¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

Heipä hei ja hyvää syyspäivää!


Meikä tyttö aivan fiiliksissä taas. Hassua että elämä on vieläkin ihanaa :D

Vihdoinkin alkaa olla flunssa voitettu B)
Ens viikolla toivottavasti ainakin pääsee takaisin töihin, ja ehkä jopa käymään rauhallisilla lenkeillä.

Painoa lähteny 16päivässä 5,4kg joten resistenssilääkkeet tuntuu toimivan. Onhan tosta osa nesteitä ja jossain vaiheessa tää järkyttävä pudotusvauhti hiljenee, mutta ei sitä pidä murehtia nytten.

Mulla tosiaan tarkotus jatkaa tätä elämäntapaa kun tuo -10kg on tavoitettu. Tuo -10kg tosiaan on vain siksi tällä hetkellä tärkeetä että pääsen taas gynelle ultrattavaksi pcosta :) Jos sais sieltäki "luvan" tuohon vauvantekohommaan :)

Eikä mulla nyt mikään hirveän tiukkadieetti oo vieläkään. Tuntuu että syön ihan niinkuin ennenkin, tosin namit vaihtunut aikalailla vihanneksiin ja tuo limun litkiminen vähentynty ja vaihtunut sokerittomaan.

Tuntuis olevan virtaa ihan tajuttomasti.. Kokoajan tekis mieli tehdä jotain, kun kohta 2 viikkoa käytännössä vaan kipeilly kuumeessa.
Toivottavasti nyt ens viikolla ei tuu alotettua liian kovalla tahdilla jos lasken itseni töihin ja katson olevani terve..

Aurinkoista syysviikonloppua kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
Meikä tyttö aivan fiiliksissä taas. Hassua että elämä on vieläkin ihanaa

sais sieltäki "luvan" tuohon vauvantekohommaan :)

Tuntuu että syön ihan niinkuin ennenkin, tosin namit vaihtunut aikalailla vihanneksiin ja tuo limun litkiminen vähentynty ja vaihtunut sokerittomaan.

Tuntuis olevan virtaa ihan tajuttomasti.. Kokoajan tekis mieli tehdä jotain,
Aurinkoista syysviikonloppua kaikille :wave:
Musta tuntuu kans tänään, että elämä on ihanaa. Onkohan tota enemmänkin liikkeellä.

:heart: vauva asiaan. Toivottavasti saatte pian "luvan" alkaa antamaan uudelle elämälle tilaa tulla.

Iso plussa. Vihanneksista ja limuista. :flower:

Juu painon putoaminen aiheuttaa ainakin mulla suunnatonta energiatason nousua. :wave:

Sulla vaikuttaa nyt kaikki olevan iloitsemisen kannalta hyvin - joten anna hyvän olon tuoda hyvää mieltä läheisillesikin. Musta oli kiva lukea tekstiäsi.

ps. Älä ala liioin rehkimään tauon jälkeen, eka viikko maltilla ja sitten taas täyshöyry. =)

 
Hellouta perjantai-iltaan!

Nopsa raportointi, oon käynyt kyllä lueskelemassa juttujanne pitkin viikkoa, mutta pikkuinen herraseuralaiseni ei aina anna pitkään olla koneella.

Tämä viikko on sujunut yllättävän hyvin ottaen huomioon että meillä nukutaan tosi huonosti. Kuitenkin olen jaksanut vähän miettiä syömisiä ja käydä ulkona kärräilemässä. Tänään oli kotiäidin punttisali eli viikon ruokaostosten teko mukana 10-kiloinen lapsi joka ei osaa kävellä. Olen myös luvannut itselleni yhden herkkupäivän viikossa ja se on tänään. Tein itse pizzaa ja kokeilin kaupan ruispizza-mixiä pohjaksi. Hyvänmakuinen ja aavistuksen terveellisempi. Olen sitä mieltä, että pienistä valinnoista joka käänteessä syntyy hiljakseen suuria muutoksia.

Muksaa viikonloppua, täytyy juosta koska lapseni syö sanomalehteä!
Nähdään puntari-tiistaina :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Malina!!!!!!! yrititkö yv:ä?? Sulle päin on mahdotonta päästä läpi, neljäs yritys meni taas mönkään..
Mikähän siinä on, ettei tää pelaa mun tiedoilla. Ei yv:t eikä aina tää viestin kirjoitus. Päivityksetkin joudun tekeen ctrl+a + ctrl+x kautta word ja siellä muutokset ja sitten copy pastella takaisin tänne viestin kirjoitukseen.. Noo anyway's'.

Laitoin profiiliin mun sähkärin, joten pistä mailina [jos se käy sulle]. :) Tää kaks plussa taitaa olla mua vastaan vähän. ;)

 
Lähtötilanne ¤ 63,5 ¤ bmi 25.6
Nyt ¤ 6o,5 [-3,o] ¤ bmi 24.3 [-1,3]

Viikon keskiarvot:
31 = 59,9 [+-o] ¤ 32 = 59,8 [-o,1] ¤ 33 = 6o,3 [+o,5]
34 = 6o,2 [-0,1] ¤ 35 = 6o,6 [+o,4] ¤ 36 = 61,1 [+o,5]
37 = 6o,5 [-o,6]


Painonhallinta asioita:
Tjaa - pudotusta tuli sitten.. Ehkä toi kiloklubeilu ja liikunta taas kannatti. Siinäkö se syy oli. Siinäpä siinä. Ens viikolla ei tuu pudotusta. Tää vkl meni jotenkin niin alamaissa - ajatukset ja ikävät exässä. Ja flu.. En siis liikkunut, enkä kirjoitellut ruokapäiväkirjaakaan kiloklubiin. Ihan vain siksi, että ei olis voinut vähempää kiinnostaa, enkä olis kyl jaksanutkaan.

Söin mitä huvitti [tai no en ihan, auraa olis tehnyt mieli, mut sen ja leivän kuitenkin kartoin - muut herkut kyllä upposi]. 2 o,5l siideriä [ihan normi versiota, ei mitään laittia tai ees kuivaa]. 2x110g irttareita ja eilen sitten juustoa [350g] - noo toki muuta kuin karkit ja juusto + kurkku/dipillä tullutkaan syötyä mut silti. En siis kartellut klubia siksi, etten olis kehdannut kirjoitella tätä sinne, vaan siksi etten jaksanut tehdä sitä. Juomiset jäi vähiin. Nestettä [noo finrexien myötä tuli jonkin verran, mutta muuten..] ei tullut juotua, kuin ehkä litra max. puoltoista.

Pudotusta edellisellä viikolla kuitenkin 600g. Mutta no ei tunnu missään. ke-su paino pysynyt 60-60,1 välillä. Ainiin vihdoin ne menkat on alkamassa. KP70.. Josko sitä sitten viikon päästä tietää oonko lihonnut vai oliko painon nousu vain nestettä. Stressiä en jaksa ottaa.


Sitten se yleinen vuodatus elämästäni.
Huomenna pitää alkaa soittelemaan vastuu kouluttajalle ja kysyä mitä en ens viikon etä. Vai onko pelkkää vapaata kuvaamista.. Kumpikaan ei kiinnosta, vaikka visuaalinen sommittelu onkin mulle yks tärkeimmistä jutuista tuon linjan opinto-ohjelmassa. Kaks viikkoa meni lomaillessa ja ens viikko tosiaankin etää. Sitten viikko photoshoppailua <3 ja sitten ihan oikea loma ja sen jälkeen taas oma loma. Onkohan tässä taas lätisty tarpeeksi? Juu, liikaakin, sorry.

Tänään ei taida vielä olla treenin vuoro, ainakin jalkojen lihakset on sitä mieltä, mutta tiistaina viimistään. Torstaina menen sinne Balletoneen ja samalla käyn lenkillä. Nyt on mielentila jotenkin negatiivisen neutraali, ihan kuin päässä ei pyörisi mitään mikä innostaisi, tavallaan teen asioita koneellisesti. Kämppää tullut sisustettua syksyä varten, jotenkin sitä kanavoi kai välinpitämättömyyden tekemiseen, jos sitä kautta sais edes vähän uutta näkökantaa.

Pitäs kai alkaa kirjoittaan blogia niin vois jäädä elämästäni avautumiset vähemmälle. Näin kuitenkin taas tällä kertaa, ehkä tuolta muutama murunen itse painonpudotustakin koskevaa oli.


Energistä ensi viikkoa. Päivittelen tietoja etusivulle, kun niitä ilmaantuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
Perjantain hyvä fiilis ohitte, kun tulossa olevat monssuunit kerää nestettä ja tuntuu että oon vähintäänkin yhtä iso kuin 17pv sitten vaikka vaaka näyttääkin muuta :LOL:
Voi kuule! Tuttu tunne. [ja ahdistava sellainen], musta tuntuu ettei mitkään vaatteet ole mukavat päällä. Tekis mieli pukeutua telttaan. Kuppikokokin kasvaa ainakin yhdellä. :LOL: Vaikka paino nyt "laskenut", niin vyötärö [johtuen kp70:stä] on 1,5-3cm levinnyt. Mutta nestettä se vain on.

Tsemppii - eikö olekin ihanaa olla nainen [meinaan siis näitä/niitä päiviä odotellessa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malina:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
Perjantain hyvä fiilis ohitte, kun tulossa olevat monssuunit kerää nestettä ja tuntuu että oon vähintäänkin yhtä iso kuin 17pv sitten vaikka vaaka näyttääkin muuta :LOL:
Voi kuule! Tuttu tunne. [ja ahdistava sellainen], musta tuntuu ettei mitkään vaatteet ole mukavat päällä. Tekis mieli pukeutua telttaan. Kuppikokokin kasvaa ainakin yhdellä. :LOL: Vaikka paino nyt "laskenut", niin vyötärö [johtuen kp70:stä] on 1,5-3cm levinnyt. Mutta nestettä se vain on.

Tsemppii - eikö olekin ihanaa olla nainen [meinaan siis näitä/niitä päiviä odotellessa. :D
No sepä se.. ihanaa olla nainen.. ärsyttää vaan silti tää turpoominen :D
Olo on oikeasti yhtä iso ellei jopa isompikin kuin tuolloin kun oli tuo +5,5kg kropassa.
Ainoa plussa tässä on se, että kun nää menkkanesteet katoaa niin toivottavasti lähtee samointein vähän suurempi luku kun puntarille punnertaa. Nyt viikonloppuna paino on edelleen loivassa laskussa ollut tai samoissa lukemissa, mutta silti.

Tää on pelottavaa miten paljon on tota puntaria ruvennut kyttäämään :( Ja se että vaikka toistaiseksi mun tavoitteet on ihan realistiset, niin pelkää ettei kohta enää mikään riitä.

Onneks flunssa tosiaan on selätetty ja huomenna pääsee töihin. Loppuu tää himassa murjottaminen ja pääsee likkumaan.

Tosin tänään on ollu kyllä koko päivän hirveä ällö-öllö-olo :/ Kuvottaa ja oksettaa. Yrittäny juoda paljon vettä mutta eipä auta. Ja syöny ruisleipää mutta vielä mitä.. Onkohan tää nyt se kohtalo siitä kun 17päivän terveellisemmän elämäntavan kunniaksi kokeilin miltä maistuu kerroshampurilainen (voin kertoa että hyvää oli!). Voisin kyllä uskotella että tää kuvotus johtuu juurikin siitä shokista jonka elimistö sai tollaisesta rasvapommista, niin ei tuu toiste kokeiltua..
 
Iltaa

Tulin tunnustamaan. Eilen tein ensimmäistä kertaa lapseni syntymän jälkeen tehtäviä kouluun (pitkään töiden ohessa suorittamani yliopistotutkinto). Pääaineen syventäväkurssi vielä näin kevyeksi aluksi ja se oli niin aivosoluja rassaavaa hommaa että ihan huomaamattani vetäisin puoli levyä suklaata :ashamed: Sen jälkeen oli sitten vielä koko illan maha kipeä kuin rangaistukseksi. Onneksi olin päivällä käynyt 2 tunnin lenkillä maastossa, mutta silti vähän alkaa puntari-tiistai pelottaa. Perjantaina nääs piti olla se viikon ainut herkkupäivä. Tänään on kyllä menty aikas keveillä, mutta silti...
Onneks huomenna on pilatesta, niin saa edes nesteitä liikkeelle.

Pelottaa, että meneekö tämäkin yritys taas läskiksi. Eikö miusta oikeasti ole enää laihduttamaan edes muutamaa kiloa?
Pyllykkä!

Muuten on ollut tosi kiva syys-sunnuntai =) Nyt iltapalalle vaikka ei ehkä pitäisi...
 
Huomenta!

Menkat ja makkaran+katkarapujen suola alkaa olla selätettynä :D Olipa ihanaa käydä aamulla puntarilla kun uudet lukemat olivat näkyvissä. Tadadadaa--78.9--- Pienet on ilot :saint:
Olen huomannut itsessäni ärsyttävän piirteen.. Jos entinen aamupaino on nykyinen iltapaino en osaa olla tyytyväinen siihen. Haluaisin niin kovasti että kevenisin yhdessä yössä mitään tekemättä.. Illan nälkään olen varautunut jo päivällä.. aamupäivällä syön jotain kevyttä esim. keittoa, kahviaikaan otan jotain pientä -leivän-mansikoita-jotain että pääsen siitä hetkestä yli ja illalla syön oikeaan nälkään jotain "lihaa" eilen esimerkiksi tein lihapullia joihin tungin perinteisten aineiden lisäksi porkkanaraastetta,herkkukurkkua,sipulia, ruisleseitä ja paljon mausteita. Rasvaa valuu ihan kiitettävästi pellille ja täyttävät mahan nopeasti. Eivätkä tarvitse kaverikseen kuin lasin vettä. Nam :p

Mukavaa maanantaita :hug:


Anu
 
Ei kadota!

:LOL:
En meinaa tikahdukseltani pystyä kertomaan uusia lukemia:
Lähtöpaino 67,7
Viimeksi 66,9
Tänään 66,8 -0,1 kg

Voi itku. Niin siinä käy kun syö suklaata. Tarttis varmaan taas palauttaa itsensä maan pinnalle ja ymmärtää, ettei herkuilla voi laihtua!!
No, uuteen viikkoon päättäväisenä. Suunta tietysti on oikea ja siitä pitää olla iloinen :D
Uskoisin että lukemat olisivat jotain ihan muuta jos saisin nukkua öisin, mutta pikkuiseni on kovin levoton ja niin mamma on uupunut. Silloin ei ihmisen keho huuda muuta kuin sokeria.
Mut ei auta itku markkinoilla, pitää lähetä kauppaan ja ostaa fiksua syötävää!

Putoavia kiloja kaikille!
 
Plääh..tilannetiedotuksena minkälie viikkopunnituksen kunniaksi pyin vieläkin tuossa 99,1:ssa eli painoa tippunut 5,5
Alkais ny ne menkat ni lähtis nää extra nesteet liikkeelle :$

Ei niin aurinkoisella tuulella - Ambrosine
 
Ilmottaudun piiitkästä aikaa paikalla olevaksi :wave:

Oltiin tuossa viikko lomailemassa kokoperheen voimin...
Lauantaina aamulla (5.9) vaaka näytti 70.6kg. Mutta kuinkas ollakaan, vedettiin miehen kanssa herkkuja vaikka mitä :ashamed: Sitä kun pääsee repsahtamaan, menee hallinta koko hommaan!
Kilo taisi tulla tuosta reissusta matkamuistona :LOL: Pitää huomenna käydä uusintapunnituksessa, sen lukeman voi sitten laittaa ylös!

Kuten PäivikkiV kirjoitti, huonot yöt saa kehon haluamaan herkkuja :/ Nyt on tuo 11kk neitimme itkenyt pitkin öitä, eilen jopa 3h! Ei ole kipeä (annettiin lääkettäkin), äitin syliin vaan tahtoo. Ja mä kun en osaa nukkua lapsi vieressä, sitkeästi vaan kokeillaan tassuttaa omaan sänkyyn ja toki välillä otetaan syliin...
Tänään sitten ostin kaupasta karkkia, muutenkin lapset olleet koko päivän mielettömän kiukkuisia! Eihän nuo karkit tee parempaa mieltäkuin hetkeks, ja oikeestaan tulee vaan entistä huonompi fiilis..

Luminka
 
Moi!

Mä varmaan plussailen tän viikon lopulla vaihteeksi. Menkat alkoi eilen [huoh], KP 71 !! Yhdet treenit ja tänään kävelylenkki.. Hirvee flunssa, mut ei nouse kuumeen puolelle 37,4. Joka päivä irtokarkkii (50-100g), riisii, tonnikalaa ja ketsuppia. pari jogurttia, marjoja, kurkkua + kermaviiliä ja dippiä. Teetä tietty ja fun lightia.. Ja sit cashew tai manteleita - muuten en saa tarpeeks hyvii rasvoja. Että tämmöstä. Paino taitaa olla 61 tällä hetkellä.. Viime viikolla miinustin [mulle paljon], mutta se johtui liikunnasta ja ruoka päiväkirjasta.. Harmittaa, että tulee heti tällaa pieni flu, kun aloittaa treenit. Sama se oli viimeks. Pitää yhden lämmöttämän päivän jälkeen uskaltaa tehdä treenit ja huomen vois käydä kävelylenkillä. Siis flunssaisenakin pitäs liikkua, mutta ihan kevyesti - jostain luin, että etenkin rauhallisia kävelylenkkejä suositellaan, ei tietenkään kuumeessa. Anyways - tässäpä tais kaikki olla. Tosi väsy ja blaah olo. Toissa yö oli paha, henkisesti.

Kivaa loppu viikkoa kaikille. :wave:
 
Hellou

Nyt on vähän blääh olo. Ei tästä sallimuksellisesta painonhallinnasta näytä tulevan oikein mitään kun sallin vähän liikaa itselleni. Ruoka-hommat on nyt aika hyvin hallussa mutta herkkuja menee liikaa. Ongelma on vähän se, että kun olen äippiksellä vielä kotona niin on liian helppo napostella ja kavereita on myös paljon kotona joten kylätellään viikottain ja aina jotain herkkuja kahvipöydässä. Ei varmaan auta kun ottaa vanha kunnon karkkipäivä käyttöön ja lukkojen taakse vierasvarat :ashamed:
Vähän tuntuu epätoivoiselta ja tyhmältä. TAHDON MAHTUA ENTISIIN FARKKUIHIN JA SIIHEN EI TARVITTAISI KUIN N. 4 KILOA MIINUSTA! |O

Toivottavasti ensi viikkoon löytyy jostain positiivista energiaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PäivikkiV:
EI TARVITTAISI KUIN N. 4 KILOA MIINUSTA! |O
Toivottavasti ensi viikkoon löytyy jostain positiivista energiaa...
Kyllä me tästä vielä.. Mulla omaan tavoitteeseeni [tän päivän painon mukaan] olis 4-6kiloa - siis lopulliseen, mut tuntuu mahdottomalta urakalta. Mä sallin itselleni toisaalta liikaa.. Monet ajattelis, että helppo "ton" olis pudottaa, kun niin vähän.. Mut ei se ihan niin mene. Kuitenkin kun oon normaalipainossa ja haluan pysyvän muutoksen, se pitää tehdä tosi pienin askelin.. Sit kun elämäntilanne on nyt stressaava ja on huolia, niin se on tosi vaikeaa. Pää osin kai tässä keskitynkin pitämään painoani siinä kuudessakympissä..

Mutta voi ahdistus. Todellakin positiivista energiaa tarvitsisi ja jonkun hyvän syyn, miks ei karkkia vois syödä? Flunssassa tää on muutenkin vaikeaa, kun ei tee mieli ruokaa, mut tarttee energiaa ja tiedostan sen, että karkista sitä saa helposti. Ja silloin kun en liiku, niin syön epäterveellisemmin. Liikkuessa tajuaa aina miten paljon pitää tehdä töitä vaikka vain jogurtin eteen - 200g rasvatonta jogurttia = 80kcal.. Se vaatii 12minuuttia stepperiä.. :whistle: Puhumattakaan sitten karkkipussista, jossa on 345kcal..

Näin tänään.. Vielei oo aamupalaakaan tullut syötyä. Teetä ja kuppi kahdia.. Ainiin, juu on tullut syötyä vähän casheweja. Niitäkään ei ehkä pitäs syyä ihan 50-70g päivässä.. Miten ne sais puoleen??

Kivaa päivän jatkoo kaikille..

 
PäivikkiV
http://www.worshiphousemedia.com/mini-movies/14675/The-Marshmallow-Test

Minä kyl tunnistan itseni tuosta -- toisaalta opetus.. Jos kieltää jotain liian pitkään itseltä, käy kuin pellavatukkaiselle pojalle lopussa.

Aivan mahtava video. Kyl meidänkin pitäs pystyä vastustaan herkkujen houkutusta, jos muksutkin siihen pystyy. [Ja sanon tuon ihan ilman lasten aliarvioimista]. Aika mielenkiintoinen pätkä täytyy myöntää.
 
Morjens!
Mahdotonta kiirettä pitänyt, siskon porukka ollut kylässä useamman päivän.
Olihan tuo ihan mukavaa kun oli itselle juttuseuraa kun mieskin on työreissussa ja lapsilla oli ikäistänsä seuraa.
Vähän enemmän tuli herkuteltua, ja liikuntakin jäi aivan minimiin, joten kyllä kauhistuttaa kuinka korkealle ensi viikon punnituslukema nousee..
Tämän viikon punnitus suoritettu jo tuttuun tapaan keskiviikkona, ja puntari pysähtyi lukuihin 95,6 kg.

Hitsi kun mieskin tulee kotiin vasta ensi viikon puolessa välissä, niin mä en pääse kuntosalille/jumppaan/lenkille ollenkaan. Ei kertakaikkiaan ole oikein sellaista paikkaa mihin muksut voisi siksi aikaa viedä.
Täytyy nyt sitten vaan keskittyä tuohon ruokavalioon. Mun pitäis kyllä juoda paljon enemmän vettä, mä en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa.. Kuinka ihmeessä saisin sitä lisättyä ??

Malinahan muuten kyselikin multa, että olenko kuinka laskeskellut kaloreita ja hiilareita.. No, täytyy myöntää että en ole ollenkaan. Kiloklubiin rekisteröidyin, mutta koin sen erittäin hankalaksi, kun en joka päivä käy koneella ja muutenkaan ei sieltä löytynyt kaikkia ruokia mitä syön jne. Rupesi vaan ahdistamaan , kun en muutenkaan mikään tietokone-expertti olekaan...

Mutta palaillaan ja suuret tsempitykset teille kaikille !!! :flower:
 
Perusta
Lähtötilanne ¤ 63,5 ¤ bmi 25.6
Nyt ¤ 6o,o [-3,5] ¤ bmi 24.3 [-1,3]

Viikon keskiarvot
31 = 59,9 [+-o] ¤ 32 = 59,8 [-o,1] ¤ 33 = 6o,3 [+o,5]
34 = 6o,2 [-0,1] ¤ 35 = 6o,6 [+o,4] ¤ 36 = 61,1 [+o,5]
37 = 6o,5 [-o,6] ¤ 38 = 6o,o [-o,5]

Liikunta
http://treenit.net/q.php?q=MTU0NDVAMjAwOS05


Yleinen
Ei juurikaan liikuntaa. 2x Kävelylenkki [arkiliikuntaa] + 1x Treeni. Flunssa. Vkl herkuteltu taas. Tai no 1kg leipää, 75g sipsiä, 4siideriä ja 100g karkkia ja 150g aurajuustoa.. Että näin. Mut ei voi mitään, omia valintoja ja tietoisia semmoisia.

Ens viikko koulua, joten tähän tietoon kävelyä tulee se 40min kävelyä päivä. Flunssa antoi ilmeisesti periksi, että nyt pääsis jo aloittamaan balletonen.

Edellinen viikko oli enemmän liikunta viikko. Mutta näillä näkymin leivän syönnin lopettaminen ja treenit pudottaa painoa. Viimeisen viikon aikana oli menkat ja pudotus puoli kiloa. Joskin katsoin painon vain kahtena päivänä [eilen ja tänään, joten tuo keskiarvo tulos ei juurikaan paljon kerro viime viikon "pudotuksesta"].

Näin tällä kertaa. Hyvät ensi viikot. :wave:
 
blablablaa
Paino oli sitten tänään ihan vaihteen vuoksi 61,5 eilisen 60,1 sijaan.. Eli ei voi mitenkään loogisesti ymmärtää tätä, mutta olkoon. Kokeilen, josko jaksaisin vääntää taas kiloklubia ja viime yönä tein päätöksen "herkkupäivästä" - jota kaavailin sunnuntaiksi. Noo lähinnä pointti on, että teen kiintiön niistä herkuista mitä saan viikon aikana syödä - jos tekee mieli. Niihin kuuluu kyl edellisessä viestissä mainitsemani herkut. [pussillinen aurajuustoa, 600g leipää, 100g karkki, 75g sipsejä ja 1,5litraa fanta light].

Tämän viikon ruokiin herkkukiintiön lisäksi on perinteinen: tonnikala+riisi+ketsuppi. Ja lohikeittoa+2perunaa. Sen lisäksi hedelmiä ja kurkkua+kukkakaalia+porkkanoita taco-dipin kanssa ja marjoja+jogurttia. Hyviä rasvoja yritän sitten saada manteleista ja casheweista, mutta näitä yritän syödä vain alle 25g päivässä.

Mikäli flunssa hellittää [tänään oli taas lämpöä aamulla, näin kahden päivän jälkeen], niin sitten luultavasti käytän hyväkseni opiskelun suoman edun - eli syömässä koululla - lähinnä rahatilanteen vuoksi. Mutta mielekkäämpänä pidän sitä vaihtoehtoa, että ruokiksella käyn tervehtimässä äidin äitiäni, joka asuu melkein opiskelupaikan naapurissa.. Saapi nähdä, jos vähänkään on kipee olo, niin en lähde sinne aivastelemaan ja niiskuttamaan.

marmatin74
Kiloklubissa menee kyl pari viikkoa, että sen käyttö helpottuu, kun löytää "omat" tuotteet tai sieltä viidakosta sellaiset tuotteet, joissa samat ravintoarvot. Mutta kun ne sitten on tallentanut suosikkeihin, niin aika iisi käyttää. Mutta vie se aikaa tosi paljon alussa. Toisinaan heitän ruuat vaan paperille ja sitten kun on hetki aikaa syventyä niin lisäilen kk:hon sitten syömiset ja liikkumiset. Taas pari viikkoa ollut poissa sieltä, vaikka nyt muistas mitä on syönyt suurinpiirtein, niin ei jaksa alkaa vääntämään vanhoja tuloksia.

Anyway
Tympii tuo painon heittely.. Vaikkei sitä "liho" sen enempää, kuin "laihdukaan" yhdessä yössä 1,5kiloa on tosi väsy siihen ettei tällä hetkellä ole tietoa painaako sitä alle 60 vai yli 61.. Käytännössä sillä ei ole merkitystä ja siitä on turha stressata, mutta se on vaan tosi booring juttu. Ei huvita ollenkaan seurata painoa, kun se poukkoilee. Mitään masista ei ilmassa ja mikäli ei tää flu taltu niin sitten plussailen kiloja viikon lopulla, näin sanoin viimeksikin, mutta tuo puoli kiloa olikin mulle yllätys. Juu nämä taas päällimmäisenä..
 
Heilahtihan se viisari vihdoin ja viimein.. johan viikonpäivät katseltiinkin 99,1 lukua.. tänään kuitenki tuli -6kg täyteen eli mittari näyttäu 98,6

Menkat vieläkin teillä tuntemattomilla ja kroppa tuntuu keräävän nesteitä (ihan puhtaasti lasken jo siitä että ulos ei tuu mitään sinne päinkään mitä juon).. noh kaipa jossain vaiheessa jotain alkaa tapahtumaan?

Oon nyt myös uskaltanu lähtee ulkoilemaan ton 3:n viikon lenssun jälkeen. Tänään taas illalla töiden jälkeen tiedossa salia/iltalenkki :)
 

Yhteistyössä