Värikkään pipsan laihis

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 16.02.2016.

1. vierailija

vierailija Vieras

Miksi sitten uskot että jonkun "Tuhdin" kirjoittama arvio olisi Pipsan kirjoittama? Molemmissa on 50/50 mahdollisuus.

2. vierailija

vierailija Vieras

Opetelkaa lukemaan, tuo arvostelijahan sanoo olevansa pitkä. Muutenkin teille pipsapakkomielteisille tekisi hyvää vaikka pieni nettitauko...

3. vierailija

vierailija Vieras

Ainahan sitä voi hieman muuttaa totuutta, kuka ehdoin tahdoin haluaisi sanoa että on lyhyt ja 150kg? Kovin pipsumainen oli kyllä teksti, hupun pienehkyydestä alkaen.

4. vierailija

vierailija Vieras

...ja kirjoitusvirheistä ;).

5. vierailija

vierailija Vieras

Kiitos mielipiteestä.

6. vierailija

vierailija Vieras

Minun taitava mieheni keitti tänä aamuna aamupuuron ja petasi sänkymme. Mitäs teidän miehenne osaa?

7. vierailija

vierailija Vieras

Vautsi vau!
    Minun taitava mieheni heräsi yksin hiljaa aamulla kello 5, puki itse päälle ja meni niin hiljaa töihin ettei kukaan muu herännyt!

8. vierailija

vierailija Vieras

Pipsalle kaikki on vaikeaa ja ihmeellistä siksi alleviivaa miehensä osaamista. Ikinä ei ite koittais oppia tekemään jotain uutta. Pitää kaikkea vaikeana ja haastavana. Jopa salaatin tekoa.

9. vierailija

vierailija Vieras

Nappiin sanottu. On kuin pieni lapsi sillä erotuksella, että lapsi yleensä on innokas oppimaan ja kokeilemaan uutta.

10. vierailija

vierailija Vieras

Hänkö on tämä värikäs Pipsa?? :eek:
    Sanoisin, että hyvin sairaalloisen lihava. Tuollainen kilomäärä kyllä aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin vakavia terveyhaittoja, sydänoireita, aikuiiän diabetesta ja ties mitä. :confused:

Kannattaisi oikeasti laihduttaa!

11. vierailija

vierailija Vieras

Kyllä, kuvassa Värikäs Pipsa esittelee kaunista syysanorakkia.

12. vierailija

vierailija Vieras

Minusta hän on vain hieman pullea, ei sen enempää.

13. vierailija

vierailija Vieras

Tämä ah niin sarkastinen heittosi kyllä vaan paranee ja paranee mitä enemmän sitä täällä toistelet.

14. vierailija

vierailija Vieras

Kiitos mielipiteestä.

15. vierailija

vierailija Vieras

16. vierailija

vierailija Vieras

Huh kyllä täti on viihtynyt jääkaapilla!!! Olisi kiva tietää miten valtavia annoksia pitää syödä, että tulee noin leveäksi.

17. Nelda

Nelda Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    17
    Pistin töissä tässä joku aika sitten puntarille Pipsaa jonkin verran pienemmän naisen. Hän painoi 146 kg .

18. vierailija

vierailija Vieras

Ohhoh:confused::eek:

19. vierailija

vierailija Vieras

miltäköhän mahtaa pipsan mies näyttää? hulluko on kun katselee tollaista, vai onko itse samanlainen :D;)

20. vierailija

vierailija Vieras

Olen sitä mieltä, että Piian pilkkaajat ja arvostelijat ovat pelkästään kateelliisia Piialle. Piia on hyvännäköinen, ehkä muutama kilo ylimääräistä, jotka nekin todennäköisesti poissa kesään mennessä, rikas, koulutettu, käyttää muodikkaita vaatteita, asuu upeassa talossa jne. Häneltä ei tavallaan puutu mitään elämästään! Ettekö vaan voisi hyväksyä näitä tosiasioita ja sen sijaan, että haukutta ja arvostelette häntä, pyrkiä itse samaan? Hankkikaa hyvä itsellenne ja huomaatte, että olette ihan yhtä hyviä kuin Piia!

21. vierailija

vierailija Vieras

Pipsan mies on ihan kivannäköinen ja hoikka, muuten en tiedä millainen hän on. Tarkoitit kai ulkonäköä ettet katselisi, minä en kestäisi tuollaista hösöttäjää muutenkaan.

22. vierailija

vierailija Vieras

Kiitos mielipiteestä.

23. vierailija

vierailija Vieras

No, sitä kesää tässä on odoteltu monta vuotta ja tuloksena on ollut iso painonnousu. Rikkauden huomaa siitä, että kerjää firmoilta itselleen ilmaistuotteita mainostamalla niitä blogissaan; samoin kuntosalilta ja kylpylästä ilmaiskäyntejä. Kumma ettei "korkea" koulutus poikinut työpaikkaa hänelle? Muodikkaita vaatteita, hm...:D, noita halpisrättejä ei todellakaan kadehdi kukaan normaalijärkinen. Talon upeudesta en tiedä, mutta ihan normaalilta omakotitalolta tuo vaikuttaa ja eiköhän useimmalla meistä ole tässä iässä jo oma kotikin hankittuna. Niin minullakin, joten ei sen peräänkään tarvitse haikailla.

24. vierailija

vierailija Vieras

Wow, Pipsan uusin instakuva. Sensuelli nainen ja kivat korvikset. Voisi olla ihan jossain korukuvastossa :) Hyvä P!

25. vierailija

vierailija Vieras

MOOOOOOOOOIIIIIIKKKA mooooooiiiiii Pipsa! :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri