Uusperhe ja äitienpäivä

  • Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Meillä sellainen kuvio,että miehellä on jo aikuiset omat lapset, minun lapset asuvat vielä kotona. Yhteisiä lapsia meillä ei ole. Tänään oli äitienpäivä ja uusi mies ei huomioinut minua mitenkään. Jäinkin miettimään,että mitenhän muissa uusperheissä missä siis ei ole yhteisiä lapsia on mies äitienpäivänä toiminut?
 
been there done that
Itselläni ei ole kokemusta uusperheessä elämisestä, mutta kun mietin tilannettasi, niin olisin pitänyt sangen omituisena jos miehesi olisi sinua äitienpäivänä jotenkin huomioinut. Useinhan muutenkin painotetaan sitä, että parisuhteen nainen ei ole miehensä äiti, eikä siksi miehen pitäisikään muistaa naista äitienpäivänä.

Jotenkin kuitenkin tuntuu luonnolliselta, että mies muistaa äitienpäivänä lastensa äitiä. Siis ainakin silloin, kun perhe on ehjä. Ikään kuin kiitoksena yhteisistä lapsista. Mutta jos yhteisiä lapsia ei ole, niin ei ole tuotakaan linkkiä.
 
ihme paskaa aina "eihän se mies sinun äitisi ole" puheet. Kai sitä voi onnitella kaikkia joita tietää äiti-ihmisiksi. Kyllä minäkin toivottelen äitienpäivät anopille, sekä sisaruksilleni joilla on lapsia, ainakin jos heidät tapaan äitienpäivänä kasvotusten- kuten yleensä tapaan kun äidille kokoonnutaan kahvitteluun. Tapansa kullakin tietysti. Ja kyllä oma mieheni huomioi minua - ja toivottaa hyvää äitienpäivää, ja saan erityiskohtelua ym, vaikka en Minä hänen äitinsä olekaan..
 
"mamma"
Ei exä enää muista enkä minkään häntä. Joku vuosi eron jälkeen vielä muistettiin, mutta sitten se vaan jäi. Toki minäkin halit, pusut ja hyvät äitienpäivä toivotukset uudelta mieheltä sain.
 
hoooh
[QUOTE="mamma";30821268]Ei exä enää muista enkä minkään häntä. Joku vuosi eron jälkeen vielä muistettiin, mutta sitten se vaan jäi. Toki minäkin halit, pusut ja hyvät äitienpäivä toivotukset uudelta mieheltä sain.[/QUOTE]

No huomioihan se sitten sinua ????
 
  • Tykkää
Reactions: Milla-Mari

Yhteistyössä