vappuna pitäis pukeutua, ideoita kellään?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluisin kanssa naamiaisiin, koska haluisin pukeutua merenneidoksi. Joten jos joku tarvii naamiaisiin kannettavaa avekkia, niin mää voin tulla. :ashamed:
me pukeudutaan töissä, en oo ees minnekkään bileisiin menossa :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluisin kanssa naamiaisiin, koska haluisin pukeutua merenneidoksi. Joten jos joku tarvii naamiaisiin kannettavaa avekkia, niin mää voin tulla. :ashamed:
me pukeudutaan töissä, en oo ees minnekkään bileisiin menossa :LOL:
No en mä sit tuu mukaan. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mites Matti Nykänen? Olisi mies, ja jotenkin vapun teemaan sopiva :)
vaikee pukeutua kun olen tumma... muuten kyllä kiva idea! :D vieläkö löytys ehdotuksia? guntheria mietin ekaks mut se ei nyt ole niin ajankohtainen niin...
 
Jenzaa <33
Mul ei oo mitään hajuukaa siit miten voisin pukeutuu? Joo, tiedetään vappuun on vielä aikaa, mut kaikki kaveritki puhuu jo siit et mitä laittaa päälleen. Enkä mä tiiä ja sit kuuntelen vaa ja sit, jos yritänki puhuun jostain muusta ku vapusta nii ne ei vastaa ja vaihtaa puheen aiheen vappuun. Ei ne mun kaverit siis varmaan tarkota pahaa mut haluisin osallistuu keskustteluun, joten. Apuja?

P.s. Kiittii ihan sikana, jos autat ja pian! :) <33

~ By: Jenzaa <33 ~
 
AnsyjAu
Mä pukeudun huoraks.. xDDDD En keksiny muutakaa.. :-D Frendi oli yks vuos vaa huora ja me muut oltii "söpöjä eläimiä.." Kaveri pukeutuu Minni-Hiireks.. :--D Eka meinasin ostaa Tiimarista tiikerin korvat,mut en jaksa aina olla joku eläin.. :--D Olin Goomilla,abi-risteilyllä pupu,ja ne korvat oli myös mulla edellisen vappun,si on joku pumpulista tehty pupunhäntä,si mullon kissankorvat ja sellae vappunaamio.. :--D Ja si on pinkki poliisin hattu ja käsiraudat.. :--D
 

Yhteistyössä