"vain seksiä"

  • Viestiketjun aloittaja tiedoton
  • Ensimmäinen viesti
Venjo-äiti
...nimimerkkisi tarkoita sitä seksinhetkistä tilaasi... No vakavammin ottaen haluamatta yleistää ketään, miehiäkään, niin tuo kuulostaisi siltä, että ei välitä ihmisenä, mut käyt tarpeiden tyydytykseen :ashamed: . Tietysti jos nyt oikein tulkitsen, että tämä kohdistu nimenomaan sinuun.
 
seksiä
Ja vain ja ainoastaan seksiä eikä muuta.
Joku tuossa totesi että pelkkänä panopuuna ettei se kovin paljon ole mutta tähän kohtaan voin sanoa että ei pidä paikkaansa.
Se kun riippuu niin paljon siitä haluaako itse myös pelkän seksisuhteen vailla tunteita.Mulla on sellainen suhde ja se toimii loistavasti.Me molemmat saamme sellaista seksiä kun haluamme eikä meillä ole muita siteitä toisiamme kohtaan.Ihanaa nautinnollista seksiä aina kun tulee tilasuus ja toimii loistavasti.Koskaan ei tule pettymystä. ;)
 
niinpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 06:37 seksiä kirjoitti:
Ja vain ja ainoastaan seksiä eikä muuta.
Joku tuossa totesi että pelkkänä panopuuna ettei se kovin paljon ole mutta tähän kohtaan voin sanoa että ei pidä paikkaansa.
Se kun riippuu niin paljon siitä haluaako itse myös pelkän seksisuhteen vailla tunteita.Mulla on sellainen suhde ja se toimii loistavasti.Me molemmat saamme sellaista seksiä kun haluamme eikä meillä ole muita siteitä toisiamme kohtaan.Ihanaa nautinnollista seksiä aina kun tulee tilasuus ja toimii loistavasti.Koskaan ei tule pettymystä. ;)
Kyllä,kyllä. Olen kanssasi samaa mieltä, että pelkkä seksikin on ok, MUTTA nimenomaan tässä ap. ilmeisesti tarkoitti kylläkin muuta...ja vastasin tietenkin siihen !
 
tiedoton
eikös heittomerkeillä varustettu sana tarkoita jotain ihan nmuuta kuin vain pano??


mitä tää kirjoittaja tarkoittaa "vain seksiä" heittomerkeissä? jos olis ilman merkkejä asiahan olis selvä mitä se vain oli!?????????????? :'(
 
Mom
No ehkä se mies haluaa, että SINÄ otat jutun sillai ei-vakavasti ilman tunteita ettet sitten syytä miestä siitä, jos hän vaihtaakin naista pian. Kuitenkin hän haluaa pitää pienen varauksen, josko itse ihastuukin suhun ja haluaaki enemmän kuin vain seksiä. Ovela äijä - pistä kampoihin ajoissa ettet joudu tossun alle. SINÄ voit päättää onko suhteenne vain seksiä vai jotain muutakin. Tee se äijälle selväksi ja katso mihin se johtaa.


:D
 
Olettaisin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 08:26 tiedoton kirjoitti:
eikös heittomerkeillä varustettu sana tarkoita jotain ihan nmuuta kuin vain pano??


mitä tää kirjoittaja tarkoittaa "vain seksiä" heittomerkeissä? jos olis ilman merkkejä asiahan olis selvä mitä se vain oli!?????????????? :'(
Että lainausmerkkien käyttö on tapa pehmittää kommenttia, ettei kuulostais liian tylylle:( . Tai voi tosiaan olla, että haluaa esittää, että ei sen kummempaa mut itse empii myös. :/ Naitä toisen aivoituksia on mahdoton tietysti koskaan täysin tietää...
 

Yhteistyössä