Vahinko, yllätys ja täyttymys

Olin kääntynyt parkkitalon sisäänajoon ja sukeltanut toivottavasti viileään kellaritason halliin. Ulkona oli paahtavan kuuma kesäpäivä. Ihmiset liikkuivat varjoa hakien otsat hiestä kiiltäen. Jotenkin tuntui kuin ihmiset olisivat unessa, sillä ripeys ja kiire oli kadonnut. Väsyneitä kansalaisia. Ainoat jotka eivät näköjään helteestä välittäneet olivat aasialaiset turistit. He poukkoilivat jalkakäytävillä laidasta laitaan ja ojentelivat kameroitaan kohti heidän mielestään erikoista ja mielenkiintoista.


Kävelin ulos kadulle ja kuumuus pysäytti minut siihen paikkaan. Enhän minä pysty tässä saunassa pitkälle liikkumaan. Käännyin takaisin kohti parkkihallia. Halli oli autio eikä montaakaan autoa näkynyt. Kävelin autolleni ja nostin laukkuni konepellille. Pujotin kädet lyhyen hameeni alle ja nostin helmaa ja sujautin sukkahousut alas. Samalla pyyhkäisin myös pikkarit pois. Rutistin ne laukkuuni. Tunsin miten hallin ristivedon viileähkö ilmavirta hiveli paljaita reisiä ja vire kävi myös ylempänä suukottelemassa paljaita häpyhuulia. Ihanaa! Oli kepeä ja tuhma tunne. Tunsin nännien tykytyksen ja niiden kovenemisen ohuen paitapuseron alla. Aikomukseni oli pukea päälleni ohuet stayupit, mutta ne olivat lukitun auton hansikaslokerossa. Mutta mihin olin taas pistänyt avaimeni? Ajatuksissani oli aina ollut, että jotain minun pitäisi tehdä asialle, sillä usein olin pakotettu kaivelemaan ja etsimään avaimiani. Jokin systeemi oli kehitettävä.


Jatkoin etsimistä ja sekoitin yhä enemmän laukkuni sisältöä. Ihmettelin mitä kaikkea siellä olikaan. Käsittämätön määrä vaikka mitä. Samperi, sitten putosi huulipunapuikko ja pyöri auton alle. Se minun ehdottomasti lempivärinen puikko. Äh, ei auttanut kuin laskeutua polville ja kumartua kurkkimaan auton alle. Haroin kädellä eturenkaan taakse ja muuallekin ja kurkin pitkälle alustan alle. Alitajuisesti tajusin, että hameeni helma oli noussut pitkälle pakaroiden päälle paljastaen kaiken, niin kurkkivan pillun reisien välistä ja kai hieman myös pyllyreikää. Kuulin askeleita. Joku tuli alas halliin. Askeleet kuuluivat jo tosi läheltä ja minä vain paistattelin paljasta perääni. Paljasta, riisuttua. Askeleet lähestyivät ja oli pakko nousta ylös. Silittelin ja oi'oin hamettani. Venyttelin helmaa alas joka ylettyi vain puolireiteen. Kohensin myös puseroni napitusta. Poskia kuumotti ja vilkuilin kohti lähestyviä askelääniä.


Minua lähestyi tyylikäs mies. Siististi pukeutunut herra arvioni mukaan 45 vuoden. Oli nyt kuka tahansa verkaisesti lähestyvä, niin hän oli nähnyt paljaan pilluni ja paljon muuta. Mies tiedusteli, että oliko minulla jotain hankaluuksia auton kanssa. Kulmakarvoja kohottamatta eikä mitenkään hämmentyneenä hän sen tiedustelun teki. Minä taas olin lievästi tolaltani ja oli vaikeuksia katsoa miestä edes silmiin. Häpeilin ja vilkuilin vaan alas. Mies hymyili ja oli osaaottavan näköinen. En osannut sanoa tälle itsevarman ja avuliaan näköiselle miehelle heti mitään. Mieleen tuli huulipuikko ja mahdollisesti tuhraantuneet huuleni, jotka kaipasivat uutta punaa ja korjailua.

"Ihastelin näköalaa lähestyessäni sinua", sanoi mies viekottelevasti hymyillen ja katsoi minua nyt pieni kiima silmissä välkkyen.

Mumisin jotain ja aloin selvittämään miten olin etsinyt autonavaimia ja samalla pudottanut huulipunapuikkoni. Sitä olin haronut lattialta ja auton alta. Mies yllätti ja käsi oli hameeni alla nostaen helmaa. Tunsin käden pillullani.

"Olet kostea, sopivasti märkä ja valmis. Haluan nussia sinua tässä ja nyt", sanoi tämä tyylikäs herra suorasukaisesti.

Miehen sormet liukuivat pillussani, syvälle ja laitoja kierrellen. Kaksi, välillä kolme sormea ja toinen käsi oli harhaillut taakseni ja levitellyt pakaroitani ja sieltä oli uusi sormi löytänyt uuden reijän. Minä kiihdyin ja kostuin aina vaan enempi ja vääntelehdin miehen määrätietoisessa käsittelyssä. Olin täysin antautuneena miehelle. Kiemurtelin hänen käsittelyssään ja painauduin vasten pillua tutkivaa kättä. Hän alkoi napittamaan sepalustaan auki. Teräkunnossa oleva kulli loisti paljaana kun mies käänsi minut painaen alas vasten konepeltiä. Kova kulli painuu takaa pilluuni.

"Nussin nyt sinua kovaa. Painan oikein kunnolla ja sitten sinun on otettava spermat suuhusi," murahteli mies.

Minä huokailin kiimassa ja annoin pyllyn pyöriä. Miehen kulli täytti pillun ja voimakkaat kädet puristivat lantiotani. Rinnat liukuivat kanepellillä miehen mahtityöntöjen voimasta. Taivas tätä miestä!

"Käänny ja avaa suusi", huohotti mies.

Otin vastaan voimakkaan kullin sylkäisyn. Suupielestä valui spermaa kun mies hengästyneenä roiski loppuja pitkin kasvojani.


Mies kumartui alas ja nosti huulipunani joka oli etupyärän vieressä. Hän ojensi sen minulle minun vielä ollessa aivan pökerryksissä.

"Pidä mukava ja iloinen ilta", sanoi mies ja pudotti käyntikortin laukkuuni pienen silmäniskun saattelemana ja käveli pois.


Pieni hymynkare huulilla istahdin autooni ja lähetin tekstiviestin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä