vaaleanpunainen vuoto ja alkuraskaus

  • Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti
:((
Äskön vessassa paperiin jäi aavistus vaaleanpunaista limaa. Mistä kyse? Viikkoja on n.8. Jos en raskaana olisi, niin menkkojen pitäisi lähipaivinä alkaa. Mistä tuollainen vaaleanpunainen oikein tulee? Jos ruskea on vanhaa verta ja kirkas tuoretta.
 
:((
Mulla kokemusta yhdestä km, joka rupesi vuotamaan rv11 ihan verellä, siksi pelko persuuksissa että taasko.. :( mulla ennen plussaa kuukausi sitten tuli vähän ruskeaa. Millä vkoilla istulla edes rupeaa toimimaan? Vähän huolettaa, muita kokemuksia?
 
"Vieras"
Mulla oli yhdessä raskaudessa myös tuollaista samaa ja soitin silloin äitipolille ja sieltä sanoivat, että jos menkat olis alkamassa, niin se saattaa tehdä tuollaista. Ja sanoi, että ihan veristäkin vuotoa saattaa tulla. Tää on siis mun kokemus yhden kerran. Kahdessa raskaudessa vuosin verta lähes 20 viikolle asti. Se johtui hematoomasta. Mutta kyllä se säikäytti! Tsempit ap:lle!
 
"vieras"
Mulla alkoi km noin, mutta myöskin onnistuneessa raskaudessa pientä samanlaista vuotoa lähellä kuukautisajankohtaa. Tarkkaa syytä ei saatu selville, mutta ilmeisesti istukka oli niin lähellä kohdunsuuta että vuoteli muutamaan otteeseen alkuraskaudessa, ennen kuin nousi ylemmäs.
 
:(
Voiko tuo vaaleanpunainen tulla jostain alempaa kuin kohdusta? Ihmetyttää tuo väri. Aikaisempi km oireili viikolla 7 veriviiruilla pyyhkiessä, kunnes rv11 rupesi tiputtelemaan verta..
 
"vieras"
Mulla tuli myös kolme eri kertaa ja noilla viikoilla.. Ihan punaista oli ja muuttui sitten ruskeaksi.. Kävin ultrassa ja kaikki ok, terve vauva syntyi laskettuna päivänä :) Toivon parasta kohdallesi! :)
 

Yhteistyössä