Varkauden äidit ja odottajat

täälläkin ois yks varkautelainen äippä jolla on neljä lasta.oisin myös kiinnostunut saamaan lisää äippäkavereita.tapaatteko koskaan esim.illasta kun olen päivät töissä ja muksut on hoidossa.lapset on iältään 6,5,3 ja 1 vuotiaita.
 
Vieläkö rinkinne toimii...

Ollaan muuttamassa takaisin varkauteen kolmen vuoden tauon jälkeen... ja suurin osa vanhoista ystävistä tuntuu muuttaneen.

Meille tosin esikoinen vasta tulossa, mutta silti olisi kiva tavata jo nyt muita äitejä!
 
Miua-85
^Hei vaan :)
Kyllähän meidän rinki pyörii edelleen, vaikka tämä netti ilmoittelu on lopahtanut, jos haluat laita mulle mailia niin voin kertoa lisää; miau-85@suomi24.fi
Tervetuloa vain sakkiin mukaan :)
 
Minä en ole muistanut käydä täällä kaksplussalla aikoihin. :ashamed:
Ruvettaisko taas sopimaan tapaamisista tätä kautta?
Varmaan olisi helpointa niin ei joka kerta tarvitse jonkun aloittaa hirmuista puhelinrumbaa kyselläkseen missä ollaan ja ketä tulee.

Kävijät ovatkin tainneet vähentyä aikalailla...
Tapaamisethan ovat olleet maanantaisin aamusta, jos ei jollekkin päivä käy niin sitä voisi varmaan vaihtaa. Tai mikäpä estää tapaamasta maanantai-aamun lisäksi joku muukin päivä niin ainakin mahdollisimman moni pääsee edes jompaan kumpaan. Ideoita otetaan vastaan!

Elikkäs nyt tulevana maanantaina 7.5. klo 9.00 --> voisi halukkaat tulla meille.
Osoitteen saa kun mailaa minulle ossuun kattimy@hotmail.com tai kyselee mesessä joka samalla osoitteella toimii. :D

Tervetuloa mukaan niin uudet kuin vanhatkin mammat muksuineen!
 
sarvi82
Hei! Olisin kiinnostunut noista mamma tapaamisista! Oli ihan ylläri et löysin tälläsen varkauden alueen oman mammajutun. Itselläni on kaksilasta ja kolmas tulee täs pika puoliin la 13.5. Ois kiva saada just uusia mammatuttui tältä alueelta ja vois sit tehä kaikkee juttui yhdessä muitten mammamojen kaa.
 
Noniin mammaset!
Illanviettoa suunnitteilla...
Innokkaat illanistujaisiin osallistuvat, nähtäisikö vielä ennen ensi viikkonloppua niin voitaisi suunnitella porukalla illan ohjelmaa?
Laitan mailia vielä teille muutamalle varmalle lähtijälle mutta sovittaisiko tapaamisen ajankohta täällä?
Meille ei käy ensi ma, olemme Kiuruvedellä.
Ehdotelkaa päiviä! :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:21 vieras kirjoitti:
onko täällä joutenlahdessa asuvia? minkälainen paikka asua jne.?

t. sinne muuttava =)
Me asutaan ja on tykätty. Riippuu varmaan minne päin täällä joutenlahdessakin muuttaa kun toiset tykkää ja toiset ei :). Mikä teidän tulevan kodin kadun nimi on?
 

Yhteistyössä