Uusperheiden äidit, missä ootte?

Täällä myös yksi uusperheellinen ilmoittautuu mukaan keskusteluun=) Huhuilin äitikavereitakin joku aika sitten täällä palstalla:p

Minulla kaksi isoa poikaa edellisestä liitosta ja nyt miehen kanssa yhteinen "rinsessa", ikää 5 kk. Miehellä ei siis muita lapsia.

Mä en oikein taida osata suhtautua miehen ja mun poikien erimielisyyksiin, joita tosin harvassa on, mut aina kun miehellä on jotain sanomista, niin mä asetun heti puolustamaan poikia, olipa ne sit oikeessa tai väärässä ja sithän se soppa onkin valmis: /

Miten te muut pidätte hermonne kurissa vai eikö kenelläkään muulla ole mitään ongelmia?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nina84
täällä ois kans yks uusperheen äippä! meillä saman katon alla asustaa miehen kaks lasta, mun kaks lasta sekä meidän yhteinen muutaman kk:n ikäinen vauva. kiinnostaisko ketään ruveta vaihtamaan ajatuksia vaikka sähköpostitse??? ois kiva tutustua muihinki uusperheelliseen, omassa ystäväpiirissä ku ei sellaisia ole. vertaistuki olis kyllä välillä tarpeen... jos kiinnostaa nii kirjotelkaa mulle osoitteeseen ofima83@hotmail.com
 
Tääl ois kans uusperheen äippä 32.v, perheeseemme kuuluu edellisestä liitostani poika 9v ja tyttö 8v ja avomieheni edellisestä liitosta poika 5v. nyt odotamme yhteistä lasta jonka La on 3.10.2013... helppoa ei oo ollut uusperheen arki ja elämä mutta selvitty on ja nyt kaikki odottaa innolla uutta perheen jäsentä. olisi mukavaa saada kavereita ja seuraa muista mammoista
 
  • Tykkää
Reactions: Neliapilatar
Kuulostaa tutulta, asetun itsekin poikani puolelle vaikken sitä tietoisesti teekkään. Oon koittanu kytkeä sitä pois, etten puutu joka asiaan. Mulla 4vuotias poika aiemmasta suhteesta ja yhteinen 7kk tyttö ja toinen tulossa :) Me ollaan oltu yhessä siitä saakka kun poika oli 7kk ja täälläkin vois kaipailla muiden uusioperheiden vinkkejä :p
 
Hei.
Täällä uusperheen äiti :wave: olen 30v ja aviomieheni 33v ja 10v, 9v, 7v, 5v minun entisestä liitostani ja asuvat meillä ja sitte mieheni kanssa yhteinen mukelo 8kk ja tulossa syksyllä (LA 23.9.13) toinen miehelleni ja minulle kuudes :heart: olemme olleet naimisissa 2vuotta, yhdessä 3vuotta. Asumme miehen kotitilalla koska meillä lypsykarjatila ym elukoita :) ja asumme koillis-savossa :rolleyes:
 
On teillä vilinää ja hulinaa kotona! Kunnianosoitus suurperheiden äideille ja varsinkin uusiosuurperheiden äideille!!! Toisinaan asiat voi olla mutkikkaampia kun kaikki lapset ei ole omia. Mutta aika hyvin menee meidänkin uusioperheellä. Ongelmana on ehkä vain lasten toisen kodin kovin erilaiset elintavat ja säännöt. Mutta kivaa on isolla porukalla! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Neliapilatar
Täällä kanssa yksi uusperheellinen. Mulla 4 v poika edellisestä liitosta ja nyt tulossa yhteinen lapsi. Kaksi vuotta ollaan oltu yhdessä ja ihan kivasti on mennyt.

Ketju on jo aika vanha, mutta jos joku kaipailee juttuseuraa niin Espoossa asustelen ja yksäriä voi laittaa :)
 
Mä olen kans uusperheen äiti 37vja mies samanikäinen, mulla on edellisestä liitosta kaks lasta 9v poika ja 15v tyttö, miehellä ei ole ennestään lasta. Odotan meille yhteistä lasta la on syyskussa. Lapset asuvat isällään muttä ovat meillä jokatoinen vkl tai sopimuksen mukaan, ollaan pystytty hyvin sopimaan lasten isän kanssa lasten tapaamisista.
 
Täällä olis kans yks. Itselläni ikää 24 ja miehellä 44 vuotta. Miehen kolme lasta edellisestä liitosta (17, 13 ja 9v.) lisäksi perheeseemme kuuluu yhteinen reilu 1v. tyttö. Miehen lapset ovat meillä väh. joka toinen vkloppu paitsi tämä vanhin jolla alkaa olla jo omat jutut. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta joista 3 naimisissa. Pitää sanoa että välillä hermoja kiristää miehen exän käytös minua kohtaan joka heijastuu välittömästi vanhimpaan. Keskimmäiset miehen lapsista ovatkin sitten aivan haltioituneita meijän pikkusiskostaan josta ollaan kyllä tosi tyytyväisiä. Mukava olisi vaihtaa kokemuksia ja mietteitä muiden kanssa, omassa ystäväpiirissä kun ei uusioperheitä tai edes perheellisiä ylipäätään ole. Yksäriä saa laittaa.
 
Meillä tuore uusperhe, minä 30v, mies 38v. ja hänen kaksi poikaansa 8v ja 5v. Toivottavasti meillä joskus myös yhteinen lapsi, itsellä ei ole vielä omia lapsia. Lapset pääosin isällään joten olen saanut pikaisen johdatuksen perhe-elämän saloihin ;)
 
Viimeksi muokattu:
pei
Täällä myös uusioperheellinen, minä olen 28v, mies 27v. Yhteistä eloa meillä on takana n. puoli vuotta. Lapsia miehellä ei ole, minulla on 6-vuotias poika ja kohta 4-vuotta täyttävä tyttö. Yhteinen lapsi syntyy sitten maaliskuussa. Meillä on ollut todella haasteellinen puoli vuotta, eikä tilanne ole varmaan ihan lähiaikoina helpottamassa.. Ehkä eniten kitkaa perheeseemme aiheuttaa erilaiset kasvatuskäsitykset. Juttuseura uusperheen probleemista ja muutenkin arjen asioista on siis enemmän kuin tervetullutta :)
 
täällä kans 31vuotias kahen lapsen äiti joka muutti kiuruvedelle hiljattain asumaan ja minulla nyt sitten uusio perhe..miehellä ennestään 4 lasta..ja odotan tällä hetkellä yhteistä lastamme jonka laskettuaika on toukokuussa 2014
 
Täällä 38-vuotias suuren uusperheen äiti. Meillä lapsia on yhteensä 8, minulla 3 ja miehellä 4 sekä yksi yhteinen :) Perheemme kuopus on pian 6kk ikäinen hurmuri, minun neljäs poikani. Meillä on siis yhteensä 6 poikaa ja 2 tyttöä :) iältään 17, 11, 10, 9, 8, 7, 5 ja kuopus 6kk.
 
Viimeksi muokattu:
Yksi uusioperhe ilmoittautuu! Minä 32 ja mies 37. lapsia yhteensä viisi ja kuudes kasvamassa ;) Miehellä 16-vuotiaat kaksostytöt ja 10-vuotias poika. Mulla puolestaan kohta 13-vuotias poika edellisestä suhteesta ja sitten meidän yhteinen 5-vuotias tyttö. Toinen yhteinen siis tuloillaan, mikäli kaikki hyvin menee. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neliapilatar

Yhteistyössä