Välittääkö takuuvälitys asuntoja luottotiedottomille?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tassu:
ei luottotiedottamalle yleensä vuokrata asuntoa ja jos sulla merkintä vuokra tai häätö juttuja niin unohda myös kaupungila asunto...ikävä tilanne
Kyllä täältä kaupunki vuokraa luottotiedottomille samoin kaksi muuta välitysfirmaa, mutta kiinnostas nimen omaan tuo takuuvälitys, että kehtaanko ees soittaa erästä asuntoo.
 
Timo
Ystäväni vuokrasi juuri asunnon Takuuvälityksen välityksellä, vaikka hänellä on merkintöjä luottotiedoissa siltä ajalta, kun hän toimi yrittäjänä. Ystäväni tarvitsi kylläkin takaajan vuokrille ja kun lupasin takaavani hänen vuokranmaksunsa, löytyi hänelle asunto nopeasti.
 
"minä"
Kyllä takuuvälitys vuokraa asuntoja niille joilla on luottotiedot mennyt, sekä työttömille.. itse vuokrasimme nyk. mieheni kanssa 2009 asunnon, miehelläni on luottotiedot mennyt ja itse olin silloin opiskelija, samoin mieheni... joten kyllä kannattaa laittaa..
 
vierailija
Vai törmää tähän paskafirmaan vieläkin näissä ketjuissa. Tampereella vuonna 2007 vainosi minua kyyläämällä ja tivaamalla, minä päivänä aion seuraavan vuokrani maksaa, vaikka minulla ei ollut maksamattomia vuokria kyseiselle vuokranantajalle. Ei kukaan jaksa sellaista mielipuolista vainoamista, enkä asunutkaan kuin kolmisen kuukautta. Olisi pitänyt 18 kuukautta asua, ettei menettäisi takuuvuokraa. Kusipää sai pitää rahani, kun oikeusapu oli niin munaton tämän huijarin kanssa.
 

Yhteistyössä