Vaikutuksen tekeminen kiinteistövälittäjään...vuokra-asunnon saaminen

  • Viestiketjun aloittaja vinkkiä?
  • Ensimmäinen viesti
vinkkiä?
Jos vuokra-asuntonäyttöön tulee paljon porukkaa niin onko mahdollista tehdä jotenkin vaikutus välittäjään, että olisi paremmat mahdollisuudet saada asunto?
PK-seudulla vuokra-asuntojen näytöissä on usein hurja määrä porukkaa....
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkiä;22093017:
siis ihan siinä näytössä kaikkien kuullen? Minulla on hyvä työpaikka jne mutta kirjoitetaanhan se siihen hakemukseenkin jonka kaikki kiinnostuneet näytössä täyttävät
heh, no en ole kaikkien kuullen kuitenkaan asiaa huudellut. mutta hakemukseen laitetaan, ja jos tulee tilaisuus jutella vuokrantajan kanssa hetki, niin olen sanonut olevani todella kiinnostunut asunnosta ja kertonut äkkiseltään taustani. ei tuolla nyt tietenkään pröystäillä tarvitse (ei sekään hyvää vaikutusta tee), mutta saa sitä itseensä hieman mainostaa. niin ne muutkin tekevät.
 
vinkkiä
heh, no en ole kaikkien kuullen kuitenkaan asiaa huudellut. mutta hakemukseen laitetaan, ja jos tulee tilaisuus jutella vuokrantajan kanssa hetki, niin olen sanonut olevani todella kiinnostunut asunnosta ja kertonut äkkiseltään taustani. ei tuolla nyt tietenkään pröystäillä tarvitse (ei sekään hyvää vaikutusta tee), mutta saa sitä itseensä hieman mainostaa. niin ne muutkin tekevät.
Joltain kiinteistövälittäjältä sain vinkin, että itsestään voi kirjoittaa lyhyen esittelykirjeen ja se tekee vaikutuksen ja asunnonhakija jää mieleen. Tätä olen käyttänyt hakiessani asuntoa yksityiseltä, mutta jos kyseessä on asunto jota esim vuokraturva, realia tms vuokraa...?
 
"iina"
turhaa.. me kun vuokrattiin asunto. niin me ei kuunneltu kiinteistövälittäjää sen koommin. se piti näytöt, ja toimitti meille paperit kiinnostuneista.
me tavattiin muutamia ehdokkaita, ja valikoitiin meille se paras.
eli ei välittäjä siinä paljoa meille voinut suositella. :)
kaikki lähti samalta viivalta.,
 
vinkkiä
[QUOTE="iina";22093246]turhaa.. me kun vuokrattiin asunto. niin me ei kuunneltu kiinteistövälittäjää sen koommin. se piti näytöt, ja toimitti meille paperit kiinnostuneista.
me tavattiin muutamia ehdokkaita, ja valikoitiin meille se paras.
eli ei välittäjä siinä paljoa meille voinut suositella. :)
kaikki lähti samalta viivalta.,[/QUOTE]

No näinpä tietenkin jos yksityinen vuokraa, mutta jos asunto on esim jonkun säätiön/vakuutusyhtiön tms omistama!?
 
vuokranantaja
No sellanen pikku vinkki että ei kannata kirjotella omalla nimellään nettiin ihan mitä sattuu tai esiintyä epämääräisissä ääriaineistoon liittyvissä lehtijutuissa. Googletus pudotti yhen mun ehdokkaista pois.
 

Yhteistyössä