Uusperheeseen yhteinen lapsi?

Miehelläni on entisestä avioliitosta kolme poikaa, kaksi murkkua ja yksi kympin täyttänyt. Pojat asuvat meidän kanssa ja äitiään he näkevät muutaman kerran kuussa koska hän asuu muualla päin Suomea.
Meillä menee erinomaisesti, rakastan miestäni ja pidän lapsista. Konkkaronkka oli ollut keskenään kaksi vuotta äitin lähdön jälkeen kunnes tapasimme mieheni kanssa. Joten pojat osaavat arvostaa naista talossa :) huom ei äitipuolta vaan .. noh tätiä =)
Ongelma on se että tahtoisin yhteisen lapsen mutta mieheni pelkää että heidät jälleen jätetään. Itselläni ei ole lapsia ja vauvavietti on kasvanut isoksi tämän perheen myötä. Joskus mies on sanonut että olishan se kiva ja et jos vahinko tapahtuisi niin olisi iloinen. En vain millään pysty jättämään ehkäisyä pois "vahingossa" :( Olen kyllä sitäkin ajatellut :ashamed: . Olen jopa ajatellut että hukkaanko elämäni toisten lasten kanssa, voisinko kuitenkin löytää ns oman perheen, että en joutuisi katsomaan kuinka juhlapäivinä lapset lähtevät iloisina pois kotoa äitinsä luo.. Olen kateellinen ja pelkään katkeroituvani. Olen 35-vuotias.
 
Olen kanssa samaa mieltä että juttelet miehellesi ja kerrot tunteistasi ja asian tärkeydestä sinulle! Ja ethän sinä tuosta enää nuorene, aika voi alkaa käydä vähiin!

Itselläni oli sellainen tilanne, miehellä 3 lasta edellisestä liitosta ja itselläni kaksi. Kuitenkin aina olen haaveillut kolmesta lapsesta ( no onhan noita jo viisi tuossa pyörimässä :whistle: ) , seurustelumme alkussa mies ei kieltänyt etteikö voisi vielä vauvaa tulla. Mutta sitten joskus otin asian puheeksi niin suhtautui asiaan kielteisesti mikä sai minut surulliseksi ja asia harmitti, koskapa olen nyt 34 ja en tosiaankaan tästä nuorene! No meni aikaa kun jotain puhetta taas tuli, niin hän oli muuttanut mielensä ja siltä istumalta jätin pillerit pois. Noh, nyt on mennyt vuosi ja mitään ei ole kuulunut.. :'( Mutta katsotaan nyt taas seuraaviin menkkoihin tuleeko niitä vai ei...
 

Yhteistyössä