¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

Pitkästä aikaa paikan päällä. Viime viikkona on kyllä tullut tehtyä jotain ihan muuta kuin laihdutettua. Hyvin on lomalla syöty ja mässäilty. Vaan olen kyllä patikoinutkin ahkerasti, niin vaaka ei yllätyksekseni ollut heilahtanut suuntaan eikä toiseen. Mutta tuo kiloklubi ei taida olla ihan minun paikkani. Kuinka moni teistä on painonvartijoissa. Katseskelin josko alkaisin itsekin. Hinta vain kauhistutti. Kotona paketin jos tilaa, niin ei maksakaan kuin 100 euroa :eek: Toisaalta taas, äitini alkoi viime helmikuussa painonvartijoihin ja nyt on tuloksena -18kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-lumia odotellessa-:
Mutta tuo kiloklubi ei taida olla ihan minun paikkani.

Kuinka moni teistä on painonvartijoissa. Toisaalta taas, äitini alkoi viime helmikuussa painonvartijoihin ja nyt on tuloksena -18kg.
Nää on yksilöllisiä juttuja, kuten painonhallinta yleensäkin. Kiloklubi ei sovi monelle, jotka eivät ehdi siihen muutamaa viikkoa syventymään tarkemmin. Onhan siinä puutteensa sen myönnän. Mua se motivoi kuitenkin herkkujen kontrolloimisessa ja proteiinin riittävän saannin ja hiilareiden vähentämisessä. Mutta kaikkein paras siinä on se rasva systeemi, kun siinä opin löytämään tasapainoa hyvien ja huonojen rasvojen osalta. Rasvaa saan kyllä muutenkin aivan liian vähän. Vain puolet siitä mitä pitäisi.

Painonvartijat ei sovi minulle. Olen sitä kolmesti kokeillut elämäni aikana, "kirjekurssina", lainannut ex-anoppini materiaalia [tästä on kyllä aikaa, ensimmäisen kerran joskus 9vuotta sitten.. Ja sitten 2001 ja viimeisin yritykseni oli kait 2005. Ei vain toimi mulla. Hienoa että äitisi on saanut siitä apua, täytyyhän se monella toimia, koska on niin kauan ollut "pinnalla" tuo laihdutussysteemi. Ex-anoppini laihduttaa painonvartijoilla 10-20kg joka vuosi ja aina ne tulee takaisin, kun into loppuu tavoitepainon saavuettua - jääpi pistelaskut sitten siinä poies.

Voisitkohan ehkä lainata äitisi materiaalia?? :wave:

ps. TUNDRA laitoin sulle tonne etusivulle nyt +-o merkinnän, koska jossain vaiheessa poistan sieltä sellaisia, joilla on vain yksi tai kaksi merkintää ihan tuolta pinon alkuajoilta, mutta tökkii tää palsta niin pahasti, että joudun kokeilemaan välillä copy pastea wordiin, koska en pysty tätä muuten oikein päivittämään, jumittaa aina tekstin kappaleen alkuun, enkä juurikaan näe mitä kirjoitan, kun viesti on tarpeeksi pitkä [tästä syystä kirjoitusvirheitä toisinaan].

yleistä

Jossain vaiheessa voisimme aloittaa uuden pinon 'vol2':sena. Kun tää alkaa kuitenkin jossain välissä oleen vähän hitaampi, kun alkaa viestejä oleen paljon..
 
Huuh, tiedättekö mitä mimmit, oon meistä kaikista ylpeä että meillä on uusi terveellisempi elämäntapa.

Ollu vähän liikaa aikaa selailla näitä palstoja ja kun jotkut laihduttaa syömällä tyyliin yhden omenan päivässä.. Äkkiähän ne kilot tulee takaisin. Me toivottavasti ei niitä kiloja saadakaan takaisin kun syödään niin fiksusti :D

Ei mulla muuta. Olo tosiaan paljon parempi kun viisari heilahti taas alaspäin:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
Huuh, tiedättekö mitä mimmit, oon meistä kaikista ylpeä että meillä on uusi terveellisempi elämäntapa.

Ollu vähän liikaa aikaa selailla näitä palstoja ja kun jotkut laihduttaa syömällä tyyliin yhden omenan päivässä.. Äkkiähän ne kilot tulee takaisin. Me toivottavasti ei niitä kiloja saadakaan takaisin kun syödään niin fiksusti :D

Ei mulla muuta. Olo tosiaan paljon parempi kun viisari heilahti taas alaspäin:)
Ja Ambro tällä kertaa aurinkoisella päällä. =) Kivaa, niin minäkin, vaikka paino oli tullut yössä 1,4kiloa takaisin. Niin kysehän on elämäntapa muutoksesta eikä laihdutuksesta. Harmittaa, että vaikka tämä "uusi" aalto on ollut tuloillaan jo viitisen vuotta, niin silti ihmiset harrastavat laihduttamista.. Mulle kyllä tänään oli positiivinen yllätys, kun sain kiloklubin kaikki pallot [neljä] vihreille. Huoh, sellaista tapahtunut koskaan. [siis energian laatu, kasvisten määrä, herkkut ja kuidut]. Parasta siinä oli, kun normisti olisin syönyt suurinpiirtein samoin, muutamaa mantelia vähemmän tosin..

Noo vettä sain puoli litraa liian vähän, mutta senkin voisi nyt korjata. Jostain sain päähäni yhdeksän aikaan lähteä lenkille. Sellainen kevyt kävelylenkki piti heittää, mutta kun otti mp3 soittimen mukaan niin hölkäksi se meni. Oli ladattuna sellaista musiikkia sinne, joka toisi --noh muistoja mieleen -- ja yritin niitä sitten "juosta" pakoon.. Ihan päämäärättömänä vaeltelin katuja. Hölkäten ja kävellen vuoroin. Viis kilometriä. 55minuuttia ja 375kaloria.. =) Voin sanoa, että kyllä nyt olen ihan tyytyväinen itseeni.. Ja vähän parempi mielikin sitten loppujen lopuksi tuli.

Musta on tosi kivaa, että tää meidän ryhmä on aika samoilla linjoilla -- että muutetaan elämäntapoja, eikä kituutella vähäenergisellä dieetillä. Ja tehdä mega kokoluokan muutoksia muutamassa viikossa.

Mutta minä hölmö menin sitten viikonloppuna ostamaan porkkanoita ja tänään popsin niitä huoletta kolme ja aloin ihmetteleen, miksi iho alkoi käsivarsista kutiamaan ja kuivamaan. Kah!!! Se a-vitamiini! Just porkkanaa [ja papsikaa] ei sais syyä. Miten mä opin??? Hih, tää on tämmöstä.

Juuh ja tänään kun olin pois koulusta niin piti viel mennä herkutteleen.. Eli ostin sen mun limpparipullon jo tänään. :ashamed: Joka päivä pitänyt nyt saada 1,5litraa sitä. Tai no ei tänään ole mennyt kuin litra. :p Ja huomenna etä päivä, joskaan en voi tehdä töitä, kun tuossa flunssaisena hukkasin tältä uudemmalta läppäriltä mun kuvankäsittelyohjelman ja ilman sitä en voi kuvia tehdä. Joten huomenna sitten vapaa päivä ja viikonloppu on peruutettu. Huoh. Ei mun kyl pitänyt kälättää. :ashamed:

Josko sitä kohta tulis uni, kun toi treeni tai lenkki aina herättelee kropan ja sen jälkeen ei yleensä unta saakaan muutamaan tuntiin. Mutta välillä minäkin näin hyvillä mielin.. :saint:
 
Heipat kaikille

Miun pitää varmaan nyt pitää taukoviikko, koska mitään ei tapahdu. paino +/- 0
Josko ottais yhden viikon ilman puntaria ja jatkuvaa painon miettimistä, mutta yrittäis syödä fiksusti niin varmaan sitä sitten taas pääsee liikkeelle. I'll be back.

p.s. Malinan ehdottama vol.2 voisi olla ihan hyvä idea:)
 

Yhteistyössä