valitusta...

Kyllä elämä on vaikeeta?mies haukkuu (olen #&%£$!*, onneton kaikessa ylipäätttäänen osaa mitään oikein,lapsek on kasvatte väärin jne.)ja lyökin joskus,lapset varmaan kärsii,mutta en osaa lähteä,miksi?kun ei rehat riittäisi,entäs asunto?nyt on alkanut ahdistaa,töisskin on käytävä,olenko jo masentunut kun en jaksa siivota?mies ei tee mitään kotitöitä,mulla ei ole mitään harrastukia,kun "kotona pitäs harrastaa" ei kait halua hoitaa lapsia ylimääräsesti,mun vuorotyön takia hoitaa jo viikonloppusin +iltasin ,se kuulemma riittää,ja minä teen kaiken väärin,ruokakin on hirveetä mitä teen ,eihän sitä voi syödä!!anteeksi kun valitin tänne mutta jotenkin ei jaksa... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2004 klo 07:51 nina kirjoitti:
Kyllä elämä on vaikeeta?mies haukkuu (olen #&%£$!*, onneton kaikessa ylipäätään en osaa mitään oikein,lapsetkin on kasvatettu väärin jne.)ja lyökin joskus,lapset varmaan kärsii,mutta en osaa lähteä,miksi?kun ei rahat riittäisi,entäs asunto?nyt on alkanut ahdistaa,töisskin on käytävä,olenko jo masentunut kun en jaksa siivota?mies ei tee mitään kotitöitä,mulla ei ole mitään harrastuksia,kun "kotona pitäs harrastaa" ei kait halua hoitaa lapsia ylimääräisesti,mun vuorotyön takia hoitaa jo viikonloppusin +iltasin ,se kuulemma riittää,ja minä teen kaiken väärin,ruokakin on hirveetä mitä teen ,eihän sitä voi syödä!!anteeksi kun valitin tänne mutta jotenkin ei jaksa... :'(
korjasin kirjoitusvirheitä ;)
 
ystävät auttaa
Onko sinulla lähipiirissä sukulaisia tai ystäviä, jotka voisivat sinua auttaa tuossa tilanteessa. Pyydä vaikka jotain sukulaistasi tekemään sapuskat, joita sitten tarjoat miehellesi. Kuuntele kommentit ennen kuin kerrot kuka ne on tehnyt. Etsi reippaasti apua vaikka seurakunnan diakonilta, että voit käydä purkamassa mieltäsi.
Uskompa, että kyse on enemmänkin siitä, että miehesi ei ole sopeutunut perhe-elämään. Uusi tilanne pelottaa ja se saa käyttäytymään oudosti. Jos olet väleissä miehen vanhempien kanssa, yritä saada heitä avuksi ja miestäsi purkamaan pahaa oloaan muualle kuin sinuun. En nyt tarkoita, että miehesi "puukottaisi selkään" muualla, mutta keskusteluapua mikä mättää.
 
Kannattaisi nyt varmaan alkuun mennä juttelemaan vaikka vaan terveyskeskuslääkärille, tai suoraan psykologille jos paikkakunnallanne sellanen on. Saat avun tuohon jaksamiseen, ja ajatukset selkiytymään. Vai saisitko miehesi ähtemään sinun kanssasi psykologin puheille? Jos ei mene yksin. Ehkäpä kun pääset purkamaan huolesi jollekin täysin ulkopuoliselle apu on suurempi kuin vain ystäville puhuminen. Lisäksi ammatti-ihminen osaa tunnistaa masennuksesi, ja antaa avun siihen. Toivottavasti tilanne muuttuu paremmaksi. =)
 

Yhteistyössä