut :ashamed: mut pistä vaikka yksityisviestiä
Eilen tuolla mitäs nyt palstalla oli juttua sinusta kun joku kertoi että sä haukut yviestinä huo'raksi ja uhkailet yms yms... :eek: ja tuossa tapaaminen aloituksessa esiinnyt sekä volvoäitinä että heitukkana :headwall:

Ap=aloittaja kirjaudu niin sinuun saa paremmin yhteyden :wave:
 
kick
No niin, kävin kirjautumassa...olipas hankala löytää nimimerkki jota ei ollut jo käytössä. :)

Ikävä kuulla että täällä on sellaisia jotka haluaa pahoittaa toisten mieltä, mutta kiva kuulla että niistä myös varoitetaan.

Toivottavasti uusia tuttavuuksia nyt sitten löytyy.

-tuleva Kokkolalainen-
 
tuleva Kokkolalainen

Itse asun Kälviällä noin 15 km kokkolasta ja ollaan aika usein kokkolassa itse olen 26v ja tyttö 3v ja poika 1,2 v joten olisi kiva tutustua....

Elí jos seuraa oot vailla kokkolassa niin pistää yv niin voitais vaikka tavata.

Eva
 

Yhteistyössä