Uusperhe ja lapsettomuus..

Haluaisin tiedustella onko kohtalotovereita minulle..? Hiukan aluksi taustatietoa: olen eronnut v.2004 minulla on kaksi poikaa -00 ja -02 syntyneet. Nykyisen mieheni kanssa seurusteltu 3,5 vuotta. Kihloihin mentiin viime kesänä. Miehelläni ei ole omia lapsia. Aloimme yrittämään yhteistä lasta kaksi vuotta sitten. Kävimme tutkimuksissa ja pommi räjähti naamalleni: mulla todettiin molempien munatorvien olevan tukossa. Tämä uutinen masensi, suututti, itketti..mieheni otti asian melkeimpä liianki kevyesti..hän kyllä haluaa omia lapsia mutta suhtautuminen siihen asiaan oli: entä sitten onhan niitä hoitoja..sen jälkeen useimmiten humalassa hän syyttää minua asiasta, olen kuulemma sinkkuaikojeni aikana "itseaiheuttanut" tämän asian. Kuitenkin järkevästi ja selvinpäin asiasta jutellessamme hän suhtautuu siihen hyvin ja haluaa lähteä hoitoihin. Kuitenkin minusta tuntuu ettei se ole niin..jossakin sisällä miehelläni varmastikin kaivaa tämä asia ja paljon koska hän aina päissään siitä jauhaa..olen monesti sanonut että hänellä on aina mahdollisuus perääntyä jos tämä tilanne on liikaa, mutta hän ei halua. Olen joskus miettinyt sitäkin että itse otan ja jätän hänet, saapahan hankkia naisen joka tekee hänelle omia lapsia..Välillä asia on mielessä jatkuvasti..haluaisin todella kovasti vauvan..se olisi unelmien täyttymys..pelottaa kuiten kaikki ne hoidot ja jos sitten lopputulos ei olekkaan vauva? Miten meidän sitten käy? Mieheni luulee että koeputkihedelmöitys on niks naks näin vain ja pam minä olen raskaana..se ei ymmärrä kaikkea mitä siihen liittyy..elikkäs jos löytäisin kohtalotovereita niin olisi ihana jakaa ajatuksia!!
 
Vähän samantapainen tilanne, yritetty vähän reilu vuosi kylläkin. Tammikuun alussa olen menossa lääkärille, ajatuksena selvittää missä mättää ettei tärppää. Meillä vaan molemmilla on aiemmista liitoista lapsia, minulla kaksi (-95 ja -97) ja miehellä kolme ( -96, -97 ja -99)! Ja itse en ole varma lähtisinkö hoitoihin, ja luulen että miehelle asia on ok jos vauvaa ei tule niin ei tule, tosin se olisi kyllä unelmien täyttymys!
 

Yhteistyössä