Valokynän käyttö?

Onko teillä antaa jotakin vinkkejä siihen? Mihin kohtaan laitatte sitä ja missä vaiheessa meikkaamista? Onko Lumenen valokynä hyvä?

Toivottavasti harmaa mamma ainakin vastaa, hänellä tuntuu olevan tietoa käytöstä, kun kerran riippuvainenkin on valokynästä. :D ;)
 
Tipu Topakka
Minä laitan ennen muuta meikkiä. Silmien alle ja silmä kulmiin. Taputtelen sen sormenpäällä tasaseksi. ja sit vaan meikkivoide+muut pakkelit päälle =) Mulla Givenchyn valokynä ja on ollut tosi hyvä!
 
vieras
Juonteisiin häivyttämään, korkeisiin paikkoihin korostamaan. Poskipäihin ja kulmakarvan alapuolelle laitan itse juonteiden lisäksi. Korostaen ja hävyttäen sitä käytetään.
 
mä en oo uskaltanu käyttää sen jälkeen kun joku kertoi että se loistaa "pimeässä" valossa - eli UV-valossa.
En mä missään diskossa käy ikinä, mutta mistä sen tietää vaikka ne keksisi laittaa semmosen lampun aikuisten tanssipaikkaan.

Muuten kun kuulin tuosta, niin ekana tuli mieleen, että miten sais piirrettyä jotain hilpeää kollegan kaljuun... :whistle:
 
mamma
Valokynällä korostetaan tai häivytetään. Itse ehkä lähinnä häivytän iän mukanaan tuomia juonteita.. Ja korostan tai kohotan silmäluomia (kulmakarvojen alapuolelle viirut ja häivytys )
Valokynä laitetaan meikkivoiteen päälle mutta puuterin alle. Itse en käytä meikkivoidetta arkisin vain valokynää ja puuteria!

Googleta valokynä, löytyy muutama ihan hyvä vinkki =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Niin ja jos sitä valokynää levittelee sekä ylä- että alaluomelle niin saa hienot pandasilmät! :D En kyllä suosittele kokeilemaan.. :D
Joo silmän sisänurkkaan vain. EI koko alaluomelle! Se tekee sellasen silmäpussiefektin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Niin ja jos sitä valokynää levittelee sekä ylä- että alaluomelle niin saa hienot pandasilmät! :D En kyllä suosittele kokeilemaan.. :D
Onko kokemusta? :D
Ei oo omakohtaista :D Kaveri kerran näytti yhtä julkkiskuvaa, en nyt muista kuka se tyyppi oli, mahtavat valkoset rinkulat silmien ympärillä ja kuvateksti jotai et "ihan ittekkö laitoit valokynää?! :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Niin ja jos sitä valokynää levittelee sekä ylä- että alaluomelle niin saa hienot pandasilmät! :D En kyllä suosittele kokeilemaan.. :D
Onko kokemusta? :D
Ei oo omakohtaista :D Kaveri kerran näytti yhtä julkkiskuvaa, en nyt muista kuka se tyyppi oli, mahtavat valkoset rinkulat silmien ympärillä ja kuvateksti jotai et "ihan ittekkö laitoit valokynää?! :LOL: :LOL:
Ai kamala. :D Eli tätä pitää välttää. :whistle:
 
YSL
Lumene on mun mielestä liian paksu ja kuivuu tosi herkästi. Pari kynää ehtinyt käyttää vain osittain.

YSL menossa nyt ehkä viides kynä. Sitä saa paria (kolmea?) eri sävyä kaiken lisäksi. On sopivan ohut ja kestää hyvänä loppuun asti.
 

Yhteistyössä