Varastin harmaan spämmääjän nikin

vierailija
Pau-la on kuin Palestiina ja mä Israel.
Palestiina saa tuikkia ja ärsyttää joka päivä, mut sit kun Israel ärähtää niin siitä uutisoidaan.
Just juttelin yhden entisen YK-joukkolaisen kanssa joka sanoi, että ei se ihme ole, että Israelissa on naisetkin armeijassa ja valtio varuillaan, kun ympärivaltiot on hu**uja täynnä.

No, OT...
Ei mitään tekemistä asian kanssa.
 
Noniin, onhan sulla täällä omakin ketju!

Paula, löysitkö sen hedelmäjuoman mistä kyselin?
Mä löysin sattumalta oikean voimajuoman miehille 💪

kun oltiin salarakkaan kanssa aasialaisessa kaupassa niin ostin huvikseni Aloe Vera -juomaa kun tiedän että se on ihmeellinen rohto esimerkiksi iholle. Nyt olen nauttinut sitä viitenä päivänä niin hupsista heijaa, kun on alkanut aamuheijaria pukkaamaan joka aamu 😇

olihan niitä ennenkin mutta ei nyt ollenkaan tähän tahtiin, suosittelen kaikille miehille. Kyllä se naisillekin varmaan hyvää tekee.

Voisihan se herättää halut kaikille palstan kylmenneille mummoille 😏
 
Mä löysin sattumalta oikean voimajuoman miehille 💪

kun oltiin salarakkaan kanssa aasialaisessa kaupassa niin ostin huvikseni Aloe Vera -juomaa kun tiedän että se on ihmeellinen rohto esimerkiksi iholle. Nyt olen nauttinut sitä viitenä päivänä niin hupsista heijaa, kun on alkanut aamuheijaria pukkaamaan joka aamu 😇

olihan niitä ennenkin mutta ei nyt ollenkaan tähän tahtiin, suosittelen kaikille miehille. Kyllä se naisillekin varmaan hyvää tekee.

Voisihan se herättää halut kaikille palstan kylmenneille mummoille 😏
Opin Eestissä juomaan vuosia sitten. Vieläkin sillon tällöin ostan. Aloe King on paras.😋
 
Mä löysin sattumalta oikean voimajuoman miehille

kun oltiin salarakkaan kanssa aasialaisessa kaupassa niin ostin huvikseni Aloe Vera -juomaa kun tiedän että se on ihmeellinen rohto esimerkiksi iholle. Nyt olen nauttinut sitä viitenä päivänä niin hupsista heijaa, kun on alkanut aamuheijaria pukkaamaan joka aamu

olihan niitä ennenkin mutta ei nyt ollenkaan tähän tahtiin, suosittelen kaikille miehille. Kyllä se naisillekin varmaan hyvää tekee.

Voisihan se herättää halut kaikille palstan kylmenneille mummoille

Oikeasti joudut juomaan moista?

On se luojan lykky, että valitsin itseäni nuoremman miehen jolla stondaa ilman rehu-litkujakin!

(mitenköhän pahalta spermakaan ton jälkeen maistuu :x)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Oikeasti joudut juomaan moista?

On se luojan lykky, että valitsin itseäni nuoremman miehen jolla stondaa ilman rehu-litkujakin!

(mitenköhän pahalta spermakaan ton jälkeen maistuu :x)
Joudun!?

Et ymmärtänyt ollenkaan lukemaasi 🙄

Sattumalta kokeilin, ja satuin huomaamaan positiivisen vaikutuksen. Jonka sinä käänsit negatiiviseksi kommentiksi 😤

Taidat harrastaa paljonkin epäterveellisiä ruokia ja juomia kun tuomitset tuonkin terveelllisen juoman litkuksi. Huomasin juu että kävit moskaruualla Hesessä tänään.
 
Joudun!?

Et ymmärtänyt ollenkaan lukemaasi

Sattumalta kokeilin, ja satuin huomaamaan positiivisen vaikutuksen. Jonka sinä käänsit negatiiviseksi kommentiksi

Taidat harrastaa paljonkin epäterveellisiä ruokia ja juomia kun tuomitset tuonkin terveelllisen juoman litkuksi. Huomasin juu että kävit moskaruualla Hesessä tänään.

Aloe on oikein hyvä huonekasvina ja toimii palovammoissa ja iho-ongelmissa mutta hei. Ei sitä kuulu syödä.
 
Aloe on oikein hyvä huonekasvina ja toimii palovammoissa ja iho-ongelmissa mutta hei. Ei sitä kuulu syödä.
Väärin, opastan nyt tietämätöntä Aloen etuihin, myös naisille (mainoksesta poimittu)

Tästä aloe -juomasta ravintoaineet imeytyvät ihanteellisimmin!
Vastustuskykyä lisäävä, virkistävä ja puhdistava Aloe Vera -juoma vaalii vatsaasi ja kroppasi vastustuskykyä. Lisäksi se on hyväksi iholle ravitsevien ja elvyttävien vaikutuksiensa ansioista. Kulaus Aloe Veraa on terveellinen tapa aloittaa aamu! Luomulaatua, luonnollisesti. Juotava aloe vera -geeli eroaa aloe vera -juomasta siten, että aloe vera -geeli kulkeutuu juomaa hitaammin suoliston läpi, jolloin elimistö ehtii hyödyntämään ravintoaineet vieläkin optimaalisemmin kuin juomaa kulauteltaessa.

Pur Aloe -geeli sisältää EU:n vaatimusten mukaisesti alle 0,1% aloiinia. Pur Aloen juotavassa geelissä aloe veraa on 99,39%. Aloe vera -juomageeli on uudistava ja elinvoimaa lisäävä mahtijuoma, jonka vatsasikin valitsisi. Aloe veralla on useita terveyttä edistäviä vaikutuksia. Se mm. edistää ruuansulatusta, vahvistaa immuniteettia, puhdistaa ja nesteyttää elimistöä.

Kokeile ja huomaa terhakoittavat vaikutukset ihan itse!

Aloe vera tukee terveyttäsi tutkitusti seuraavasti:
- aloe vera on hyväksi ihon terveydelle
- aloe vera on hyvinvointia kuukautisten aikana
- aloe vera on hyväksi vastustuskyvylle
- aloe vera on antioksidantti
- aloe vera virkistää ja karkottaa väsymystä


Käyttö ja annostus: 30-50 ml päivässä, mieluiten aamulla. Voidaan juoda sellaisenaan tai sekoittaa veteen tai mehuun. Tiedäthän, että aloe veran nauttiminen ei tokikaan korvaa monipuolista ruokavaliota (muista pureskella hyvin ja syödä muutenkin tietoisesti) eikä muita terveellisiä elämäntapoja.
 

Yhteistyössä