VAASA !!

pia
Heips.. ollaan ennenkin yritetty, mut jos kolmas kerta toden sanois :D
Me asutaan kyllä maksamaalla, ilman autoa, välillä kyllä päivisin auto käytössä =) ja olen taas kotiäitina =) joskos nyt saatais aikaseksi tapaaminen? Missäs nähtäis ja koska? Viikolla saan aika hyvin päivisin autoa lainaan..et sinnepäin pääsisin :) Mistäspäin vaasaa olitkaan?
 
pia
mäkin oon aina kotona :D mut ku meillä ei oo tällähetkellä omaa automobiilia..niin on vähä arpapeliä koska sellasen lainaan saan :/ tuleehan täältä busseja...mut viiminen lähtee takasi tosiaan 16.10 ja sit pitäs vaasaski bussilla sompailla \|O kyl mulla aina joskus päivisin on miehen veljen auto käytös..et sillä voisin aamupäivisin hurauttaa vaasaan :D
 
täälläkö ne vaasalaiset luuraa =)

vieläkö mukaan pääsee..

meille on vasta ekan la kesäkuussa joten 2 kissaa tässä tällähetkellä pyörii jaloissa =)
ja ikää 25.... piti hetki miettii paljoko se nyt sitte on =)
 
mäkin haluun mukaan.. joo eipä oo oikeen tapaamisia saatu kasaan.. mä en yleensä edes tässä käy vaan tuolla Uusia ystäviä ja tapaillaan osíossa oon käynyt kurkkimassa..

Riksis, mäkin oon tuolla sähkökurssilla joskus pari vuotta sit ollut.. sun luokalla on varmaan yks melina tai jollain sähkö kurssilla ainakin siellä..

niin ikää kysyitte mä kohta 30. ja mulla prinsessa 7 kk.

mulle käy tapaamiset melki koska vaan ku auto käytettävissa :)

toivottavasti saadaan jotain aikaiseks.. ja voihaanhan sopia jotain vaikka kaikki ei pääse. jos vaikka toisella kerralla sit pääsis loputkin.. muuten ei tuu mitään jos ei vaan sovi jotain päivää.. ja pitäiskö tonne uusia ystäviä osioonkin jotain laittaa että vaasalaiset tulis vaikka tänne plussalaisiin tai jotain ...
 

Yhteistyössä