Vaikeaa saada

  • Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
Harmaana nyt
uusia ystäviä meinaan. :whistle:

Kun muualta päin muutin tänne itä-suomeen,niin muutaman tuttavan oon saanu mutta en ystäviä kuitenkaa.
Tosin on muualla päin mulla ystäviä muutama. :)

Mieheni siskoista en saanu(ooat mua kyl yli 10 v. vanhempiaki),tuntuu ettei meillä oo mitään yhteistä...ja sitten niin että välit tulehtui pikku hiljaa kun semmoisia asioita tuli elämäämme.

Kirjeystäviä on muutamia ja netti ystäviä myös.
Semmoisia ei oikein,jolla kävis kylässä tai joita vois itselle kutsua käymään. :/

Elämä on jotenki epäreilua...voi olla että itsekin oon niin epäsosiaalinen sitten,vaikka kovin hiljainen en olekaan.
En taida tulla kenenkää kans juttuun ja päinvastoin. :(
 
Milkamaaria
Melkeinpä voisi olla minun kirjoittama tuo tekstisi, niin samanlainen on tilanteeni! Ystäviä minulla on jokunen, mutta kaikki ympäri Suomen toisella paikkakunnalla. Täältä pieneltä paikkakunnalta Pohjois-Savosta, jonne olen työn perässä muuttanut, en ole saanut yhtään ystävää. Tuntuu, että tulen mökkihöperöksi kahdestaan vauvan kanssa, kun mies on töissä.

Haaveilen, että löytäisin täältä edes yhden ystävän, jonka voisi kutsua kylään kahvikupposen ääreen, jutella, käydä yhdessä kävelyllä, käydä välillä hänenkin luonaan kylässä... mutta en tiedä, millä keinoin onnistuisin sellaisen ystävän löytämään. Helppoa se ei ole, sillä muualta muuttaneena en ole päässyt sisälle "piireihin".

No, pitää olla onnellinen siitä, että minulla on sentäs mies, lapsi ja muutama tosi ystävä, vaikkakin pitkien välimatkojen takana.
 
Milkamaaria
Harmi, ettei äityli69 olla samalla paikkakunnalla :) Tämä meidän pikku kylä on kotipaikkakunnaltasi noin 80 kilometrin päässä (oiskohan tämä pohjoiseen), niin ei vois ainakaan ihan alvariinsa kyläillä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2006 klo 22:09 Milkamaaria kirjoitti:
Harmi, ettei äityli69 olla samalla paikkakunnalla :) Tämä meidän pikku kylä on kotipaikkakunnaltasi noin 80 kilometrin päässä (oiskohan tämä pohjoiseen), niin ei vois ainakaan ihan alvariinsa kyläillä...
Onhan tota välimatkaa kyllä mutta ainahan sitä voi sähköpostia laitella jos ei muuta...
Tässä olis mun osoite jos kiinnostaa kirjoitella:
lahja.p@suomi24.fi
:wave:
 
Rapu79
Kiuruvedeltä 3 lapsen äiti ystävää vailla. Oliskohan teistä kukaan tästä läheltä. Olen muuttanut muualta ja enpä ole oikein piireihin tutuksi päässyt.
Osoitteeni iinesti@luukku.com KIRJOITELKAA!
 
Tirlittan harmaana
Kuinka tutulta nuo kuulostaakaan.. Itse myös muualta muuttanut E-Karjalaan pienelle paikkakunnalle ja "piireihin" vaikea päästä. Välillä tuntuu, että onko sitä joku kummajainen tms. Ystävät kaukana, täällä tuttavia, vaan ne kyläily kaverit puuttuu! Lapsenkin takia olisi mukava saada "lapsellisia" ystäviä tai edes kavereita. Koirat/hepat ja liikunta kiinnostavat, joten josko sitä joskus vaikka näiden tiimoilta niitä samanhenkisiä ystäviä löytyisi. Asun vielä maalla, joten ihmiskontaktit joskus tosi vähissä.
 
Hyvinkin tutulta kuulostaa. Muutin miehen perässä tänne pienelle paikkakunnalle eikä täältä ole noita kavereita oikein löytynyt. Suurimmaksi osaksi ollaan kyläilty miehen kavereiden luona ja kun tipahdin heidän jutuistaan jo alkumetreillä tuntuu etten nytkään ole mukaan päässyt. Osa heistä juttelee nykyisinkin vain miehelleni :( Ja kun sitä ikäeroakin on vähintään se 5 vuotta niin en oikein kehtaa mennä siihen jutustelun väliinkään sönköttämään...ehkä olen sitten niin ujo ettei minulla sen takia ole ystäviä liiaksi asti :ashamed:

 
Milkamaaria ja marija!!!

Mistä päin te olette? Itse olen iisalmen läheltä. Jos asutte suurinpiirteinkään lähellä, olis mukava tutustua?!?
Itse olen kaivannut kovasti hyvää ystävää, lapsen myötä viimeisetkin jäi ja elämän tilanteiden takia on jotkut ystävyyssuhteet kuivuneet kasaan. Marija, tuo tekstisi tuntui myös hyvin tutulle!
 
Milkamaaria
Pikku myy, täältä minun kotipaikkakunnalta on Iisalmeen reilut 40 km matkaa. Kuinkahan lähekkäin siis asustellaan? Kiva olisi tosiaan tutustua :)

Äityli69, sori kun en ole laittanut sähköpostia, mutta välillä tuntuu, etten ennätä nytkään vastailemaan kavereitten posteihin...
 

Minä olen kiuruvedeltä, täältä noin se 40km iisalmeen. Toivottavasti et ihan päinvastaiselta suunnalta ole?


\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 15:39 Milkamaaria kirjoitti:
Pikku myy, täältä minun kotipaikkakunnalta on Iisalmeen reilut 40 km matkaa. Kuinkahan lähekkäin siis asustellaan? Kiva olisi tosiaan tutustua :)
 


Äityli69, sori kun en ole laittanut sähköpostia, mutta välillä tuntuu, etten ennätä nytkään vastailemaan kavereitten posteihin...
[/quote]


Ei se mitään. Tuntuu olevan minullakin aika vähissä että ennättäisi kaikille kirjoittaa.. Mutta hyvää syksyä sinulle ja kaikille muillekin! :)
 

Yhteistyössä